Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

2 posters

klackarna itaket???

PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

klackarna itaket??? Empty klackarna itaket???

Inlägg  PE Dal 2009-08-21, 21:27

Imorgon är startdag för den stora heliga islamiska högtiden, fastemånaden Ramadan.
    I dessa mina nyinvesterade tvenne tidsplaneringsalmanackor, där finns ingen som helst information om denna stora högtid??? eller att den överhuvudtaget finns till??? inte ens en liten marginalnotis???

Det närbelägna kooperativa näringscentret, där jag vanligtvis bedriver kaloriinvesteringar, där förmedlar inte högtalarproducerad musik, eller färgglada lammköttslockpriser ett enda tillstånd av högtidsstämning....då i jämförelse med julhelgens överdrivna köpbulimilistiska koloreringsmani.

Denna form av diskriminering är en märkligt form av ignorans, allrahelst som det påstås att vi nudags lever i ett globalt mångkulturellt samhälle.
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

klackarna itaket??? Empty Sv: klackarna itaket???

Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-21, 21:30

PE Dal skrev:Imorgon är startdag för den stora heliga islamiska högtiden, fastemånaden Ramadan.
    I dessa mina nyinvesterade tvenne tidsplaneringsalmanackor, där finns ingen som helst information om denna stora högtid??? eller att den överhuvudtaget finns till??? inte ens en liten marginalnotis???

Det närbelägna kooperativa näringscentret, där jag vanligtvis bedriver kaloriinvesteringar, där förmedlar inte högtalarproducerad musik, eller färgglada lammköttslockpriser ett enda tillstånd av högtidsstämning....då i jämförelse med julhelgens överdrivna köpbulimilistiska koloreringsmani.

Denna form av diskriminering är en märkligt form av ignorans, allrahelst som det påstås att vi nudags lever i ett globalt mångkulturellt samhälle.

Du kanske kaloriinvesterar i ett inte tillräcklig kulturberikat område? Very Happy

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 12:16