[quote="KickTheRasist"]
Ja jag har fattat att du gillar att oskyldiga barn dödas i både Israel och Palestina. För det är ju vad som kommer att hända när idiotin fortsätter och fortsätter.
Thetaxpayer skrev:KickTheRasist skrev:citat:
"Då försöker vi igen."
Ok!?
citat:
"Du kallar en som har Ungerska släktingar för zigenarjägare och lägervakt. "
Killen har kallat mig för Zigenare avkomman först och det är klart att jag kallar han för Zigenar Jägaren ..
citat:
"Tycker inte du att det är att generalisera? "
Känner en hel del av sådana Ungrare som han , så jag börjar tveka litet !!
citat:
"Det är ju det som är rasism."
Det finns sanningen och det finns skit snack !!
citat:
"Menar du verkligen att alla Ungrare och då även folk med ungersk härkomst är rasister och zigenarjägare så är ju det du som är rasisten. "
Var det en fråga eller påstående ??
citat:
"Lika så med dina utspel mot assyrer. Du känner till att de heller inte har något land längre va? Kanske du skall strida lite för dem?"
Min utspel mot Assyrier är inget utspel på så sätt att jag vill närvaddera dem på något sätt!!
Ja det är sant , dem har inget land och vad skall man gjöra det nu!! ??
Diverse dem som kallar sig för Assyrier har faktisk haft en land före 1.0000 år vad skall vi göra åt det ??
citat:
"Palestinierna har inget land heller. Lev med det och få fred och välstånd säger jag till dem."
Är inte Palestinier!
Men hur mycket du önskar dig att denna finns inte ... " jag stor på deras sidan till 100 % "
Till din upplysning Sedan Romerska Riket har alltid funnits Palestina som område, diverse du kan önska dig hur mycket du vill att en sådan finns inte men det kommer "ALTID" att finnas till skillnad av den stora Assyriern!!
Ja jag har fattat att du gillar att oskyldiga barn dödas i både Israel och Palestina. För det är ju vad som kommer att hända när idiotin fortsätter och fortsätter.