Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Thetaxpayer
MartinLindgren
Sossar-e-lata
R.O.F.L
KickTheRasist
9 posters

    Till Blåfront Taliban ... !!!

    avatar
    Thetaxpayer


    Antal inlägg : 7997
    Join date : 09-02-18

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Thetaxpayer 2009-08-19, 12:08

    [quote="KickTheRasist"]
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Då försöker vi igen."
    Ok!?
    citat:
    "Du kallar en som har Ungerska släktingar för zigenarjägare och lägervakt. "



    Killen har kallat mig för Zigenare avkomman först och det är klart att jag kallar han för Zigenar Jägaren ..

    Smile




    citat:
    "Tycker inte du att det är att generalisera? "


    Känner en hel del av sådana Ungrare som han , så jag börjar tveka litet !!


    Smile



    citat:
    "Det är ju det som är rasism."


    Det finns sanningen och det finns skit snack !!



    Wink



    citat:
    "Menar du verkligen att alla Ungrare och då även folk med ungersk härkomst är rasister och zigenarjägare så är ju det du som är rasisten. "

    Var det en fråga eller påstående ??




    citat:
    "Lika så med dina utspel mot assyrer. Du känner till att de heller inte har något land längre va? Kanske du skall strida lite för dem?"


    Min utspel mot Assyrier är inget utspel på så sätt att jag vill närvaddera dem på något sätt!!


    Ja det är sant , dem har inget land och vad skall man gjöra det nu!! ??

    Diverse dem som kallar sig för Assyrier har faktisk haft en land före 1.0000 år vad skall vi göra åt det ??


    citat:
    "Palestinierna har inget land heller. Lev med det och få fred och välstånd säger jag till dem."


    Är inte Palestinier!

    Men hur mycket du önskar dig att denna finns inte ... " jag stor på deras sidan till 100 % "

    Till din upplysning Sedan Romerska Riket har alltid funnits Palestina som område, diverse du kan önska dig hur mycket du vill att en sådan finns inte men det kommer "ALTID" att finnas till skillnad av den stora Assyriern!!













    Very Happy


    Ja jag har fattat att du gillar att oskyldiga barn dödas i både Israel och Palestina. För det är ju vad som kommer att hända när idiotin fortsätter och fortsätter.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 14:04

    [quote="Thetaxpayer"]
    KickTheRasist skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "Då försöker vi igen."
    Ok!?
    citat:
    "Du kallar en som har Ungerska släktingar för zigenarjägare och lägervakt. "



    Killen har kallat mig för Zigenare avkomman först och det är klart att jag kallar han för Zigenar Jägaren ..

    Smile




    citat:
    "Tycker inte du att det är att generalisera? "


    Känner en hel del av sådana Ungrare som han , så jag börjar tveka litet !!


    Smile



    citat:
    "Det är ju det som är rasism."


    Det finns sanningen och det finns skit snack !!



    Wink



    citat:
    "Menar du verkligen att alla Ungrare och då även folk med ungersk härkomst är rasister och zigenarjägare så är ju det du som är rasisten. "

    Var det en fråga eller påstående ??




    citat:
    "Lika så med dina utspel mot assyrer. Du känner till att de heller inte har något land längre va? Kanske du skall strida lite för dem?"


    Min utspel mot Assyrier är inget utspel på så sätt att jag vill närvaddera dem på något sätt!!


    Ja det är sant , dem har inget land och vad skall man gjöra det nu!! ??

    Diverse dem som kallar sig för Assyrier har faktisk haft en land före 1.0000 år vad skall vi göra åt det ??


    citat:
    "Palestinierna har inget land heller. Lev med det och få fred och välstånd säger jag till dem."


    Är inte Palestinier!

    Men hur mycket du önskar dig att denna finns inte ... " jag stor på deras sidan till 100 % "

    Till din upplysning Sedan Romerska Riket har alltid funnits Palestina som område, diverse du kan önska dig hur mycket du vill att en sådan finns inte men det kommer "ALTID" att finnas till skillnad av den stora Assyriern!!













    Very Happy


    Ja jag har fattat att du gillar att oskyldiga barn dödas i både Israel och Palestina. För det är ju vad som kommer att hända när idiotin fortsätter och fortsätter.



    Hej Tax!!


    Såg du någonstans i mina inlägg vart jag visar mitt nöje med dödade barn ??


    Till din upplysning jag anser att en människa som dödar barn är värre än Lucifer själv.


    Dem människor skulle arkebuseras direkt!!


    Tyvärr IDF är fullt av sådana !!
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-19, 14:29

    Hej! Jag heter KTR och idag har jag jätte mycket tid över så jag ska generalisera sönder varje tråd jag debatterar i.
    Jag ska också debattera i formulärform så det blir jättebra. Sen ska jag raljera att alla utom KTR och Palestinska folket är rasister då jag absolut inte är det.

    MVH

    Varför??????
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-19, 14:43

    R.O.F.L skrev:Hej! Jag heter KTR och idag har jag jätte mycket tid över så jag ska generalisera sönder varje tråd jag debatterar i.
    Jag ska också debattera i formulärform så det blir jättebra. Sen ska jag raljera att alla utom KTR och Palestinska folket är rasister då jag absolut inte är det.

    MVH

    Varför??????

    Hej jag heter ROLFIE och jag hatar egentligen Zigenare därav fick jag benämningen Zigenar Jägaren ....

    Min pappa blir jätte sur för att han förväntade sig att jag skall hata Judar men det blev det inte så för att jag gifte mig med en hata muslimer brud .....





    Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Blåfront 2009-08-20, 19:27

    KickTheRasist skrev:Jag vet att du är så utflippat för att du får aldrig se en Muslimsk tjej naken eller nästan helfet sådant , och det innebär att du är en Infidel och smutsigt hund ...!!


    Twisted Evil


    Den dagen när du konverterar till Islam kommer du att se sådana läckerheter på scenen !!






    Enjoy ...

    Very Happy

    HÄDARE!!

    Du borde veta man inte får visa hud och kvinnliga former

    Skäms!

    Ska jag ta fram piskan?

    Du stödjer ju talibanism

    Dans och musik ej tillåtet, lockar fram sexuella luster!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  blueheaven 2009-08-21, 01:15

    Är KTR det sjukaste vi har på forumet för tillfället?

    Han satt vattenkammad i en vecka ungefär på tystaren sedan ville de inte ha honom där och här ballade han ur fullständigt efter detta!

    Snälla tystaren ta honom tillbaka! Laughing
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Infra 2009-08-21, 01:29

    Varför skola människor strida?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Infra 2009-08-21, 01:31

    blueheaven skrev:Är KTR det sjukaste vi har på forumet för tillfället?

    Han satt vattenkammad i en vecka ungefär på tystaren sedan ville de inte ha honom där och här ballade han ur fullständigt efter detta!

    Snälla tystaren ta honom tillbaka! Laughing

    Du skall sluta upp med att sätta öknamn på TESTAREN. Förresten är väl inte du registrerad där. Hur kan du då veta vad som händer där? Eller är det du som är Combuster?
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  blueheaven 2009-08-21, 01:51

    Infra skrev:
    blueheaven skrev:Är KTR det sjukaste vi har på forumet för tillfället?

    Han satt vattenkammad i en vecka ungefär på tystaren sedan ville de inte ha honom där och här ballade han ur fullständigt efter detta!

    Snälla tystaren ta honom tillbaka! Laughing

    Du skall sluta upp med att sätta öknamn på TESTAREN. Förresten är väl inte du registrerad där. Hur kan du då veta vad som händer där? Eller är det du som är Combuster?

    Ta du suszx i handen och skutta fram på ängarna*

    *gammalt martin ordspråk.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Infra 2009-08-21, 06:35

    blueheaven skrev:
    Infra skrev:
    blueheaven skrev:Är KTR det sjukaste vi har på forumet för tillfället?

    Han satt vattenkammad i en vecka ungefär på tystaren sedan ville de inte ha honom där och här ballade han ur fullständigt efter detta!

    Snälla tystaren ta honom tillbaka! Laughing

    Du skall sluta upp med att sätta öknamn på TESTAREN. Förresten är väl inte du registrerad där. Hur kan du då veta vad som händer där? Eller är det du som är Combuster?

    Ta du suszx i handen och skutta fram på ängarna*

    *gammalt martin ordspråk.

    Ok.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-21, 10:27

    Vem vet Mr.Blue,om du tog dig i kragen och ryckte dig,kanske du också kan dansa hand i hand med någon trevlig brud över ängarna?

    Visserligen lär det dröja innan du kommer så långt, men om reser dig upp från sofflocket,så skulle ju det vara en början?

    En självransakad Mr.Blue över ängarna, en syn för gudarna!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  blueheaven 2009-08-21, 11:55

    martin7lindgren skrev:Vem vet Mr.Blue,om du tog dig i kragen och ryckte dig,kanske du också kan dansa hand i hand med någon trevlig brud över ängarna?

    Visserligen lär det dröja innan du kommer så långt, men om reser dig upp från sofflocket,så skulle ju det vara en början?

    En självransakad Mr.Blue över ängarna, en syn för gudarna!

    Lite rolig är du allt i mellanåt mister martin! Smile

    Sponsored content


    Till Blåfront  Taliban ...  !!! - Sida 2 Empty Sv: Till Blåfront Taliban ... !!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 20:41