Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt Empty Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt

    Inlägg  Blåfront 2009-08-14, 11:33

    1. Kallar sjuka fuskare
    2. Lovar minska ohälsotalet
    3. Skryta ohälsotalet minskar

    Då är det lätt att klaga på freddy när ni inte har makten och kunde skryta va?Ä
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt Empty Sv: Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt

    Inlägg  Redvictory 2009-08-14, 11:44

    Blåfront skrev:1. Kallar sjuka fuskare
    2. Lovar minska ohälsotalet
    3. Skryta ohälsotalet minskar

    Då är det lätt att klaga på freddy när ni inte har makten och kunde skryta va?Ä

    Bara för att du ska svälja skit så ska du veta att jag och många med mig inte var några som gillade
    Göran (moderaten) Persson! därför förlorade han valet! sen om du inte visste det så är Göran
    borta från politiken sen länge! (idag röstar han nog på Alliansen) Very Happy
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt Empty Sv: Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-14, 11:47

    Ta lite luft nu Mr.Bluefront,skulle det vara något fel att jobba för att sänka ohälsotalet?
    Vad tycker du själv om borgarnas metod att bara utförsäkra människor efter ett antal dagar,vare sig man är frisk eller inte?

    Sen har ju Anders Borg flera gånger gett Göran Person stor credit för att han lämnade över en välskött ekonomi och fyllda kassakistor när borgarna tog över,
    Något som i hög grad har bäddat till att borgarna kunnat sänka skatten för delar av inkomstagarna!

    Vad tror du alliansen kommer lämna efter sig 20109, ingenting, tomma kassakistor!
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-14, 12:18

    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:1. Kallar sjuka fuskare
    2. Lovar minska ohälsotalet
    3. Skryta ohälsotalet minskar

    Då är det lätt att klaga på freddy när ni inte har makten och kunde skryta va?Ä

    Bara för att du ska svälja skit så ska du veta att jag och många med mig inte var några som gillade
    Göran (moderaten) Persson! därför förlorade han valet! sen om du inte visste det så är Göran
    borta från politiken sen länge! (idag röstar han nog på Alliansen) Very Happy

    Ni gillade inte Persson, Ni gillar inte Mona (alla utom Martin),
    Vad med sossarna gillar ni egentligen. Skosulan va grym det kan jag hålla med om, med sedan hans tid har Sossarna rasat. Fler o fler går till SD. Folkhemmet är söndeknullat.

    Sponsored content


    Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt Empty Sv: Göran Persson mer Hitler än Reinfeldt

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-09, 01:37