Du hade ju en så bra coach ! hittade han inget arbete som du klarar av eller är det som vi misstänker
DU ÄR ALLVARLIGT PSYKSJUK?
Redvictory skrev:Du hade ju en så bra coach ! hittade han inget arbete som du klarar av eller är det som vi misstänker
R.O.F.L skrev:Redvictory skrev:Du hade ju en så bra coach ! hittade han inget arbete som du klarar av eller är det som vi misstänker
"Nu är det dags att börja jobba", arbetslinjen-Host-Host-Host-Host, RedL. har anammat Alliansens ledstjärna. Guldstjärna ska du ha......eller inte!
lazy skrev:Varför inte tycka detsamma om de på "din" sida RV? En undersökning för
ngt år sedan visade att de flesta svenskar har liberala åsikter/ideer
men de är alldeles för fast i uppväxten med sossarna för att ens tro
på det själva?
marxisten skrev:lazy skrev:Varför inte tycka detsamma om de på "din" sida RV? En undersökning för
på det själva?
En annan undersökning visar att många sossarnas väljare egentligen sympatiserar med V men röstar ändå på S i valen.
lazy skrev:marxisten skrev:lazy skrev:Varför inte tycka detsamma om de på "din" sida RV? En undersökning för
på det själva?
En annan undersökning visar att många sossarnas väljare egentligen sympatiserar med V men röstar ändå på S i valen.
Självklart måste det vara så för hur i helsike hade de annars fått en
partiledare, tillika ev, blivande statsminister att böja sej så till
den grad att hon tar in (v) i riksdagen om de kommer in?
marxisten skrev:lazy skrev:marxisten skrev:lazy skrev:Varför inte tycka detsamma om de på "din" sida RV? En undersökning för
på det själva?
Hon är en högersosse, när jag säger sympatiserar menar jag att de är närmre V än S. Sossarna är idag splittrat, ledningen är mer höger än väljarna, dock håller de ihop till valen. Otroligt nog. Och att Sahlin tog med V är för att undersökningar visar i både S och i LO att sossarna föredrar V framför MP. Och dessutom är 3 starkare än 2...
R.O.F.L skrev:marxisten skrev:lazy skrev:marxisten skrev:lazy skrev:Varför inte tycka detsamma om de på "din" sida RV? En undersökning för
på det själva?
Hon är en högersosse, när jag säger sympatiserar menar jag att de är närmre V än S. Sossarna är idag splittrat, ledningen är mer höger än väljarna, dock håller de ihop till valen. Otroligt nog. Och att Sahlin tog med V är för att undersökningar visar i både S och i LO att sossarna föredrar V framför MP. Och dessutom är 3 starkare än 2...
Vad röstar gamla folkhemssossar på idag?
R.O.F.L skrev:Jag gissar att Sverigedemokraterna är korrekta folkhemssossar som tycker att Sverige var ett bättre land 1975 än i dag
martin7lindgren skrev:Ja du Lazy,då har du hört något helt annat än jag,har inte hört någon säga sig ska rösta på Sd,
Förutom alla ni SDfans här på forum,förhoppningsvis når inte Sd 4% spärren 2010!
R.O.F.L skrev:I grunden är väl dem flesta partier missnöjespartier. Politisk förändring uppkommer ur
missnöje med det rådande systemet.Hmm, vad är motsatsen till ett missnöjeparti? Nöjesparti då eller? Ett parti som går till val med alla nöjda med problemen samhället lider av.
Låter som ett Nordkoreransk parti. Där är väl alla nöjda? Alla Röstar och alla röstar på samma parti och gubbe.
Fast frågar du mig marxisten så är Vp dom som är missnöjdast av alla. En brokig skara nej sägare som upplevs allmänt bittra och längtar efter väpnad revolution.
Är fähunden och landsförädaren Bergling fortfarande medlem i Vp?
R.O.F.L skrev:Jag gissar att Sverigedemokraterna är korrekta folkhemssossar som tycker att Sverige var ett bättre land 1975 än i dag