+2
Blåfront
KickTheRasist
6 posters
Rambo a.k.a DMustaine perkelle befriar Johnny Boy a.k.a SEL från stiga Komunister och Talibaner
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 1
Rambo a.k.a DMustaine perkelle befriar Johnny Boy a.k.a SEL från stiga Komunister och Talibaner
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 2
Sv: Rambo a.k.a DMustaine perkelle befriar Johnny Boy a.k.a SEL från stiga Komunister och Talibaner
Rövhål KTR försvarar talibaner förgriper sig på skolflickor
Du tänder på det va?
mmm... 13 årig flicka blir piskad av snuskig taliban
Du tänder på det va?
mmm... 13 årig flicka blir piskad av snuskig taliban
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Sv: Rambo a.k.a DMustaine perkelle befriar Johnny Boy a.k.a SEL från stiga Komunister och Talibaner
Du verkar gilla att snacka om piskade småflickor och mördade barn Mr.Bluefront?
mimra- Antal inlägg : 495
- Inlägg 4
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 5
martin7lindgren skrev:Du verkar gilla att snacka om piskade småflickor och mördade barn Mr.Bluefront?
Tycker du det finns någon anledning att ta parti för talibanerna martin?
Varför?
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
så han är ett bevis på att SFI måste utöka sin verksamhet, eeejj bruchhhan va häändish jaaooo, vem anställer en som talar så och är lika smart som en neandertalare!?
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 7
Sossar-e-lata skrev:så han är ett bevis på att SFI måste utöka sin verksamhet, eeejj bruchhhan va häändish jaaooo, vem anställer en som talar så och är lika smart som en neandertalare!?
Ok om Johnny boy tycker att jag behöver göra om SFI kursen som jag gått före 15 -16 år .. då tycker jag att han behöver gå om SSFSICS (Svenska språket förr Svenska Imbecill Cp Skadade .... )
Sponsored content
- Inlägg 8