Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-09, 19:03

    Det är fel att extrema grupper såväl inom vänstern, högern, muslimer mm hotar mänskligheten med våld, hot osv. Jag tror att det är detta som blåfront menar.

    Jag känner också en del rädsla över situationen här i Sverige och i världen när extrema grupper i världen ökar och hotar med sitt våld och hat mot mänskligheten.

    Vart är vi på väg här i Sverige? I Världen?

    Jag förstår Blåfronts rädsla. Vart är vi på väg när det gäller dessa extrema grupper? Vad kan vi göra för att dessa grupper minskar i samhället för visst är dom här grupperna ett hot för samhället, för mänskligheten i hela världen?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Sv: Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    Inlägg  Sniperace 2009-08-09, 19:37

    så tycker nog de flesta, men för andra är det fyfy att tycka så om väönsterextremisterna, för de slåss ju för en god sak, samma sak tycker andra om islamska extremister, de slåss ju för sin tro, den enda rätta, och samma tycker högerextremisterna, vem har rätt?

    jag tycker inte NÅGON av dem har rätt, de hör alla hemma i helvetets eldar....
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Nej

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-09, 20:17

    Sniperace skrev:så tycker nog de flesta, men för andra är det fyfy att tycka så om väönsterextremisterna, för de slåss ju för en god sak, samma sak tycker andra om islamska extremister, de slåss ju för sin tro, den enda rätta, och samma tycker högerextremisterna, vem har rätt?

    jag tycker inte NÅGON av dem har rätt, de hör alla hemma i helvetets eldar....






    Nej verkligen inte, ingen av dom har rätt!!! Detta är så svårt att prata om, derför växer dessa grupper tror jag...
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Nästan alltid

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-09, 20:27

    Nästan alltid när man pratar om dessa grupper så är den som pratar om det rasist. Det är inte fel att prata om det som vi människor gör fel inom vilken grupp vi än är med i... Det finns "rötägg" inom alla grupper!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Sv: Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    Inlägg  lazy 2009-08-09, 20:37

    Jag är mest rädd för fanatiska islamister, människor som längtar
    efter att få dö en "ärofull" död för att bli martyrer bör man ta
    på allvar, det konstiga är att ledarna inom de här grupperna inte
    själva är så benägna att ta på sej sprängmedel o ta en "runda på
    stan" men de kanske inte har lika bråttom att bli martyrer? Wink
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Otäck

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-09, 21:49

    lazy skrev:Jag är mest rädd för fanatiska islamister, människor som längtar
    efter att få dö en "ärofull" död för att bli martyrer bör man ta
    på allvar, det konstiga är att ledarna inom de här grupperna inte
    själva är så benägna att ta på sej sprängmedel o ta en "runda på
    stan" men de kanske inte har lika bråttom att bli martyrer? Wink



    Ja visst är det otäckt med med dessa fanatiker!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Sv: Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    Inlägg  Blåfront 2009-08-09, 21:55

    Problemet är vänstern som gömmer sig bakom islamismen som är värre än högern

    skäms vänstern!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Blåfront

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-09, 22:01

    Blåfront skrev:Problemet är vänstern som gömmer sig bakom islamismen som är värre än högern

    skäms vänstern!




    Berätta hur du menar med det Blåfront?

    Sponsored content


    Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern,  muslimer mm Empty Sv: Hot mot mänskligheten: Extremgrupper inom vänstern, högern, muslimer mm

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-12, 01:59