Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
lazy
Sossar-e-lata
MartinLindgren
Redvictory
formsvackan
Blåfront
10 posters

    Vem vill anställa en svensk idag?

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  blueheaven 2009-08-06, 13:43

    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    Börjar lukta Tyskland på 30-40 talet nu BH affraid

    Ja 10 somaliska ungar, de går i skolan och har lika stor möjlighet som alla andra att utbilda sig och få jobb

    Tror du på det där själv? Basketball

    på påstående A : svarar jag JA..rasismen och läran att barz friska är BRA, har bara blivit tydligarre för varje dag. När man läser divers högerinlägg och trådare

    på påstående B: svarar jag, ja varför skulle barn som tidigt lär sig svenska ha större bekymmer med att komma in i samhället, än renrasiga svenskar har?
    Enda anledningen att de skulle ha detta, är pga av att påståenda A, får allt större plats i samhället

    Inte att undra på att invandringsdebatten ser ut som den gör i Sverige med stjärnor som theakward, undrar varför locket lagts på i invandringsdebatten???????

    Blunda på sov gott! Sleep
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-06, 13:47

    blueheaven skrev:Eller menar du att en Somalisk tiobarnsfamilj är en lönande affär för Sverige?
    Lönande och lönande, landet klarar av att husbärga dryga skåningar, inbilska nollåttor och kaxiga umebor, så varför skulle några få somalier innebära oöverstigliga problem ?
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty väck?

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-06, 15:18

    Vem kallar du väck, theward, Du är ju helt väck och förvirrad.

    Först skriver du så här om zigenare :
    "Nu är ju just Zigenare lite speciella....
    De har ett mkt skamfilat rykte, vilket tyvärr är befogat..."

    Sen lallar du om :

    "Börjar lukta Tyskland på 30-40 talet nu BH ..."

    Om någon låter som 30 talet är det ju du, snacka om väck.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty överstigliga.

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-06, 15:22

    formsvackan skrev:
    blueheaven skrev:Eller menar du att en Somalisk tiobarnsfamilj är en lönande affär för Sverige?
    Lönande och lönande, landet klarar av att husbärga dryga skåningar, inbilska nollåttor och kaxiga umebor, så varför skulle några få somalier innebära oöverstigliga problem ?

    "Problemen " är ju givetvis överstigliga, men vi ska inte inbilla oss att många av de "flyktingar" som sökt sig hit de sista 20 åren är nån större tillgång för landet.
    Vissa gruppers arbetsmoral och syn på ditt och mitt, och syn på tjejer är ju bland den sämsta i världen.

    Hit med Kineser Indier och sydostasier istället, men de är väl inte intresserade av att komma hit, Sveriges framtid är bakom oss, bara avskrapet söker sig hit.Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-06, 15:50

    GustavAnder skrev:"Problemen " är ju givetvis överstigliga, men vi ska inte inbilla oss att många av de "flyktingar" som sökt sig hit de sista 20 åren är nån större tillgång för landet. Vissa gruppers arbetsmoral och syn på ditt och mitt, och syn på tjejer är ju bland den sämsta i världen.
    Jag säger inte mot dig i allt detta, men det torde vara samhällets ansvar att rätta till det som är fel. Där finns det en hel del att göra för både politiker och myndigheter.
    GustavAnder skrev:Hit med Kineser Indier och sydostasier istället, men de är väl inte intresserade av att komma hit, Sveriges framtid är bakom oss, bara avskrapet söker sig hit.Smile
    Du kanske skulle försöka övertyga både kineser och indier om att de borde bli flyktingar då.

    btw: att just indier skulle vara lockade av hårt och ärligt arbete får du tro själv.
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty rasse

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-06, 15:55

    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:"Problemen " är ju givetvis överstigliga, men vi ska inte inbilla oss att många av de "flyktingar" som sökt sig hit de sista 20 åren är nån större tillgång för landet. Vissa gruppers arbetsmoral och syn på ditt och mitt, och syn på tjejer är ju bland den sämsta i världen.
    Jag säger inte mot dig i allt detta, men det torde vara samhällets ansvar att rätta till det som är fel. Där finns det en hel del att göra för både politiker och myndigheter.
    GustavAnder skrev:Hit med Kineser Indier och sydostasier istället, men de är väl inte intresserade av att komma hit, Sveriges framtid är bakom oss, bara avskrapet söker sig hit.Smile
    Du kanske skulle försöka övertyga både kineser och indier om att de borde bli flyktingar då.

    btw: att just indier skulle vara lockade av hårt och ärligt arbete får du tro själv.

    Vad har du emot Indier,jävla rasist.

    Och vad du säger emot mig, eller inte, är lika intressant som att fråga ett får efter vägbeskrivning.


    b
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-06, 15:59

    GustavAnder skrev:Vad har du emot Indier,jävla rasist.
    Är det jag som är rasist ?
    GustavAnder skrev:Hit med Kineser Indier och sydostasier istället, men de är väl inte intresserade av att komma hit, Sveriges framtid är bakom oss, bara avskrapet söker sig hit.
    GustavAnder skrev: är lika intressant som att fråga ett får efter vägbeskrivning.
    Eftersom jag aldrig kommit på tanken att göra något så dumt, får jag tro dig på ditt ord Very Happy
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Jag anställer BARA svenskar

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-08, 00:38

    ingen annan ra.........
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  theward 2009-08-08, 10:02

    Sossar-e-lata skrev:ingen annan ra.........

    Det låter jävligt ra......
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-08, 15:01

    Vi har ca 10% arbetslöshet på 500.000

    Vid nästa högkonjukturs topp kommer vi troligtvist att ha uppemot 20%

    Och tiotusentals svenskar som blivit ersatta av billiga invandrares kompetens

    Satan i gatan vad jag njuter att mångfaldsdyrkare förlorar sina jobb

    flower
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-08, 15:25

    Men Mr.Bluefronts största glädje är nog att hänga mamsen i kjolen och ta sig en liten glutt under då och då!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-08, 17:25

    Martin

    Hur ska du ha det?

    Klagar jag på att vi tar emot 95.000 flyktingar och 13.000 som sökt arbetstillstånd är jag rasist

    Skriver jag att jag njuter att svenskar förlorar jobb och blir ersatt av invandrare så gnäller du på det med?

    Du behöver bara säga en enda mening martin...
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  formsvackan 2009-08-08, 19:17

    Blåfront skrev:Skriver jag att jag njuter att svenskar förlorar jobb och blir ersatt av invandrare så gnäller du på det med
    Lögner ska man "gnälla på" Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-08, 20:21

    formsvackan skrev:
    Blåfront skrev:Skriver jag att jag njuter att svenskar förlorar jobb och blir ersatt av invandrare så gnäller du på det med
    Lögner ska man "gnälla på" Very Happy

    Dagens sanning?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-08, 20:33

    Eftersom du undrar vem som anställer en svensk idag,undrar jag varför inte dina föräldrar med sitt inarbetade företag sedan 30 år anställer dig?

    Vem vill anställa en öppet fullblodsrasist och främlings och invandrar hatare som dig, Mr.Bluefront, tydligen inte ens dina egna föräldrar?

    Knappast inom kollektivtrafiken här i stan, som har gått ut stolt med mångfalden inom företaget, där det talas 90 olika språk!
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-08, 20:36

    Självklart,går du ut med att önska människor gladeligen olycka får du stå ditt kast?
    Du väljer själv, så försök inte kladda ditt främlings och invandrarhat på mig!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-08, 21:20

    martin7lindgren skrev:Självklart,går du ut med att önska människor gladeligen olycka får du stå ditt kast?
    Du väljer själv, så försök inte kladda ditt främlings och invandrarhat på mig!

    DITT JÄVLA LUDER

    DU SKA HÅLLA KÄFT OM INVANDRARHAT

    JAG KRITISERAR MEN JAG HATAR INTE OCH JAG SKYLLER INTE PÅ

    LÄGG NER DINA AUTOMATISKA TOLKNINGAR JÄVLA RÖDFITTA!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Blåfront 2009-08-08, 21:21

    martin7lindgren skrev:Eftersom du undrar vem som anställer en svensk idag,undrar jag varför inte dina föräldrar med sitt inarbetade företag sedan 30 år anställer dig?

    Vem vill anställa en öppet fullblodsrasist och främlings och invandrar hatare som dig, Mr.Bluefront, tydligen inte ens dina egna föräldrar?

    Knappast inom kollektivtrafiken här i stan, som har gått ut stolt med mångfalden inom företaget, där det talas 90 olika språk!

    VAD ÄR EN RASIST LUDFITTA?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  theward 2009-08-08, 21:31

    Blåfront skrev:
    martin7lindgren skrev:Eftersom du undrar vem som anställer en svensk idag,undrar jag varför inte dina föräldrar med sitt inarbetade företag sedan 30 år anställer dig?

    Vem vill anställa en öppet fullblodsrasist och främlings och invandrar hatare som dig, Mr.Bluefront, tydligen inte ens dina egna föräldrar?

    Knappast inom kollektivtrafiken här i stan, som har gått ut stolt med mångfalden inom företaget, där det talas 90 olika språk!

    VAD ÄR EN RASIST LUDFITTA?

    ludfitta, vad fan är det för nåt?? Wink

    Slår man upp ordet rasist på wikipedia så är det en bild på blåfront där tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-08, 21:43

    Suck..., Mr.rasist tappar humöret!
    Ylar RÖDFITTA och LUDFITTA till mig för fulla muggar, ja jisses? Very Happy

    Jag instämmer med Ward,vad är en LUDFITTA för något?
    Annars är det dags att du tar och torkar dig runt truten igen, innan du tar emot dasken på rumpen och ställer dig i skamvrån! Very Happy

    Att du aldrig lär dig pojkvasker, (Mr.Bluefront)
    No

    Sen är ju jag rödgrön i mina värderingar! Very Happy
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  lazy 2009-08-08, 22:03

    Ledsen Blåfront men så länge som du skriver som du gör så kommer
    ingen att ta dej på allvar. Wink

    Sponsored content


    Vem vill anställa en svensk idag? - Sida 2 Empty Sv: Vem vill anställa en svensk idag?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 11:41