Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
lazy
Infra
Blåfront
7 posters

    Hamas raggar röstre

    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Hamas raggar röstre Empty Hamas raggar röstre

    Inlägg  Blåfront 2009-08-03, 19:44

    http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5igKMKNhotZrz6JytkJenE7spoaDQ

    Each groom received a present of 500 dollars from Hamas, which said its workers had also contributed five percent of their monthly salaries to add to the wedding gift.

    The 450 brides shared none of the glamour, taking seats among the audience of around 1,000 party guests: most couples had already taken part in religious ceremonies elsewhere, with more marriages planned for the next few days.

    Ja på detta fina sätt vinner man förtroende i kommande demokratiska val

    tokvänstern stödjer detta och hamas provokation mot israel

    Men ni förtränger hur hamas skaffar sitt "stöd"
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Infra 2009-08-03, 20:05

    Blåfront skrev:http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5igKMKNhotZrz6JytkJenE7spoaDQ

    Each groom received a present of 500 dollars from Hamas, which said its workers had also contributed five percent of their monthly salaries to add to the wedding gift.

    The 450 brides shared none of the glamour, taking seats among the audience of around 1,000 party guests: most couples had already taken part in religious ceremonies elsewhere, with more marriages planned for the next few days.

    Ja på detta fina sätt vinner man förtroende i kommande demokratiska val

    tokvänstern stödjer detta och hamas provokation mot israel

    Men ni förtränger hur hamas skaffar sitt "stöd"

    Tokvänster vet jag inte vilka det kan vara. men vi andra vänstermänniskor förtränger ingenting. Vi diskuterar det som bäst just nu men du lyssnat inte ordentligt. Som vanligt.
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Blåfront 2009-08-03, 20:23

    Och du vill inte svara om hamas?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Infra 2009-08-03, 21:10

    Efter att så många familjer och hela släkter har utplånats efter zionistisk agression så är det framsynt och ansvarsfullt att Hamas ser till att nya familjer bildas som i sin tur kan sörja för återväxten. Varför tror du att jag inte skulle vilja kommentera det. Finns det en skamlig undertext här som du, men inte jag, ser?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-03, 21:53

    Infra skrev:Efter att så många familjer och hela släkter har utplånats efter zionistisk agression så är det framsynt och ansvarsfullt att Hamas ser till att nya familjer bildas som i sin tur kan sörja för återväxten. Varför tror du att jag inte skulle vilja kommentera det. Finns det en skamlig undertext här som du, men inte jag, ser?

    Att lita på Iran gör ju säkert allt bättre o att dessutom anta Irans
    lagar fullt ut blir ju jättebra, fast å andra sidan, ingen Iransk
    regim är lika med inga pengar till Hamas o Hizbollah, gissa om de
    är nervösa nu?
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Infra 2009-08-03, 22:27

    lazy skrev:
    Infra skrev:Efter att så många familjer och hela släkter har utplånats efter zionistisk agression så är det framsynt och ansvarsfullt att Hamas ser till att nya familjer bildas som i sin tur kan sörja för återväxten. Varför tror du att jag inte skulle vilja kommentera det. Finns det en skamlig undertext här som du, men inte jag, ser?

    Att lita på Iran gör ju säkert allt bättre o att dessutom anta Irans
    lagar fullt ut blir ju jättebra, fast å andra sidan, ingen Iransk
    regim är lika med inga pengar till Hamas o Hizbollah, gissa om de
    är nervösa nu?

    Villigt springer du bud med elakt förtal. Allt tal om att Hamas skulle vilja införa sharia är bara ondskefull propaganda. Hamas är en sekulär och demokratisk kraft som är palestiniernas enda hopp inför framtiden. Och detta oavsett skrivningar i deras gamla partiprogram som inte har hunnit arbetats om. Det senare beror på att Hamas hela sin existens varit upptagna med försvar mot zionistisk agression, dels att centralgestalter i partiet omsorgsfullt och pliktskyldigastt mördats av en rasistisk zioniststat medelst riktade mord. De utkast till ändrat partiprogram som legat klara för nytryck har brunnit upp efter israeliska missilanfall som satt hela bostadsområden i brand.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Sniperace 2009-08-03, 23:03

    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Efter att så många familjer och hela släkter har utplånats efter zionistisk agression så är det framsynt och ansvarsfullt att Hamas ser till att nya familjer bildas som i sin tur kan sörja för återväxten. Varför tror du att jag inte skulle vilja kommentera det. Finns det en skamlig undertext här som du, men inte jag, ser?

    Att lita på Iran gör ju säkert allt bättre o att dessutom anta Irans
    lagar fullt ut blir ju jättebra, fast å andra sidan, ingen Iransk
    regim är lika med inga pengar till Hamas o Hizbollah, gissa om de
    är nervösa nu?

    Villigt springer du bud med elakt förtal. Allt tal om att Hamas skulle vilja införa sharia är bara ondskefull propaganda. Hamas är en sekulär och demokratisk kraft som är palestiniernas enda hopp inför framtiden. Och detta oavsett skrivningar i deras gamla partiprogram som inte har hunnit arbetats om. Det senare beror på att Hamas hela sin existens varit upptagna med försvar mot zionistisk agression, dels att centralgestalter i partiet omsorgsfullt och pliktskyldigastt mördats av en rasistisk zioniststat medelst riktade mord. De utkast till ändrat partiprogram som legat klara för nytryck har brunnit upp efter israeliska missilanfall som satt hela bostadsområden i brand.

    Men snälla Infra, har du INTE läst Hamas stadgar?

    Att hamas och Fatah skildes som fiender berodde främst på att Fatah var just sekulära, och detta accepterades INTE av Hamas, även detta står klart att läsa i deras stadgar, liksom att de vill införa teokratisk stat där Islamsk lag ska vara rådande, är det bara lögnaktiga skriverier eller någon bluff?

    De har i vilket fall INTE på något sätt ens antytt att detta inte längre är det STÖRSTA målet
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Infra 2009-08-14, 18:08

    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    lazy skrev:
    Infra skrev:Efter att så många familjer och hela släkter har utplånats efter zionistisk agression så är det framsynt och ansvarsfullt att Hamas ser till att nya familjer bildas som i sin tur kan sörja för återväxten. Varför tror du att jag inte skulle vilja kommentera det. Finns det en skamlig undertext här som du, men inte jag, ser?

    Att lita på Iran gör ju säkert allt bättre o att dessutom anta Irans
    lagar fullt ut blir ju jättebra, fast å andra sidan, ingen Iransk
    regim är lika med inga pengar till Hamas o Hizbollah, gissa om de
    är nervösa nu?

    Villigt springer du bud med elakt förtal. Allt tal om att Hamas skulle vilja införa sharia är bara ondskefull propaganda. Hamas är en sekulär och demokratisk kraft som är palestiniernas enda hopp inför framtiden. Och detta oavsett skrivningar i deras gamla partiprogram som inte har hunnit arbetats om. Det senare beror på att Hamas hela sin existens varit upptagna med försvar mot zionistisk agression, dels att centralgestalter i partiet omsorgsfullt och pliktskyldigastt mördats av en rasistisk zioniststat medelst riktade mord. De utkast till ändrat partiprogram som legat klara för nytryck har brunnit upp efter israeliska missilanfall som satt hela bostadsområden i brand.

    Men snälla Infra, har du INTE läst Hamas stadgar?

    Att hamas och Fatah skildes som fiender berodde främst på att Fatah var just sekulära, och detta accepterades INTE av Hamas, även detta står klart att läsa i deras stadgar, liksom att de vill införa teokratisk stat där Islamsk lag ska vara rådande, är det bara lögnaktiga skriverier eller någon bluff?

    De har i vilket fall INTE på något sätt ens antytt att detta inte längre är det STÖRSTA målet

    Du menar att en Gudsstat (israel) ersätts med en annan Gudsstat.?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 20:06

    citat:

    "Villigt springer du bud med elakt förtal. Allt tal om att Hamas skulle vilja införa sharia är bara ondskefull propaganda. Hamas är en sekulär och demokratisk kraft som är palestiniernas enda hopp inför framtiden."

    Här har du fullständiga rätten Infra , Hamas är en demokratisk vald organisation eller representant för den nästan utplånande Palestinska folket !!!

    Sen om du tar i något utav "Jag Vill Ha Röv" ( Blånazze ) "BAJSERI" då tycker jag att du skall utradera denna ("imbecilla") frågeställning eller en påstående att Israeliter(Judarna) har rätt att fortsätta med utplåning av den Palestinska befolkningen.


    Det mest patetiska som jag finner är här att "JAG VILL HA RÖV" försvarar den "JUDISKA " död på "MUSLIMER" och samtidigt glömmer vad hans "far far " har gjort mot den samma ...


    Om du kollar på denna video du kommer säkerligen att förstå vem jag pråtar om ... dessutom troor jag att han är Lazy -s kusin ...


    Wink








    Wink
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-14, 20:42

    KickTheRasist Today at 7:06 pm
    Hamas är en demokratisk vald organisation eller representant för den nästan utplånande Palestinska folket !!!
    Sen om du tar i något utav "Jag Vill Ha Röv" ( Blånazze ) "BAJSERI" då tycker jag att du skall utradera denna ("imbecilla") frågeställning eller en påstående att Israeliter(Judarna) har rätt att fortsätta med utplåning av den Palestinska befolkningen.

    Tror inte att så många förstår vad du menar ö.h.t men om det hade varit
    utplåning av ett folk som Israel var ute efter så hade väl det hänt för
    längesen med tanke på att det enl. palestinavännerna är Israel som är
    den stora makten o dessutom har USA till hjälp, jäkligt konstigt faktiskt
    att Hamas fortfarande är kvar, enl. de här teorierna borde de varit "borta
    med vinden"
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 20:53

    [quote="lazy"][font=Verdana]
    KickTheRasist Today at 7:06 pm
    Hamas är en demokratisk vald organisation eller representant för den nästan utplånande Palestinska folket !!!
    Sen om du tar i något utav "Jag Vill Ha Röv" ( Blånazze ) "BAJSERI" då tycker jag att du skall utradera denna ("imbecilla") frågeställning eller en påstående att Israeliter(Judarna) har rätt att fortsätta med utplåning av den Palestinska befolkningen.
    citat:
    "Tror inte att så många förstår vad du menar ö.h.t men om det hade varit
    utplåning av ett folk som Israel var ute efter så hade väl det hänt för
    längesen "


    Som sagt jag tror faktisk att det är många här som förstår vad jag menar ,
    vill du påstå något annat detta får ju stå för dig själv.

    Sen detta är faktisk sanning att ni håller på och utplånar den ursprungs befolkningen och i så fall ni lyckas med det .. Tro inte att allt kommer att bli fri och fröjd !!


    Smile


    Ta en titt på IRA ... och läs mina ord:

    DET KOMMER ALDRIG NÅGONSIN ATT BLI FRED I HELA VÄRLDEN SÅ LÄNGE ISRAEL SOM OCKUPANT STAT FINNS!!!





    citat:
    "med tanke på att det enl. palestinavännerna är Israel som är
    den stora makten o dessutom har USA till hjälp, jäkligt konstigt faktiskt
    att Hamas fortfarande är kvar, enl. de här teorierna borde de varit "borta
    med vinden""

    Till alla här mina ord min sanning!! , läs ovan min mening och läs denna från Lazy ... om ni tycker att jag snackar skit då kan jag ta min köns organ och hugga den med Yxan !!!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-14, 21:10

    KickTheRasist Today at 7:53 pm
    DET KOMMER ALDRIG NÅGONSIN ATT BLI FRED I HELA VÄRLDEN SÅ LÄNGE ISRAEL SOM OCKUPANT STAT FINNS!!!

    Tja, det här är sådana saker som finns på bl.a Radio Islams hemsida, apropå
    att kalla andra debattörer för rasister o nazister, var står du själv, el.
    är du ytterligare en som tror att bara svenskar kan vara rasister, ursäkta,
    måste utöka det till att gälla demokratiska västerlänningar?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 21:22

    [quote="lazy"][font=Verdana]
    KickTheRasist Today at 7:53 pm
    DET KOMMER ALDRIG NÅGONSIN ATT BLI FRED I HELA VÄRLDEN SÅ LÄNGE ISRAEL SOM OCKUPANT STAT FINNS!!!


    citat:
    "Tja, det här är sådana saker som finns på bl.a Radio Islams hemsida, apropå
    att kalla andra debattörer för rasister o nazister, var står du själv, el."


    Vet inget om denna källor ... och du vet att jag är inte nazist (Diverse jag hatar dem!!) jag hatar inga judar men jag gillar inte vad ni så kallade Israeliter håller på ...


    Den sista som jag hörde från "Holy Land" är att ni Israeliter tänker ta över Jerusalem som är den heliga staden för alla tre religioner och kalla den för den stora Judea !!


    Diverse tänker du stoppa mig och dra till Jesus Kristus gräv utav pass med Judiska Pentagram?!!



    citat:
    "är du ytterligare en som tror att bara svenskar kan vara rasister, ursäkta,
    måste utöka det till att gälla demokratiska västerlänningar?"


    Skrev jag någonstans att alla Svenskar är rasister??


    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-14, 21:38

    Gillar Metallica KTR men här är en sång för dej o den borde du
    lyssna på MÅNGA ggr!

    https://www.youtube.com/watch?v=ushS4107jDY
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 21:43

    lazy skrev:Gillar Metallica KTR men här är en sång för dej o den borde du
    lyssna på MÅNGA ggr!

    https://www.youtube.com/watch?v=ushS4107jDY



    Do you know your enemy ???


    Kan du upplysa mig vilka är mina enemy??

    Tack...


    Muslimer??

    Smile


    I like my brothers in Bagdad!!





    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-08-14, 21:53, ändrad totalt 1 gång
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-14, 21:47

    Det här har blivit en kampsång för Iran o inte ens det vet du,
    börjar f-n gråta snart!


    Senast ändrad av lazy den 2009-08-15, 13:03, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : formulerade mej fel här.)
    GustavAnder
    GustavAnder


    Antal inlägg : 2835
    Join date : 09-04-05

    Hamas raggar röstre Empty Bästa situationen

    Inlägg  GustavAnder 2009-08-14, 21:48

    I mellanöstern,
    Var har araber den bästa levnads standarden,
    Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,


    Svar. Israel.

    Hur såg det ut när araberna härskade över Jerusalem, fick judar tilgång till samhället eller till sina religiösa platser, , svar nej.


    Varför sitter många annnars förnuftiga människor,
    ( hit räknas inte dårvänstern på¨detta forum, )
    på de mörka krafternas sida , ( Hamas, typ) i mellanöstern konflikten?,
    är det bara dumhet , kanske opportunism,?
    kanske finns den historiskt enormt starka avogheten mot judar djupare i den europeiska själen än vi tror.

    Kanske sitter exempelvis en annars någorlunda interlligent männsika som Jan Guilllou bara och för fram gammal unket judehat som han fått nedärvt från medeltiden, när han tror sig "kritisera israel.."
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 22:37

    lazy skrev:Det här är en kampsång för Iran o inte ens det vet du, börjar f-n
    gråta snart!


    Om du gråter vill jag veta exakt varför?? kan du får någon skull förklara det utförligt utav att gnälla på Iran eller vice versa ???


    Tack!!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 22:54

    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??


    2. Vilken demokrati ?? Är det denna som du propagerar?? .. Om jag skulle vara en Arab då skulle jag skratta åt dig , diverse jag är inte Arab och jag skrattar ändå åt dig och mig själv!!

    citat:
    "Svar. Israel."

    Ja Moses har sagt vi är Israels barn(Jude) och resten som inte bekänner sig med detta är icke människor !!


    Härligt va?!

    citat:
    "Hur såg det ut när araberna härskade över Jerusalem, fick judar tilgång till samhället eller till sina religiösa platser, , svar nej."

    Svar :

    När Araben var den som styrde över sitt eget land som idag kallas för Israel då Judarna hade den bästa och levde med Muslimer på lika vilkor!


    Diverse du får läsa lite mera om det !!

    citat:
    "Varför sitter många annnars förnuftiga människor,
    ( hit räknas inte dårvänstern på¨detta forum, )
    på de mörka krafternas sida , ( Hamas, typ) i mellanöstern konflikten?,
    är det bara dumhet , kanske opportunism,?
    kanske finns den historiskt enormt starka avogheten mot judar djupare i den europeiska själen än vi tror."


    Jag är INTE EN ... vänster !!
    Och detta är icke enbart dem som ser den sanningen som utspelar sig i denna områden ....!!!


    Tror mig Gustav detta är helt något annat än du föreställer dig ...

    Vi gör så här :

    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  lazy 2009-08-14, 23:19

    KickTheRasist Today at 9:54 pm
    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??

    Kan det bero på att vi inte har sharialagar? Kan det bero på att de flesta
    muslimska stater inte har den minsta lust att ens andas om demokrati?
    En stat som inte är muslimsk finns det för närvarande i mö o alla runtomkring
    gör sitt bästa för att få bort den. Wink
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 23:28

    [quote="lazy"][font=Verdana]
    KickTheRasist Today at 9:54 pm
    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??

    citat:
    "Kan det bero på att vi inte har sharialagar?"


    Ja som Judarnas Talmud !!
    Hahhahah du är roligt är du !!

    citat:
    Kan det bero på att de flesta
    muslimska stater inte har den minsta lust att ens andas om demokrati?"


    Kan det bero på att dem har sitt eget uppfattning om livet och hur skall allt gå till , diverse dem behöver inte en IDF barn mördare som skall lära dem hur skall dem leva på ett (Israelit) demokratisk sätt ...!!


    Diverse dem behöver inga luder som stor på Telaviv gato-utkanter och säljer sitt underliv för kunden som betalar mest ?!






    citat:
    "En stat som inte är muslimsk finns det för närvarande i mö o alla runtomkring
    gör sitt bästa för att få bort den. Wink"

    Jag vet att du drömmer om Sodoma och Gomora men jag tror att Muslimer kommer att ge er på käften och jag lovar att dem kommer att få mitt hjälp på ett eller annat sätt !!


    Har du något problem med det Jahud??
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Hamas raggar röstre Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-14, 23:37

    lazy skrev:
    KickTheRasist Today at 9:54 pm
    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??

    Kan det bero på att vi inte har sharialagar? Kan det bero på att de flesta
    muslimska stater inte har den minsta lust att ens andas om demokrati?
    En stat som inte är muslimsk finns det för närvarande i mö o alla runtomkring
    gör sitt bästa för att få bort den. Wink

    Anser inte Libanon som 100% muslimsk. 2/3 muslimsk kanske Razz
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 23:37

    Enjoy Jahud låten från mina trakter !!


    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-14, 23:39

    R.O.F.L skrev:
    lazy skrev:
    KickTheRasist Today at 9:54 pm
    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??

    Kan det bero på att vi inte har sharialagar? Kan det bero på att de flesta
    muslimska stater inte har den minsta lust att ens andas om demokrati?
    En stat som inte är muslimsk finns det för närvarande i mö o alla runtomkring
    gör sitt bästa för att få bort den. Wink

    Anser inte Libanon som 100% muslimsk. 2/3 muslimsk kanske Razz

    Mest Kristna men inte Katoliker som jag och du Zigenar jägaren !!


    Smile
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Hamas raggar röstre Empty hmm

    Inlägg  R.O.F.L 2009-08-14, 23:45

    KickTheRasist skrev:
    R.O.F.L skrev:
    lazy skrev:
    KickTheRasist Today at 9:54 pm
    citat:
    "I mellanöstern,
    1.Var har araber den bästa levnads standarden,
    2. Var har araber mest demokrati och mänskliga rättigheter,"


    1. Det kan du faktisk vara för säkert ... varför är inga Saudi Araben som bor i ditt land??

    Kan det bero på att vi inte har sharialagar? Kan det bero på att de flesta
    muslimska stater inte har den minsta lust att ens andas om demokrati?
    En stat som inte är muslimsk finns det för närvarande i mö o alla runtomkring
    gör sitt bästa för att få bort den. Wink

    Anser inte Libanon som 100% muslimsk. 2/3 muslimsk kanske Razz

    Mest Kristna men inte Katoliker som jag och du Zigenar jägaren !!


    Smile

    precis Ustaša
    Very Happy

    Sponsored content


    Hamas raggar röstre Empty Sv: Hamas raggar röstre

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 14:14