Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Regndrottningen är en underbar person....

    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-02, 13:26

    Nej givetvis skojar jag, hon är en ynklig person som har ett omdöme som en skenande häst och kan inte "debattera" med någon som har en annan uppfattning än hon själv!

    Regndrottningen passar bäst på tystaren där ingen kan ha den dåliga smaken att säga emot henne! affraid
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  theward 2009-08-02, 22:57

    blueheaven skrev:Nej givetvis skojar jag, hon är en ynklig person som har ett omdöme som en skenande häst och kan inte "debattera" med någon som har en annan uppfattning än hon själv!

    Regndrottningen passar bäst på tystaren där ingen kan ha den dåliga smaken att säga emot henne! affraid

    och där kom den slutliga spiken i BH´s trovärdighetskista.

    Du kan nu sälla dig till de andra jubelidioterna på detta forum

    Skit på dig, gubbe tongue
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-07, 15:43

    Undrar vilken öm punkt Regndrottning träffat, som fått Kronblom och resa sig upp?
    För det ska väl till en hel del, att förmå Mr.Blue (Kronblom) att resa sig frivilligt från sofflocket!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-07, 22:19

    Regndrottningen påstår sig ha spärrat mig men en rubrik syns alltid och jag kan garantera att regndrottningen inte kan undvika att kika ändå på en sådan rubrik, fast det kommer hon givetvis aldrig att medge! Laughing
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  theward 2009-08-08, 11:56

    blueheaven skrev:Regndrottningen påstår sig ha spärrat mig men en rubrik syns alltid och jag kan garantera att regndrottningen inte kan undvika att kika ändå på en sådan rubrik, fast det kommer hon givetvis aldrig att medge! Laughing

    Är du ensam?
    Du vet väl att RD har en kille redan Wink
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-08, 23:25

    theward skrev:
    blueheaven skrev:Regndrottningen påstår sig ha spärrat mig men en rubrik syns alltid och jag kan garantera att regndrottningen inte kan undvika att kika ändå på en sådan rubrik, fast det kommer hon givetvis aldrig att medge! Laughing

    Är du ensam?
    Du vet väl att RD har en kille redan Wink

    Nej jag är inte ensam.
    Ja jag vet att hon har en hustomte och hur många gånger i veckan hon gör det! Embarassed
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-16, 11:13

    Vad skönt att vara spärrad av regndrottningen så att man slipper hennes elaka/okunniga kommentarer! Laughing
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  theward 2009-08-18, 08:59

    blueheaven skrev:Vad skönt att vara spärrad av regndrottningen så att man slipper hennes elaka/okunniga kommentarer! Laughing

    Du saknar henne va?
    inte lätt att var olyckligt kär BH.... tongue

    lol!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-18, 11:30

    theward skrev:
    blueheaven skrev:Vad skönt att vara spärrad av regndrottningen så att man slipper hennes elaka/okunniga kommentarer! Laughing

    Du saknar henne va?
    inte lätt att var olyckligt kär BH.... tongue

    lol!

    En kommunist som röker, super och på gränsen till nervsammanbrott?

    NO WAY! tongue
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  theward 2009-08-19, 00:09

    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blueheaven skrev:Vad skönt att vara spärrad av regndrottningen så att man slipper hennes elaka/okunniga kommentarer! Laughing

    Du saknar henne va?
    inte lätt att var olyckligt kär BH.... tongue

    lol!

    En kommunist som röker, super och på gränsen till nervsammanbrott?

    NO WAY! tongue

    jag visste inte att du var kommunist, det andra kan jag nog ha anat men säker var jag ju inte

    ps om du talar om RD så vet jag att hon mår jättebra och att hon har det jättebra..
    Röker gör hon, super..det skulle jag ju inte kalla det. Det vore ett hån mot de som verkligen har alkoholproblem

    Nervsammanbrott verkar väl snarare vara din och några av dina högerkollegors problem som blir mer o mer tydliga för varje dag
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  blueheaven 2009-08-19, 11:49

    theward skrev:
    blueheaven skrev:
    theward skrev:
    blueheaven skrev:Vad skönt att vara spärrad av regndrottningen så att man slipper hennes elaka/okunniga kommentarer! Laughing

    Du saknar henne va?
    inte lätt att var olyckligt kär BH.... tongue

    lol!

    En kommunist som röker, super och på gränsen till nervsammanbrott?

    NO WAY! tongue

    jag visste inte att du var kommunist, det andra kan jag nog ha anat men säker var jag ju inte

    ps om du talar om RD så vet jag att hon mår jättebra och att hon har det jättebra..
    Röker gör hon, super..det skulle jag ju inte kalla det. Det vore ett hån mot de som verkligen har alkoholproblem

    Nervsammanbrott verkar väl snarare vara din och några av dina högerkollegors problem som blir mer o mer tydliga för varje dag

    Din pillimariske lille spjuver! Laughing

    Sponsored content


    Regndrottningen är en underbar person.... Empty Sv: Regndrottningen är en underbar person....

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-03-28, 15:47