Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Blåfront
berralarzon
MartinLindgren
Sossar-e-lata
8 posters

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Kick the rasist

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 18:46

    alien
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sossar är lata

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 18:48

    Ja gällande spegeln, jag skämtade där och du med va Sossar är lata??
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 20:22

    ANNA2LINK skrev:Ja gällande spegeln, jag skämtade där och du med va Sossar är lata??



    Han skämtar inte han vill korsfästa svarta på brinnande kors !!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Hoppas inte

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 20:42

    Hoppas inte du har rätt Kick the rasist...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 20:55

    ANNA2LINK skrev:Hoppas inte du har rätt Kick the rasist...


    Kanske jag överdriver lite men enligt hans inlägg konstaterar jag att han är en rasist i alla fall !!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Kick the rasist

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 20:57

    Vi får väl låta honom själv svara på det...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 21:00

    ANNA2LINK skrev:Vi får väl låta honom själv svara på det...


    Väntar med spänning !!






    Very Happy
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Ja...

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 21:07

    alien
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-01, 21:29

    S-e-L har många gånger klargjort vad han tycker om sjuka, invandrare, överviktiga o.s.v så det vet vi redan!

    Självklart finns galningar och rötägg inom alla kulturer,
    Att som S-e-L gör dra alla musslimer och hinduer över samma kant, är fel, det skulle ju betyda att då vi har infödda svenskar som våldtar och mördar små barn är vi alla våldtäktsmän och mördare, vilket vi naturligtvis inte är!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Inte

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 21:35

    Sant Martin detär fel att dra alla över en kant... Därmed har jag inte sagt att S.E. L gör det...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 21:37

    martin7lindgren skrev:S-e-L har många gånger klargjort vad han tycker om sjuka, invandrare, överviktiga o.s.v så det vet vi redan!

    Självklart finns galningar och rötägg inom alla kulturer,
    Att som S-e-L gör dra alla musslimer och hinduer över samma kant, är fel, det skulle ju betyda att då vi har infödda svenskar som våldtar och mördar små barn är vi alla våldtäktsmän och mördare, vilket vi naturligtvis inte är!


    Helt rätt Martin men enligt Johnny boy är det enbart Somalier , Muslimer , Hinduer och Jugar som gör sådant Svensken kan fan inte finnas i denna gruppen !


    MVH
    //KTR
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 21:39

    ANNA2LINK skrev:Sant Martin detär fel att dra alla över en kant... Därmed har jag inte sagt att S.E. L gör det...


    Ett typs till dig sötnos !!


    Var snäll och kolla på Rubriken av denna tråd !!


    Ha en Trevligt Helg !!

    Och låt dig inte luras ...



    MVH
    //KTR
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  marxisten 2009-08-01, 22:30

    Helt sjukt att någon kan göra på detta sätt. De personer som gör detta borde undersökas i skallen! "Skydda barnet från psykiska sjukdomar", borde ge de istället. Jag skiter fullständigt ifall det är muslimer eller hinduer eller kristna som gör det. Det är lika sjukt iaf!

    Dock anser jag din rubrik S-e-L, är väldigt fel. Genom att skriva som du göra får du det att låta som om det gäller alla muslimer & hinduer.... Du skulle istället skrivet "dessa muslimer & hinduer..." då skulle du bara syftat på de som gjorde detta. Nu drar du alla över en kam i din rubrik...
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  KickTheRasist 2009-08-01, 22:33

    marxisten skrev:Helt sjukt att någon kan göra på detta sätt. De personer som gör detta borde undersökas i skallen! "Skydda barnet från psykiska sjukdomar", borde ge de istället. Jag skiter fullständigt ifall det är muslimer eller hinduer eller kristna som gör det. Det är lika sjukt iaf!

    Dock anser jag din rubrik S-e-L, är väldigt fel. Genom att skriva som du göra får du det att låta som om det gäller alla muslimer & hinduer.... Du skulle istället skrivet "dessa muslimer & hinduer..." då skulle du bara syftat på de som gjorde detta. Nu drar du alla över en kam i din rubrik...



    Exakt kamrat !!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Tack detsamma!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-08-01, 22:39

    Ja jo jag vet Kick the rasist. Ha en trevlig helg själv!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Jag är INTE rasist

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-08-02, 10:48

    i KTR´s ögon och många andras så är man rasist så fort man uttrycker sig kritiskt mot invandrare på något sätt, vilket är helt sjukt! då skulle ju invandrarna som klagar på svenska brandmännen också vara rasister! men det säger KTR inget om.
    Och är det någon som är rasist så är det KTR själv, han spyr galla över svenskar, homosexuella etc hela tiden, nej ktr ut med kamphunden i skogen där du passsar bäst.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  RedCloud 2009-08-02, 11:19

    neofascisten skrev:"så är man rasist så fort man uttrycker sig kritiskt mot invandrare på något sätt"

    I trådrubriken dömer du ut 2 000 000 000 människor som apor, kan det ha något med epitet "rasist" att göra tror du ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  MartinLindgren 2009-08-02, 11:24

    "BULLSEYE" Red Cloud, ett betende som stör och irriterar mig iallafall!

    Rimmar också dåligt med det S-e-L sa häromdagen att han ser människor som människor och inget annat?

    Sponsored content


    Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet - Sida 2 Empty Sv: Muslimer & Hinduer måste vara kvar i apstadiet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:51