Ska ni rösta klokt (SD - Super Democracy) i valet - eller på klottergalningarna ? (Vänstern).
Tänk efter före !
Tänk efter före !
Senast ändrad av womanlover den 2009-07-31, 17:20, ändrad totalt 2 gånger
Infra skrev:Jag röstar på klottergalningarna. vad var det deras parti hette nu igen?
womanlover skrev:Infra skrev:Jag röstar på klottergalningarna. vad var det deras parti hette nu igen?
Om du röstar ska jag tala om det . .
womanlover skrev:Infra skrev:Jag röstar på klottergalningarna. vad var det deras parti hette nu igen?
womanlover skrev:womanlover skrev:Infra skrev:Jag röstar på klottergalningarna. vad var det deras parti hette nu igen?
Hint: Dom som misshandlar oskyldiga.
Hint 2: Stalin
lazy skrev:Sorry, har blivit piratpartist i själ o hjärta tills mitt moderparti fp
tagit sitt förnuft tillfånga, den dagen då SD tagit bort mycket av
det som står "gömt" på deras hemsida så kan man kanske ta dem på allvar.
Infra skrev:Just det Lazy. Här har det hänt saker medan du var i staterna. WL har bytt partisympatier. han var P-partist knappt en månad. Sedan bytte han partisympatier till SD. Nästa månad blir det nog KD skall du se. Beror på hur from han är i själ och hjärta den gamle räven.
Sedan har MG och Sussen (bli inte sårad nu, WL) avslöjat honom som en gammal "snuskis" från AB-tiden. vad vet jag? Jag blev medlem först vid årsskiftet nån gång.
womanlover skrev:lazy skrev:Sorry, har blivit piratpartist i själ o hjärta tills mitt moderparti fp
Det är ett år kvar. Jag klurar emellan PP och SD.
Men jag tror att det blir SD. Dom vill ge svenska folket mest.
Och jag är svensk.
womanlover skrev:lazy skrev:Sorry, har blivit piratpartist i själ o hjärta tills mitt moderparti fp
Det är ett år kvar. Jag klurar emellan PP och SD.
Men jag tror att det blir SD. Dom vill ge svenska folket mest.
Och jag är svensk.