+5
KickTheRasist
DMustaine
MartinLindgren
berralarzon
Sossar-e-lata
9 posters
Eller så är detta verkligheten
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Eller så är detta verkligheten
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 2
Sv: Eller så är detta verkligheten
Hehe! S-E-L du fick tydligen med dig en dunk skogsstjärnan hem ifrån verkligheten.
//berra
//berra
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Verkligheten hemma i dina trakter när mammsorna och pappsorna lämnar sina små yngel själva, ja då brinner kåken ner till grunden?
- Inlägg 4
Ja shit Martin
Ett stenkast ifrån där jag bor, nej två kanske.....men huset är ganska bränt!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 5
Haha den va bra!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 6
DMustaine skrev:Haha den va bra!
Vad flinar du åt din lille inavel ??
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 7
Hjälp kicken är inloggad dags att logga ut!
- Inlägg 8
blueheaven skrev:Hjälp kicken är inloggad dags att logga ut!
Sug hårt !!
- Inlägg 9
Svenne Baloo
leker med spagettigubbe.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 10
Sossar-e-lata skrev:Ett stenkast ifrån där jag bor, nej två kanske.....men huset är ganska bränt!
Hoppas verkligen att det inte är min iranske kompis bortskämda dotter
som ställt till det.
- Inlägg 11
KTR I´ll kick ur ass 24/7
Din obildade nedrökta hjärna begriper nog inte vad det betyder! Men jag kommer ha lika roligt ändå!! Du är nog inget annat än en misslyckad abort din krake! Trots allt tycker jag synd om dig och de förhållandena du är uppväxt under. Förhållanden som är allt annat än vad vi i den civilicerade världen har förmånen att växa upp i! Förmodligen vet du inte ens vem din farsa är...annat än att du kallar honom för hund! Skulle jag ha dig här nu skulle jag spöa skiten ur dig med min sko!!!!
Din obildade nedrökta hjärna begriper nog inte vad det betyder! Men jag kommer ha lika roligt ändå!! Du är nog inget annat än en misslyckad abort din krake! Trots allt tycker jag synd om dig och de förhållandena du är uppväxt under. Förhållanden som är allt annat än vad vi i den civilicerade världen har förmånen att växa upp i! Förmodligen vet du inte ens vem din farsa är...annat än att du kallar honom för hund! Skulle jag ha dig här nu skulle jag spöa skiten ur dig med min sko!!!!
- Inlägg 12
Huset ligger på Sveavägen i Djursholm
ca nr 5-7 tror jag, fan va surt att komma hem till ett urbränt hem jäkla snorungar
- Inlägg 13
DMustaine skrev:KTR I´ll kick ur ass 24/7
Hahhahahaah!
Du skulle behöva mera en ett skor kanske lyckas att slå ihjäl mig ...
Men du kan alltid försöka Afghanistans Rambo !!
*asgarv*
- Inlägg 14
Vem har sagt något om att slå ihjäl? För mig räcker det att daska till dig med dina egna högklackade skor!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 15
Sossar-e-lata skrev:ca nr 5-7 tror jag, fan va surt att komma hem till ett urbränt hem jäkla snorungar
Hur vore det om föräldrarna ställde lite krav på sina ungar så de inte snortar bort barnbidraget de fick!
1200 kr i mån i 18 år är väl en hel del pengar?
SiP- Antal inlägg : 4427
- Inlägg 16
Redvictory skrev:Sossar-e-lata skrev:ca nr 5-7 tror jag, fan va surt att komma hem till ett urbränt hem jäkla snorungar
Hur vore det om föräldrarna ställde lite krav på sina ungar så de inte snortar bort barnbidraget de fick!
1200 kr i mån i 18 år är väl en hel del pengar?
Är det så dina ungar gör, snortar upp veckopengen, du var ju en rik djävel enligt dig själv...Och alla rika djävlar har ju snortarungar..också enligt dig själv..
» Vilken otäck kultur detta är ..... eller ???.... är det kanske individen i detta fall??
» Kan vi lita på detta eller?
» Är detta ett jävla skämt eller???
» Är det bara käbbel som är av intresse? Eller finns det något att säga om detta?
» Vad säger Red C om detta? Är det ok för att det ingår i deras religion eller?
» Kan vi lita på detta eller?
» Är detta ett jävla skämt eller???
» Är det bara käbbel som är av intresse? Eller finns det något att säga om detta?
» Vad säger Red C om detta? Är det ok för att det ingår i deras religion eller?