Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+10
SiP
marxisten
Redvictory
mimra
Susz X
Blåfront
GustavAnder
Sniperace
KickTheRasist
R.O.F.L
14 posters

Svininfluensan.

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Svininfluensan. - Sida 2 Empty Sv: Svininfluensan.

Inlägg  Redvictory 2009-07-26, 19:11

GustavAnder skrev:
    Redvictory skrev:
    GustavAnder skrev:
    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:Vad beror influensan på? får aldrig höra vad?

Man kan ju bara ana vad DU tror att den beror på! Very Happy

Håll dig borta härifrån, du är helt enkelt inte riktigt frisk i huvet.
    Svininfluensan är väl ditt allra minsta problem.
    Be gone.

Nu råkar det ju vara så att du och dina "Sjuka" anhängare INTE kan bestämma om vilka som skriver här!
    Så tråkigt för er! annars kunde ni fritt sprida er smörja och illaluktande främlingsfientlighet här! Very Happy

Mina anhängare ?
    Främlingsfientlig ?
    Du är ju helt störd i huvet.

Du behöver INTE spela ovetande G-A! ta blåfront i hand så vet du vad jag tycker om dig/er
    ni är samma skrot och korn!
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-07-26, 19:21

Susz X skrev:Faktalänk snipe- faktalänk!
    Har du ens en susnin om VAD en mutation är ?

Jadu Susz, en mutation är en genförändring av viruset, en fara är till ex om en människa bär på två virus kan detta mutera, ex att en människa som bär på hiv-viruset smittas med svininfluensan och att det med dessa två virus blir en mutation som ger hiv-smittan svininfluensas mycket större möjligheter att spridas......
    DÅ blir det farligt.

men fortfarande är det inte någon större skillnad mellan svininfluensan och den gamla hongkonginfluensan, mer än att hongkong var farligare...

men fortfarande så är Svinet oskyldigt tuill denna smitta, det finns INGA som helst fakta att svin sprider denna eller ens är orsak att den finns!
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-07-26, 20:35

Självklart är det inte grisens fel att människan preparerar djuret med div kemikalier
    i form av ex antibiotika och tvingar dem leva i missär .
    Det är dens fel som utför gärninen- och dem som gynnar dito- oxå dens som tiger..
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-07-26, 20:39

Susz X skrev:Självklart är det inte grisens fel att människan preparerar djuret med div kemikalier
    Det är dens fel som utför gärninen- och dem som gynnar dito- oxå dens som tiger..

Kan det vara Nazzes fel? Very Happy
    Thecharmed
    Thecharmed

Antal inlägg : 197

Inlägg  Thecharmed 2009-07-26, 20:50

Vill bara meddela att Svininfluensan är inte på något sätt "ny"..

I mitten på 70-talet massvaccinerades usas befolkningen mot den sedan det inträffat ett par dödsfall... och det här jävla vaccinet blev en miljardindustri..
    Poängen är att vaccinet knappt inte ens var testat, men såldes ändå, och kända biverkningar som grova neurologiska skador, valde man att hyscha om, vilket innebar att tusentals amerikaner drabbades av detta, vilket de i efterhand har i många långa år sökt upprättelse för.

Om influensan är allvarlig? Ja, självklart. Men det dör mindre folk i den än i "vanlig" influensa. Däremot är den väldigt smittsam, vilket gör att den kan lamslå ett land. Och därmed kommer också fler människor att dö.

Men detta med vaccin kan bli en allvarlig och farlig grej, eftersom det handlar om MILJARDER och vinstdrivande företag.

https://www.youtube.com/watch?v=S_9I1L_P370

https://www.youtube.com/watch?v=jPVsZEPfo7Q&feature=related
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-07-26, 20:59

Vinstdrivande företag?

Sådana svordomar får du väl inte ta i din mun? No
    Thecharmed
    Thecharmed

Inlägg  Thecharmed 2009-07-26, 21:09

Är det svårt att istället bemöta mitt inlägg istället för att undra över vad jag tar i min mun eller inte? Wink
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Svininfluensan. - Sida 2 Empty ööö

Inlägg  GustavAnder 2009-07-26, 21:47

Thecharmed skrev:Är det svårt att istället bemöta mitt inlägg istället för att undra över vad jag tar i min mun eller inte? Wink

Det är för lätt att bemöta dina inlägg, därför är enda utvägen kvar, att driva med dem.

"Vill bara meddela att Svininfluensan är inte på något sätt "ny".." ( thecharmed, en i raden av de lobotomerade..)

Om du anser att Influensa A H1N1, inte är en ny influensa ombedes du kontakta WHO för kännedom.

Senast ändrad av GustavAnder den 2009-07-26, 22:02, ändrad totalt 1 gång
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-07-26, 21:51

GustavAnder skrev:Det är för lätt att bemöta dina inlägg, därför är enda utvägen kvar, att driva med dem.
    Du har hittills aldrig visat dig kunna bemöta annat än dina egna fantasier Very Happy
    Thecharmed
    Thecharmed

Inlägg  Thecharmed 2009-07-26, 22:07

"Utbrott av svininfluensa i USA 1976 - Den 5 februari 1976, insjuknade en soldat på Fort Dix i USA. Han avled dagen efter och fyra till fick föras till sjukhus. Två veckor senare medelade myndigheterna att han avlidit av en ny variant av svininfluensa, subtyp H1N1 och som döptes till A/New Jersey/1976 (H1N1). Detta virus isolerades enbart under perioden 19 januari till 9 februari och spred sig inte utanför Fort Dix.[7] Bland annat på grund av att arvsmassan från denna influensa visade sig vara nära besläktad med influensaviruset som orsakade spanska sjukan så inleddes ett stort vaccinationsprogram. Cirka 40 miljoner människor, eller 24 % av den amerikanska befolkningen vaccinerades. Tre äldre personer dog i anslutning till att de vaccinerats och det kom rapporter om unga människor som biverkning av vaccinet drabbats av den förlamande, och ibland dödliga sjukdomen Guillain-Barrés syndrom. Detta fick till följd att allmänheten istället riktade sin rädsla mot vaccinet vilket resulterade i att vaccinationsprogrammet avstannade"

Spanska sjukan 1918 - var en pandemi hos människor som förknippats med H1N1 och influensa endemisk för grisar

http://sv.wikipedia.org/wiki/Svininfluensa
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2009-07-26, 22:32

Susz X skrev:Självklart är det inte grisens fel att människan preparerar djuret med div kemikalier

nej, varken grisens fel, eller ewns inblandning, influensan har eg INGET alls samröre med influensan...
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Svininfluensan. - Sida 2 Empty feminine form

Inlägg  GustavAnder 2009-07-26, 22:34

Thecharmed skrev:"Utbrott av svininfluensa i USA 1976 - Den 5 februari 1976, insjuknade en soldat på Fort Dix i USA. Han avled dagen efter och fyra till fick föras till sjukhus. Två veckor senare medelade myndigheterna att han avlidit av en ny variant av svininfluensa, subtyp H1N1 och som döptes till A/New Jersey/1976 (H1N1). Detta virus isolerades enbart under perioden 19 januari till 9 februari och spred sig inte utanför Fort Dix.[7] Bland annat på grund av att arvsmassan från denna influensa visade sig vara nära besläktad med influensaviruset som orsakade spanska sjukan så inleddes ett stort vaccinationsprogram. Cirka 40 miljoner människor, eller 24 % av den amerikanska befolkningen vaccinerades. Tre äldre personer dog i anslutning till att de vaccinerats och det kom rapporter om unga människor som biverkning av vaccinet drabbats av den förlamande, och ibland dödliga sjukdomen Guillain-Barrés syndrom. Detta fick till följd att allmänheten istället riktade sin rädsla mot vaccinet vilket resulterade i att vaccinationsprogrammet avstannade"

Spanska sjukan 1918 - var en pandemi hos människor som förknippats med H1N1 och influensa endemisk för grisar

http://sv.wikipedia.org/wiki/Svininfluensa

Du är tydligen en feminin form av form ? Smile

Snälla extremt okunnige, Influensa A H1N1 är en ny influensa, att alla influensavirus är besläktade med varandra är en helt annan sak.
    Thecharmed
    Thecharmed

Inlägg  Thecharmed 2009-07-26, 22:36

"Utbrott av svininfluensa i USA 1976 - Den 5 februari 1976, insjuknade en soldat på Fort Dix i USA. Han avled dagen efter och fyra till fick föras till sjukhus. Två veckor senare medelade myndigheterna att han avlidit av en ny variant av svininfluensa, subtyp H1N1 och som döptes till A/New Jersey/1976 (H1N1)"

Vilket av detta kan du inte läsa, Ander?
    blueheaven

Antal inlägg : 5228

Inlägg  blueheaven 2009-07-27, 01:44

Thecharmed skrev:Är det svårt att istället bemöta mitt inlägg istället för att undra över vad jag tar i min mun eller inte? Wink

Oh No Here We Go Again! clown
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2009-07-27, 06:55

blueheaven skrev:

Oh No Here We Go Again! clown

Börjar "gubbsjukan" sätta in eller?

Men ärligt har du inte vänt påsiffrorna på din ålder?
    Menar du citerade från en rapplåt med Dogge förrut i ett inlägg.

Låter inte som nåt en gubbe lyssnar på direkt, eller ens lägger märke till Wink

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 11:52