Är som sagt i Dalarna med frugan och ett par vänner,igår kväll så gick vi förbi Hjortnäs brygga där det var dansbandskväll, och jag kan ju säga att skogsmullarna uppfyllde förväntningarna!!! dyngraka med träskor försökte dom ragga på de stackars damer som fanns, de skröts om att man kunde köra ångmaskiner, och vem som hade "vassaste" Volvon, den som hade stil hade för kvällen tagit på sig en skjorta, men till 99% gällde jeans & vit t-shirt, och träskor så klart! det var kul att se! men det blev grillning hemma i stugan och Alfapet halva natten för vår del. Stackars damer som går "ut" här, varje helg är det endast dessa "herrar" som erbjuds, inte konstigt att de flyttar till storstaden!!!
4 posters
Dans vid Hjortnäs brygga.....
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Dans vid Hjortnäs brygga.....
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 3
Sv: Dans vid Hjortnäs brygga.....
Lite märkligt att du inte lämnat dalarna för länge sen, S-e-L?
Du låter ju mer än missnöjd, varför är du kvar?
Framför allt, varför åkte du dit överhuvudtaget, eller är det så att du i själva verket trivs rätt bra där,
Men det vill du kanske inte erkänna, jag tror nog att du bara inte vill visa din snälla sida,
Det kostar att stå högt på den moderata himmeln, vresig, tjurig och vrång verkar vara ett villkor!
Undrar om inte du egentligen är en komination av hundvalp, katt och fågelunge!
HUR DJÄVLA SNÄLL OCH PLUTTIG SOM HELST!
Du låter ju mer än missnöjd, varför är du kvar?
Framför allt, varför åkte du dit överhuvudtaget, eller är det så att du i själva verket trivs rätt bra där,
Men det vill du kanske inte erkänna, jag tror nog att du bara inte vill visa din snälla sida,
Det kostar att stå högt på den moderata himmeln, vresig, tjurig och vrång verkar vara ett villkor!
Undrar om inte du egentligen är en komination av hundvalp, katt och fågelunge!
HUR DJÄVLA SNÄLL OCH PLUTTIG SOM HELST!
- Inlägg 4
haha
ja det kan man säga, inga "brrruchor" och "guuussar" & " eeiii läään" här inte, var väll en positiv sak kanske, det finns "svenskhet" kvar om man söker den.
- Inlägg 5
men Martin
vad menar du? jag har det underbart här, vi bor hos vänner med Siljan nedanför altanen, vi grillar och har trevligt! skrev bara att det var kul att se skogsmullarna i deras egna trakter & hur dom "raggar" damer
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 6
Sv: Dans vid Hjortnäs brygga.....
Att värdera människor enbart utifrån yttre attribut får ni nollåttor fortsätta göra själva.Sossar-e-lata skrev: den som hade stil hade för kvällen tagit på sig en skjorta, men till 99% gällde jeans & vit t-shirt
PS. Riktiga karlar plaskar inte runt i små löjliga plastpottor, de kör ångbåt