Då en viss fuktighet bakom öronen troligvis kvarstår, torde någon timme i torktumlaren vara att rekommendera som en första åtgärdmartin7lindgren skrev:Suck..., Undrar vad som krävs för att få Mr.Bluefront från "hell",
Att komma i ballans med sig själv?
Kanske full rulle några dygn i en berg och dalbana utan stopp, kanske kan få rasisten i gängorna igen?
Men förmodligen hjälper inte det heller?
+4
MartinLindgren
marxisten
Redvictory
Blåfront
8 posters
Motbevisa mig jag har fel
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 26
Sv: Motbevisa mig jag har fel
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 27
Ja varför inte någon timme i tummlaren före och efter dygnen i berg och dalbanan?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 28
Logik är något som blåfjant inte förstår....
Han ser bara till EN sak helt utan sammanhang och han saknar förmågan att sätta saker i en helhet..... Fjanten ser bara utvalda småbitar, oförfögen att förstå att de är pusselbitar som måste sättas ihop med andra bitar för att kunna se hela bilden.
Han ser bara till EN sak helt utan sammanhang och han saknar förmågan att sätta saker i en helhet..... Fjanten ser bara utvalda småbitar, oförfögen att förstå att de är pusselbitar som måste sättas ihop med andra bitar för att kunna se hela bilden.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 29
Ett omoget blåbär kanskeRegndrottning skrev:Logik är något som blåfjant inte förstår....
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 30
Blåfront skrev:Ni ska motbevisa mig att jag har fel att det
1. Finns bostäder
2. Finns jobb
3. Arbetslösa nyanlända kostar inte
4. Vi klarar av att öppna gränserna
Ni ska motbevisa mig på dessa 4 punkter
Upp till bevis nu!
Inte friskt inte blåfront jisses hur orkar du var så hatisk..
Men så till den återstående frågan blåfriont hur går det med din jobbcoach vet att det är helg men ska ni två coachen och du ta nya tag imorgon måndag.
Du vet jag vill ju inte betala mer till en haverist som dig blåfront.
//berra