Börjar ni bli rädda nu med era lögner och osanningar?
Åhhh kommuner tar inte emot
Åhhh flyktingar kostar inte
Åhhh illegala flyktingar ska få gratis tandvård
Rasistäcklet skrev:VEM ÄR IRONSE?
Rasistäcklet och bidragsparasiten skrev:Jag är inte 33 år?
Blåfront skrev:Patetiska svar du kommer med formsvackan
Men det är klart.... du erkänner inte de enorma bristerna i massinvandringen
PS
Varför ljuger du när du gnäller på sd?
formsvackan skrev:
Det visar att Sverigedemokraterna har sitt största stöd i valkretsen Skåne läns södra, med 8,1 procent. Där ingår kommuner som Burlöv, Kävlinge, Lund, Sjöbo, Trelleborg och Vellinge.
Här har stödet för partiet ökat sedan valet 2006, och Synovates beräkningar visar att det skulle räcka med stöd av ytterligare cirka 8 000 väljare för att ta en riksdagsplats.
Har kossorna i Skåne beviljats rösträtt
Den frågan bör du nog besvara själv.Blåfront skrev:Varför så omoget?
I Sverige. Tror du annorlunda ?Blåfront skrev:för du har inga motargument att svara på var alla nyalända ska bo och jobba
Den enda som producerar lögner är du själv. Hur är det egentligen med ditt dillande om "gratis tandvård åt illegala flyktingar" ?Blåfront skrev:för du har bara lögner att komma med!
Vad menar du med ordet "illegal", alla som inte kan uppvisa stamtavla med äkta lokalt odlade svenska förfäder i minst fyra generationer ?Blåfront skrev:Jag har aldrig sagt på BEKOSTNAD
Men du tycker inte det är jävligt märkligt att fattigpensionärer som byggt upp din välfärd inte ska få gratis tandvård
men illegala ska få det?
ja illegal!
OK, förklara då hur det går till att dessa "utvisade men illegalt kvarstannande" får gratis tandvård av staten. Klarar du inte av det, förstår alla att dina tidigare påståenden är endast lögner.Blåfront skrev:Illegal
vi har regler för hur man ska få stanna legalt
Gör man inte det så är man illegalt
Ska det vara så svårt?
Jag köper inte erat snyftande om "papperslösa"
Det är ju staten som utvisar dom! men dom stannar!
formsvackan skrev:OK, förklara då hur det går till att dessa "utvisade men illegalt kvarstannande" får gratis tandvård av staten. Klarar du inte av det, förstår alla att dina tidigare påståenden är endast lögner.Blåfront skrev:Illegal
Ska det vara så svårt?
Blåfront skrev:formsvackan skrev:OK, förklara då hur det går till att dessa "utvisade men illegalt kvarstannande" får gratis tandvård av staten. Klarar du inte av det, förstår alla att dina tidigare påståenden är endast lögner.Blåfront skrev:Illegal
Ska det vara så svårt?
Hyckleri och hån mot alla de 850.000 svenskar som inte går till tandläkaren för de inte har råd
och politiskt inkorrekt