Som en idiot iklädd pannband börjar hon prata inrikespolitik i Eu parlamentet, så patetiskt att Reinfeldt inte ens kommenterade saken, Mona & Ulvskog är fina tillgångar för alliansen inför 2010, dom gör bort sig hela tiden....
+2
KickTheRasist
Sossar-e-lata
6 posters
jaha då har Marita Ulvskog skämt ut Sverige!!
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
Sossar-e-lata skrev:Som en idiot iklädd pannband börjar hon prata inrikespolitik i Eu parlamentet, så patetiskt att Reinfeldt inte ens kommenterade saken, Mona & Ulvskog är fina tillgångar för alliansen inför 2010, dom gör bort sig hela tiden....
Kan du inte ta Ulvskog's position och gjöra något bättre??
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
S-e-L är inget och bry sig om, ett Djursholms fyllo, åtminstone om man ska tro på hur mycket vin, bira och skumpa han hinkar varje dag?
Han är väl så girig att han skriker när han skiter, och då förmodar jag att han gör det direkt på tallrik, inget får gå till spillo,
Troligen pissar han i en potta av samma anledning då får han ju dricka två gånger!
Tyvärr så förstår ju grisar bara gris språk!
BYFÅNEN FRÅN DJURSHOLM!
Han är väl så girig att han skriker när han skiter, och då förmodar jag att han gör det direkt på tallrik, inget får gå till spillo,
Troligen pissar han i en potta av samma anledning då får han ju dricka två gånger!
BYFÅNEN FRÅN DJURSHOLM!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
En som skämt ut Sverige till den grad att jag kapat flaggstången är Reinfeldt! åhhh vad jag skäms !
Marita Ulvskog är en bra talare, tydligen fungerade pannbandet, S-e-L har ju reagerat iallafall,
Men ingen har snackat om flintskallen Reinfeldts blankpolerade panna?
Däremot blev det rena örfilen på honom när England redan nu lanserar Tony Blair som den kommande EU presidenten?
Men ingen har snackat om flintskallen Reinfeldts blankpolerade panna?
Däremot blev det rena örfilen på honom när England redan nu lanserar Tony Blair som den kommande EU presidenten?
Blåfront- Antal inlägg : 5440
Reinfeldt betonade i sitt tal att ingen tjänar på att budgetunderskott rusar iväg, eftersom det kan leda till kännbara sparåtgärder senare.
Är det så här ni trögfattade rödingar vill ha det?
Blåfront skrev:Reinfeldt betonade i sitt tal att ingen tjänar på att budgetunderskott rusar iväg, eftersom det kan leda till kännbara sparåtgärder senare.
Är det så här ni trögfattade rödingar vill ha det?
Hur då psyko?
Att du skall gå omkring och bli försörjd av oss skattebetalare? NEJ! vi vill INTE försörja DIG längre! Yfront!
mimra- Antal inlägg : 495
Grisinlägg?Har du läst va du skriver???martin7lindgren skrev:S-e-L är inget och bry sig om, ett Djursholms fyllo, åtminstone om man ska tro på hur mycket vin, bira och skumpa han hinkar varje dag?
BYFÅNEN FRÅN DJURSHOLM!
mimra skrev:Grisinlägg?Har du läst va du skriver???martin7lindgren skrev:S-e-L är inget och bry sig om, ett Djursholms fyllo, åtminstone om man ska tro på hur mycket vin, bira och skumpa han hinkar varje dag?
BYFÅNEN FRÅN DJURSHOLM!
Sanningen gör ont ibland men det får ni stå ut med! eller vill ni leva i en lögn?
mimra- Antal inlägg : 495
Dr RedVictory har blivit en allianzare?Ajabaja....va ska dina vänsterkompisar tycka nu?Du får logga ut härifrån.Redvictory skrev:[
Hur då psyko?
Att du skall gå omkring och bli försörjd av oss skattebetalare? NEJ! vi vill INTE försörja DIG längre! Yfront!
mimra skrev:Dr RedVictory har blivit en allianzare?Ajabaja....va ska dina vänsterkompisar tycka nu?Du får logga ut härifrån.Redvictory skrev:[
Hur då psyko?
Fes du nu igen psykfredde?
Som jag sa, ska man göra sig förståd bland grisar, så¨får man väl tala som en?
tydligen så fattade du språket direkt, för du var snabb och svara Mr.Mimra/Rahm?
Så här är det Mr.Mimra, du och dina blånästa polare kan säga vad ni vill, men sista ordet är mitt,
Kan ni blånäsor vara fula i truten, kan jag vara ändå fulare, ni är chanslösa, mot dom som gått i livets hårda skola,
Munsbitar är ni hela högen!
tydligen så fattade du språket direkt, för du var snabb och svara Mr.Mimra/Rahm?
Så här är det Mr.Mimra, du och dina blånästa polare kan säga vad ni vill, men sista ordet är mitt,
Kan ni blånäsor vara fula i truten, kan jag vara ändå fulare, ni är chanslösa, mot dom som gått i livets hårda skola,
Munsbitar är ni hela högen!