+4
Blåfront
KickTheRasist
Thetaxpayer
Redvictory
8 posters
Folkfronten hotar vår demokrati!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 2
Sv: Folkfronten hotar vår demokrati!
Jag kan inte påstå att du och din kompis Red Cloud gjort intryck av att vara direkta demokrati ivrare precis(om det inte är "ert" parti som vinner förstås).
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
Thetaxpayer skrev:
Jag kan inte påstå att du och din kompis Red Cloud gjort intryck av att vara direkta demokrati ivrare precis(om det inte är "ert" parti som vinner förstås).
Har detta något med folkfronten att göra?
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 4
Thetaxpayer skrev:
Så Folkfronten och Sd är demokratiska partier?
"Ut med Packet "
Hhahahahahha väldigt demokratisk sant??
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 5
Redvictory skrev:Thetaxpayer skrev:
Har detta något med folkfronten att göra?
Nä
Tyckte bara det vart roligt att du pratar om demokrati.
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 6
Vad tycker du om afas våldsmetoder och reclaim the street där man slår sönder gator röding?
- Inlägg 7
Om det tycker jag inte! så sluta genast upp med sådana dumheter Blåfront innan jag bussar polishundarna på er!Blåfront skrev:
Vad tycker du om afas våldsmetoder och reclaim the street där man slår sönder gator röding?
- Inlägg 8
Redvictory skrev:Om det tycker jag inte! så sluta genast upp med sådana dumheter Blåfront innan jag bussar polishundarna på er!Blåfront skrev:
Du kan låna min rottweiler han van i competition!!
Watch it and enjoy i love my råttis !!
- Inlägg 9
Du är verkligen psykisk störd som upphetdas av att kolla på våldsamma hundar
- Inlägg 10
Blåfront skrev:Du är verkligen psykisk störd som upphetdas av att kolla på våldsamma hundar
Hundar gillar inte avarter är du en sådant ??
Om inte du behöver inte oroa dig !!!
- Inlägg 11
Blåfront skrev:Du är verkligen psykisk störd som upphetdas av att kolla på våldsamma hundar
Att bussa polishundar på er när ni slår sönder och vandaliserar blåfront! det är ett måste för att kväsa er!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 12
Helt klart trevligare med hundvänner, än med främlings och invandrar hatare!
Eller hur, Mr.Bluefront?
Men jag förstår att du drar dig för hundar, du vet väl att ni inte gillar varandra?
Dessutom har du mycket att lära av hundar, hundar behandlar alla människor lika, oavsett ursprung och hudfärg?
Eller hur, Mr.Bluefront?
Men jag förstår att du drar dig för hundar, du vet väl att ni inte gillar varandra?
Dessutom har du mycket att lära av hundar, hundar behandlar alla människor lika, oavsett ursprung och hudfärg?
- Inlägg 13
martin7lindgren skrev:Helt klart trevligare med hundvänner, än med främlings och invandrar hatare!
Eller hur, Mr.Bluefront?
Helt rätt Martin!!
- Inlägg 14
martin7lindgren skrev:Helt klart trevligare med hundvänner, än med främlings och invandrar hatare!
Eller hur, Mr.Bluefront?
VISA MIG VAR JAG SKRIVIT JAG HATAR INVANDRARE IDIOT?
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 15
Hahaha vem är förvånad
Kick the rasist har en kamphund som han släpper in i bur med annan hund för att slåss, stackars djur! varför har ni inte medlidande och respekt för djur i era länder!!!??? har man inte egna balls så får man köpa kamphund, är det inte så?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 16
Blåfront skrev:
Inget oftopicsnack nu, blå front.
- Inlägg 17
citat:
"Kick the rasist har en kamphund som han släpper in i bur med annan hund för att slåss, stackars djur! varför har ni inte medlidande och respekt för djur i era länder!!!??? har man inte egna balls så får man köpa kamphund, är det inte så?"
S-E-L !!
KTR har en hund som han älskar och släpper den ICKE i något äckligt
bur att kämpa med andra hundar som du vill gjöra med Afrikaner och resten etc..
Min lilla råttis är en del av min familj som min lille barn och denna skulle
jag även kunna ge mitt liv för!! Sådant är Balkan folk lille KKK fucker !!
Dags att lära dig något om andra kulturer !!
"Kick the rasist har en kamphund som han släpper in i bur med annan hund för att slåss, stackars djur! varför har ni inte medlidande och respekt för djur i era länder!!!??? har man inte egna balls så får man köpa kamphund, är det inte så?"
S-E-L !!
KTR har en hund som han älskar och släpper den ICKE i något äckligt
bur att kämpa med andra hundar som du vill gjöra med Afrikaner och resten etc..
Min lilla råttis är en del av min familj som min lille barn och denna skulle
jag även kunna ge mitt liv för!! Sådant är Balkan folk lille KKK fucker !!
Dags att lära dig något om andra kulturer !!
Susz X- Antal inlägg : 6327
- Inlägg 18
Infra skrev:Blåfront skrev:
Inget oftopicsnack nu, blå front.
En toppstyrd diktatur och mördarorganisation som nazisekten folkfronten är
ett direkt hot mot demokratin ja-självklart!
Även den media dito skapat- där driver ledarna det som passar dem- och mörkar
resten av verkliheten.
Under årens lopp har dessa vuxna kräk använt sig av ungdomar för att begå brott som syftat
till att sätta skräck i samhället..så även människorna i det som inte vill ha nazisekter
i vårt land.
Medvetet har de spunnit på ungdomars egen utsatthet och rädsla i syfte att skapa hat.
Avhoppare och vi som inte håller med dessa vuxna as till ledare får utstå att förföljas,
förnedras, hotas till tystnad...
Självklart är denna medvetna hjärntvätt ett hot mot den personliga yttrandefriheten
- därmed även demokrati.
Intet att förglömma är de yrken/ politiska uppdrag med makt nazisektens "tysta" sympatisörer besitter...
Det är väl dessa som är det största hotet mot demokratin på sikt?
» Folkfronten kritiserar Alliansregeringen!
» Den yttersta högern (Folkfronten)
» E moderater , folkfronten och sd en religion? De säger att ALLA ska lyda dem- oxå när de ljuger..!
» Nazisekten folkfronten anlitade talare som hyllar mördare/terrorism.
» folkfronten , sd , nd, info14 ,patriot,kd, M, S , V, PP, MP, FI , FP, C, Fred ! Du/vi behövs NU- ja-varenda kotte..Häng på vettja!
» Den yttersta högern (Folkfronten)
» E moderater , folkfronten och sd en religion? De säger att ALLA ska lyda dem- oxå när de ljuger..!
» Nazisekten folkfronten anlitade talare som hyllar mördare/terrorism.
» folkfronten , sd , nd, info14 ,patriot,kd, M, S , V, PP, MP, FI , FP, C, Fred ! Du/vi behövs NU- ja-varenda kotte..Häng på vettja!