RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Var hatar jag idiot?
Du hatar väl allt som inte är smutsbrunt ?
Jag har troligtvist jobbat med mer invandrare än dig röding
ställer jag frågan
var ska alla bo och jobba... VAR LIGGER HATET?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Var hatar jag idiot?
Du hatar väl allt som inte är smutsbrunt ?
Rasistäcklet skrev:Jag har troligtvist jobbat med mer invandrare än dig röding
Rasistäcklet skrev:var ska alla bo och jobba
Rasistäcklet skrev:
VAR LIGGER HATET?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag har troligtvist jobbat med mer invandrare än dig röding
Du har aldrig jobbat Brunfront, vem försöker du lura ?Rasistäcklet skrev:var ska alla bo och jobba
I hus som bor ute om nätterna.
På arbetsplatser som ligger nära husen som bor ute om nätterna.Rasistäcklet skrev:
VAR LIGGER HATET?
I precis allt du skriver, uppblandat med din sjukliga avundsjuka.
Pst:Känn dig poppis en stund blåfront.Blåfront skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag har troligtvist jobbat med mer invandrare än dig röding
Du har aldrig jobbat Brunfront, vem försöker du lura ?Rasistäcklet skrev:var ska alla bo och jobba
I hus som bor ute om nätterna.
På arbetsplatser som ligger nära husen som bor ute om nätterna.Rasistäcklet skrev:
VAR LIGGER HATET?
I precis allt du skriver, uppblandat med din sjukliga avundsjuka.
Det är din jävla psykiska sjukdom där du gör en AUTOMATISKT tolkning att jag hatar
Så länge jag inte skriver JAG HATAR XXX
Så gör jag inte det... ska du fatta det rödjävel?
RasistÄcklet skrev:Det är din jävla psykiska sjukdom där du gör en AUTOMATISKT tolkning att jag hatar
RasistÄcklet skrev:Så länge jag inte skriver JAG HATAR XXX
RasistÄcklet skrev:Så gör jag inte det... ska du fatta det rödjävel?
ja vad säger rösterna sussen?Kolla nazzarna under sängen?Tagit kontakt me doktor redvictory än?Han kan allt om dom här sjukdomarna.Susz X skrev:Blåfront. skrev:1. Jag vet inte vad det kan vara!
2. Jag har hört röster hela natten (nyanlända röster)
3. Jag är rädd för stora folksamlingar
4. Jag vågar inte ta kontakt med min coach (psykoterapeut)
5. Mina grannar går omvägar när jag kommer! (varför?)
6. Jag börjar tro att det RedCloud säger är sant att jag är psykiskt störd och nasist och rasist!
SNÄLLA KAN NÅGON SVARA? (jag vill veta)
suck!
Hur känns det då? Vad säger rösterna? Säger de att du skall läsa Kay Polaks röda bok "att välja glädje/lycka så gör det vettja!
mimra skrev:ja vad säger rösterna sussen?Kolla nazzarna under sängen?Tagit kontakt me doktor redvictory än?Han kan allt om dom här sjukdomarna.Susz X skrev:Blåfront. skrev:1. Jag vet inte vad det kan vara!
2. Jag har hört röster hela natten (nyanlända röster)
3. Jag är rädd för stora folksamlingar
4. Jag vågar inte ta kontakt med min coach (psykoterapeut)
5. Mina grannar går omvägar när jag kommer! (varför?)
6. Jag börjar tro att det RedCloud säger är sant att jag är psykiskt störd och nasist och rasist!
SNÄLLA KAN NÅGON SVARA? (jag vill veta)
suck!
Hur känns det då? Vad säger rösterna? Säger de att du skall läsa Kay Polaks röda bok "att välja glädje/lycka så gör det vettja!
mimra skrev:Slutat snubbla över tangenterna än?