+7
x-medborgare
KickTheRasist
MartinLindgren
Blåfront
RedCloud
marxisten
Sossar-e-lata
11 posters
Redcloud´s förebild, och tänk att han är lärare åt svenska barn.....
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
marxisten- Antal inlägg : 5060
Gymnasieelever kan nog välja politik själva utan påverkan av läraren. Jag exempelvis är maxist och hade idiotiska M lärare. Dock var de jävligt bra på att lära ut så politik och yrkesutövande spelar ingen roll.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Sant är att jag faktiskt har en förebild neofascisten S-e-l, men du är alldeles ute och cyklar när du tror att du vet vem det är.
Här är han:
Här är han:
Blåfront- Antal inlägg : 5440
Varför har du den sovjetiska flaggan som avatar röding?
Rasistäcklet skrev:Varför har du den sovjetiska flaggan som avatar röding?
För att hedra de sovjetiska soldater som dog i kampen för att befria Berlin och krossa det nazistiska oket för 64 år sedan.
Varför har du inte A.H. som din avatar Brunfront ?
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
En lärare som utöver sitt ämne kan lära eleverna arr bry sig om andra är en bra lärare,
Men jag förstår att det går stick i stäv mot vad S-e-L själv lär sina barn!
Men jag förstår att det går stick i stäv mot vad S-e-L själv lär sina barn!
NeoFascisten skrev: Redcloud´s förebild, och tänk att han är lärare åt svenska barn.....
åt svenska barn ?
Jag kan åtminstone räkna 5 andra nationaliteter utöver den svenska bland kidsen.
Det svider förstår jag S-e-l....
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
Till skillnad från dig RC verkar vara en intelligent tjej/kille som har lyckats
med någonting i sitt liv vad har du lyckats med KKK - neger hatande neo - fascist??
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Media lärare får mig osökt att tänka på gymnasie eller universitet..
Är dom lättpåverkade dom "små" barnen eller har dom möjligen redan börjat staka ut sitt eget tänkande ifråga sättande och möjlig framtid ???
Är dom lättpåverkade dom "små" barnen eller har dom möjligen redan börjat staka ut sitt eget tänkande ifråga sättande och möjlig framtid ???
Mellan åren 1919 till 1920 ökade antalet inspärrade i arbetsläger och koncentrationsläger från 16 000 till 70 000 personer.[21] År 1918 skapas de första koncentrationslägren för att där hålla vilka regimen ansåg som sina fiender.[22] På initiativ av Lenin, Trotskij och Dzerzjinskij togs första stegen att återupprätta de så kallade "katorgas" som använts under Tsarryssland mot politiska fångar och brottslingar, där man dömdes till straffarbete. I Sovjetryssland benämnde man systemet GULAG.
Och ni klagar på nazismen?
ja jisses... ni kan inte riktigt vara psykiskt friskt
Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
Mellan åren 1919 till 1920 ökade antalet inspärrade i arbetsläger och koncentrationsläger från 16 000 till 70 000 personer.[21] År 1918 skapas de första koncentrationslägren för att där hålla vilka regimen ansåg som sina fiender.[22] På initiativ av Lenin, Trotskij och Dzerzjinskij togs första stegen att återupprätta de så kallade "katorgas" som använts under Tsarryssland mot politiska fångar och brottslingar, där man dömdes till straffarbete. I Sovjetryssland benämnde man systemet GULAG.
Och detta är relevant i ett svenskt samhälle år 2009 ??? koppling tack...
martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
Så när kommunister bygger koncentrationsläger är det ok enligt dig?
Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
Nä aldrig ok vare sig det är rött eller blått men igen sverige 2009 relevans ???
x-medborgare skrev:Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
Nä aldrig ok vare sig det är rött eller blått men igen sverige 2009 relevans ???
Då kanske martin ska hålla käft och gnälla på nazze?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Var någonstans gör kommunister det ?Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
PS. Guantanamo är ett av flera som är "byggda" av USA, ett land som vad jag vet inte kallas kommunistiskt av speciellt många.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
formsvackan skrev:Var någonstans gör kommunister det ?Blåfront skrev:martin7lindgren skrev:Suck..., Mr.Bluefront ute med sin lilla dingeling i högsta hugg och morrar igen!
PS. Guantanamo är ett av flera som är "byggda" av USA, ett land som vad jag vet inte kallas kommunistiskt av speciellt många.
Vad sägs om Nordkorea?
NollKollBlue skrev:Vad sägs om Nordkorea?
Vad sägs om Gaza ?
X-medborgare skrev:Media lärare får mig osökt att tänka på gymnasie eller universitet..
Jo jag jobbar på gymnasienivå.
Men nej, jag hade önskat att ungarna kunde ifrågasätta mer än vad de gör.
Vad ser jag, herrarna Blue, heaven & Fronten, roar sig med lite dingeling fäkning så här på kvällskvisten?
MÅ BÄSTE FÄKTAREN VINNA, MEN OAVGJORT I ER DINGLINGKAMP ÄR OCKSÅ BRA!
MÅ BÄSTE FÄKTAREN VINNA, MEN OAVGJORT I ER DINGLINGKAMP ÄR OCKSÅ BRA!
råttan.- Antal inlägg : 4318
martin visar sitt fula tryne och kommer med ännu en menlös kommentar.
råttan skrev:martin visar sitt fula tryne och kommer med ännu en menlös kommentar.
Menar du meningslös ??
I så fall vart exakt??
råttan.- Antal inlägg : 4318
KickTheRasist skrev:råttan skrev:martin visar sitt fula tryne och kommer med ännu en menlös kommentar.
Menar du meningslös ??
Nej
Susz X- Antal inlägg : 6327
råttan skrev:KickTheRasist skrev:råttan skrev:martin visar sitt fula tryne och kommer med ännu en menlös kommentar.
Menar du meningslös ??
Nej
Vad kallar du dina egna kommentarer här då?
råttan skrev:martin visar sitt fula tryne och kommer med ännu en menlös kommentar.
Nu fattar jag !!
Menar du att Blue, heaven & Fronten, kommer inte att skadas enligt Martins
utsago att dem fäktas i fult fart ??