NollKollBlue skrev:Var lugn skulle inte ta i dessa "kvinnor" med tång!
Får du inget hemma längre Blue ?
NollKollBlue skrev:Var lugn skulle inte ta i dessa "kvinnor" med tång!
blueheaven skrev:Regndrottning skrev:RedCloud skrev:RD skrev:Och nu kommer jag väl få ett skitinlägg på mig själv från blue.FörolämparenBlue skrev:Vad gör du här själv asshole?
En mogen (?) man på 52 år briljerar i barnsligheter.
Är det det skånska klimatet som gör er så infantila eller vad är det ?
Barsligt...ja! Men lite fyndigt, trots allt...
Jag skriver om SKITinlägg och Blue kopplar detta till ASSHOLE. Och kopplingen är rätt! Det är ju sånt man kommer på i treårsåldern, för de flesta!
Ja det är stort och sitta och skryta över hur duktig man är och hur många gånger man knullar i veckan?
RedCloud skrev:NollKollBlue skrev:Var lugn skulle inte ta i dessa "kvinnor" med tång!
Får du inget hemma längre Blue ?
Jasså? Var gör jag det någonstans?
Och som det ser ut så har du bäddat VÄLDIGT ILLA B-H!blueheaven skrev:Som man bäddar får man ligga gott folk!
Redvictory skrev:Och som det ser ut så har du bäddat VÄLDIGT ILLA B-H!blueheaven skrev:Som man bäddar får man ligga gott folk!
Du är helt bortgjord och bör logga ut för gott! Hej
blueheaven skrev:Redvictory skrev:Och som det ser ut så har du bäddat VÄLDIGT ILLA B-H!blueheaven skrev:Som man bäddar får man ligga gott folk!
Du är helt bortgjord och bör logga ut för gott! Hej
IQ=0 ?
Regndrottning skrev:Hehe... Jag håller med! Blue ljuger så det står härligt till!
Han skall aldrig vara på Testaren enligt egen utsago.... men ändå så är han där och läser!
Busted!!! *asg*
blueheaven skrev:Som man bäddar får man ligga gott folk!