Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
råttan.
theward
Blåfront
RedCloud
8 posters

    resultatet av Blåfronts propaganda

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-09, 07:05

    Tyskland reagerade på onsdagen officiellt på det brutala mordet i Dresden då en egyptisk kvinna bragtes om livet. Förbundskanslern ska ta upp saken med Egyptens president och på lördag hålls en minneshögtid i Dresden.

    Mordet inträffade för en vecka sedan. 31-åriga Marwa El-Sherbini, verksam som apotekare vid Max Planck-institutet, hade stämt en tysk man som kallat henne "terrorist" eftersom hon bar slöja. När de möttes i rättssalen kastade sig den 28-åriga mannen över henne och dödade henne med 18 knivhugg.

    Allt skedde inför ögonen på hennes treårige son och hennes man, som blev skottskadad när polisen ingrep. Han vårdas nu på sjukhus. Marwa El-Sherbini var dessutom gravid i tredje månaden.


    När rasister, 24-7, ständigt får sprida sitt gift öppnar det upp för sådana här händelser. Denna gång visserligen i Tyskland, men nästa gång kanske i Sverige.

    De som underblåser detta, med att sprida rasistisk propaganda har en skuld i detta.

    Förstår du det Blåfront ?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Blåfront 2009-07-09, 07:10

    du är fan psykisk sjuk

    var sprider jag rasistiskt propaganda idiot!!

    till skillnad från dig rödjävel tar jag avstånd från våld! det gör inte du

    VARFÖR I HELVETE KOPPLAR DU MIG TILL NAZISMEN?

    Hur lyckas du göra den kopplingen?

    Var har jag skrivit jag stöjder hitler?

    Var har jag skrivit jag hatar judar?

    Var har jag skrivit jag stöder gaskammare?

    JÄVLA PEDOFILDYRKARE!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Blåfront 2009-07-09, 07:11

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH

    När rasister får

    Jag ställer frågorna

    1. VAR SKA TIOTUSENTALS NYANLÄNDA BO

    2. VAR SKA TIOTUSENTALS NYANLÄNDA JOBBA

    3. HUR SKA SKENANDE SOCIALBIDRAG FINANSIERAS?

    RÖDJÄVEL!!

    HUR I HELVETE BLIR DETTA RASISTISKT!! PEDOFILDYRKAREN?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-09, 08:57

    Rasistäcklet skrev:du är fan psykisk sjuk

    and thats makes two of us

    Rasistäcklet skrev:var sprider jag rasistiskt propaganda idiot!!

    Här

    Och här

    och gud vet på hur många andra ställen

    Rasistäcklet skrev:till skillnad från dig rödjävel tar jag avstånd från våld! det gör inte du

    jodå BrunFront, om du hade varit uppmärksam och LÄST

    VARFÖR I HELVETE KOPPLAR DU MIG TILL NAZISMEN?
    Hur lyckas du göra den kopplingen?

    de kan minsta barnunge göra

    Var har jag skrivit jag stöjder hitler?
    Var har jag skrivit jag hatar judar?
    Var har jag skrivit jag stöder gaskammare?

    hmm, har jag nämnt hitler, judat eller gaskammare ?

    Vad jag däremot påstår är att din vulgära rasistiska propaganda kan trigga människor till att utföra saker som det står om i första inlägget. Att du har ett ansvar.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Det räcker väl med att se att BF´s agressivitet ökat markant

    Inlägg  theward 2009-07-09, 09:03

    RedCloud skrev:
    Rasistäcklet skrev:du är fan psykisk sjuk

    and thats makes two of us

    Rasistäcklet skrev:var sprider jag rasistiskt propaganda idiot!!

    Här

    Och här

    och gud vet på hur många andra ställen

    Rasistäcklet skrev:till skillnad från dig rödjävel tar jag avstånd från våld! det gör inte du

    jodå BrunFront, om du hade varit uppmärksam och LÄST

    VARFÖR I HELVETE KOPPLAR DU MIG TILL NAZISMEN?
    Hur lyckas du göra den kopplingen?

    de kan minsta barnunge göra

    Var har jag skrivit jag stöjder hitler?
    Var har jag skrivit jag hatar judar?
    Var har jag skrivit jag stöder gaskammare?

    hmm, har jag nämnt hitler, judat eller gaskammare ?

    Vad jag däremot påstår är att din vulgära rasistiska propaganda kan trigga människor till att utföra saker som det står om i första inlägget. Att du har ett ansvar.

    under årens lopp. Det är ganska skrämmande faktiskt
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-09, 11:03

    tW skrev:Det räcker väl med att se att BF´s agressivitet ökat markant under årens lopp. Det är ganska skrämmande faktiskt

    En ny lasermannen i vardandet ?
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  råttan. 2009-07-09, 11:06

    rc,

    Du och martin har kallat mig både rasist och nazist, utan att kunna förklara varför.

    Är jag nu också en mördare enligt er?


    Jag tycker det går lite för långt när skyller hemska händelser som detta mord på en motdebattör.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-09, 11:10

    Råttan skrev:Är jag nu också en mördare enligt er?

    ta inte allt så personligt, den här tråden är enbart avsedd för Blåfront och hans rasse-härjningar.

    Råttan skrev:Jag tycker det går lite för långt när skyller hemska händelser som detta mord på en motdebattör.

    Det är till att missförstå idag ?
    Jag skyller inte det tyska mordet på Blåfront.
    Men jag hävdar med bestämdhet att Blåfronts rasistpropaganda kan trigga igång andra att utföra dåliga saker mot invandrare.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  MartinLindgren 2009-07-09, 11:16

    Hade man inte vetat att Mr.Bluefront talar först och tänker sedan, kunde man ju tro att det var att trigga andra som är hans avsikt?
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Blåfront 2009-07-09, 11:26

    Sanningen är att ni kommer med personangrepp och förtal

    för ni inte kan svara på kostnader
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  blueheaven 2009-07-09, 11:33

    För fan redcloud visa nu att du är den vuxna människa som du påstår dig vara!

    Du gör ju icke annat än producerar skitinlägg oavsett på vilket forum du befinner dig!

    Du är en barnunge som inte klarar av ett ocensurerat forum!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Blåfront 2009-07-09, 11:42

    Tänk om redcloud för en gångs skull kunde bemöta mina "oseriösa" källor och frågeställningar

    Bara för att motbevisa mig

    Vad bevisar man genom att kalla mig rasse på falska förtal?

    Visa mig ett enda inlägg där jag skriver jag hatar?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-09, 12:14

    NollKollBlue skrev:För fan redcloud visa nu att du är den vuxna människa som du påstår dig vara!
    Du gör ju icke annat än producerar skitinlägg oavsett på vilket forum du befinner dig!
    Du är en barnunge som inte klarar av ett ocensurerat forum!

    jag älskar dig också BlueHeaven....

    Jag förstår också att du försvar Blåfronts rasistvomeringar, ni verkar ju rösta på samma parti.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  formsvackan 2009-07-09, 13:27

    Blåfront skrev:Sanningen är att ni kommer med personangrepp och förtal

    för ni inte kan svara på kostnader
    Vilka kopplingar finns mellan personangrepp och kostnader ?

    Jag tycker att personangrepp för det mesta är onödiga, men kostnader är jag en fena på Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  RedCloud 2009-07-10, 09:07

    Tänk på vad du skriver BrunFront !!!
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Susz X 2009-07-10, 10:48

    RedCloud skrev:Tyskland reagerade på onsdagen officiellt på det brutala mordet i Dresden då en egyptisk kvinna bragtes om livet. Förbundskanslern ska ta upp saken med Egyptens president och på lördag hålls en minneshögtid i Dresden.

    Mordet inträffade för en vecka sedan. 31-åriga Marwa El-Sherbini, verksam som apotekare vid Max Planck-institutet, hade stämt en tysk man som kallat henne "terrorist" eftersom hon bar slöja. När de möttes i rättssalen kastade sig den 28-åriga mannen över henne och dödade henne med 18 knivhugg.

    Allt skedde inför ögonen på hennes treårige son och hennes man, som blev skottskadad när polisen ingrep. Han vårdas nu på sjukhus. Marwa El-Sherbini var dessutom gravid i tredje månaden.


    När rasister, 24-7, ständigt får sprida sitt gift öppnar det upp för sådana här händelser. Denna gång visserligen i Tyskland, men nästa gång kanske i Sverige.

    De som underblåser detta, med att sprida rasistisk propaganda har en skuld i detta.

    Förstår du det Blåfront ?
    Det är sant det du skriver RC..
    Har sett propaandamaktens effekt från allra första början- i detta land
    - även med media som redskap- det är äckligt!Och det har redan hänt i detta land
    att människor dödats/ misshandlats...just för dessa som spridit och hetsat...självklart har de ett ansvar för sitt beteende- tycker det måste bli förenligt med straff !
    Röja minor vore rimligt?
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Susz X 2009-07-10, 10:59

    RedCloud skrev:
    NollKollBlue skrev:För fan redcloud visa nu att du är den vuxna människa som du påstår dig vara!
    Du gör ju icke annat än producerar skitinlägg oavsett på vilket forum du befinner dig!
    Du är en barnunge som inte klarar av ett ocensurerat forum!

    jag älskar dig också BlueHeaven....

    Jag förstår också att du försvar Blåfronts rasistvomeringar, ni verkar ju rösta på samma parti.

    Är det bh som drar i brunfronts band....
    Oftast är det en feg skit som inte yppar mye som är värsta stöveltramparen....

    Sponsored content


    resultatet av Blåfronts propaganda Empty Sv: resultatet av Blåfronts propaganda

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 18:28