Redvictory 2009-07-08, 21:17
berralarzon skrev: Redvictory skrev: berralarzon skrev: Redvictory skrev: berralarzon skrev: Redvictory skrev: Blåfront skrev:Så här gjorde kärringfjant i 20-talet trådar på ab
gick in och tramsade sönder tråden hon inte är intresserad av och gå vidare
Men kärringfjant... du vet jag har rätt
det är du som inte vågar svälja stoltheten för det du står för när du vet det är motsatsen
Hur tror DU att VI uppfattar dig då du skriver kärringfjant ?
Jag uppfattar blåfront som ett stift som hakat upp sig någonstans på -90 talet,
han hänger inte med han hänger inte med ställer frågor får svar men förnekar svaren.
//berra
Läser han svaren tror du?
isf lever han i en förnekelsefas
Nä han läser inte han blåfront bläddrar runt på nätet och hittar något om att dynga till allt var invandring heter.
Så blåfront brunbajs blåfjant torde passa väl.
//berra
Ja men han har ju även sina lakejer här som antingen tyst håller med eller de som går in och håller med Blåfront
hur sjukt det än är! DET är ju att bygga upp ett ännu mer förvrängd verklighet! ett tag hade han mona på hjärnan
då var det Mona från morgon till kväll nu är det nyanlända! vad kommer sen?
Du tänker närmast på blue förmodar jag men jag har för mig att han blue ibland tagit avstånd i från blåfronts hat mot allt vad invandring heter.
Mer kul att se en vattenkammad SD2010 på testaren det mina vänner det är tvättäkta hyckleri som blåfront/SD2010 ägnar sig åt.
/berra
Sverigedemokraterna 2010 ha,ha,ha,ha så patetiskt!
de brukar smyga ner sina broschyrer i brevlådan på kvällarna då det är mörkt! jag droppar dem i soptunnan för det går inte ens att elda med dem! jag vet vilka som
är SD:are omkring där jag bor! det är mest kriminella och osäkra människor som smyger runt!