främlingsfientliga inlägg 24/7! Alliansanhängarna som tidigare skrivit om bidragstagare
och sjukskrivna att de skall ut och jobba och göra rätt för sig! varför ska inte denna
människa behöva jobba! är han psykiskt sjuk eller?
Redvictory skrev:En kille som nu varit sjukskriven i 6-7 år sitter här och skriver en massa trams och
främlingsfientliga inlägg 24/7! Alliansanhängarna som tidigare skrivit om bidragstagare
och sjukskrivna att de skall ut och jobba och göra rätt för sig! varför ska inte denna
blueheaven skrev:Redvictory skrev:En kille som nu varit sjukskriven i 6-7 år sitter här och skriver en massa trams och
Är det KTR eller är det du själv?
råttan skrev:Läser inte trådar om invandrarhat. Det är inte intressant att diskutera med extremister såsom rc.
Redvictory skrev:En kille som nu varit sjukskriven i 6-7 år sitter här och skriver en massa trams och
Redvictory skrev:Redvictory skrev:En kille som nu varit sjukskriven i 6-7 år sitter här och skriver en massa trams och
Jag är ganska säker på att denne figur lider av en svår psykisk sjukdom!
Men varför ska jag behöva försörja honom då han inte söker hjälp så han kan börja jobba nån gång? (knappast troligt)
råttan skrev:Är du läkare? Är du rentav synsk?
Redvictory skrev:råttan skrev:Är du läkare? Är du rentav synsk?
man behöver inte vara speciellt beläst för att fatta att det inte står rätt till i korken hos psykonazzen!
Rasistäcklet skrev:Rödjävlar tycker det är helt ok att sparka på de som är sjuka
Blåfront skrev:Räckte inte första tråden, måste du spamma ditt hat mot sjuka rödjävel?
Rasistäcklet skrev:Jag hoppas du får tillbaks din cancer och dör en långsam och plågsam jävla död och ruttnar inifrån rödjävel
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag hoppas du får tillbaks din cancer och dör en långsam och plågsam jävla död och ruttnar inifrån rödjävel
Finns det någon bland forumets högerskribenter som kan stå upp och ta tydligt avstånd från vad BrunFront skriver eller håller ni tigande med ?
Har inga som helst problem med att ta avstånd från osmakliga inlägg RC o
det som Blåfront skrev där hamnar ju lätt i den kategorin.
lazy skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag hoppas du får tillbaks din cancer och dör en långsam och plågsam jävla död och ruttnar inifrån rödjävel
Finns det någon bland forumets högerskribenter som kan stå upp och ta tydligt avstånd från vad BrunFront skriver eller håller ni tigande med ?
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag hoppas du får tillbaks din cancer och dör en långsam och plågsam jävla död och ruttnar inifrån rödjävel
Blåfront skrev:lazy skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Jag hoppas du får tillbaks din cancer och dör en långsam och plågsam jävla död och ruttnar inifrån rödjävel
Undrar hur mycket skit du skulle accepterat att ta emot från rödjävel redsvictory
en rödjävel som mobbar andra fast han själv haft cancer!
lazy skrev:Blåfront jag har själv fått ta en hel del skit o kan bara konstatera att
med det inlägget så gick du helt klart över gränsen, precis lika illa
som när Susz X som exempel känner för att gasa ihjäl sina meningsmotståndare.
RedCloud skrev:Rätt ska vara rätt.
Suss har skrivit att hon ångrar de raderna.
Något som förmodligen aldrig kommer att få se från BrunFronts sida.