Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet är miljontals liter som sprids av båtägare
VARFÖR HAR RÖDJÄVLAR INTE INFÖRT FÖRBUD OM DETTA?
Blåfront skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet är miljontals liter som sprids av båtägare
Rasistäcklet skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet
RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet
Hur tänkte du nu ?
Att dom skulle gå upp på land och gå på toa ?
KickTheRasist skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet
Hur tänkte du nu ?
*asgarv*
Regndrottning skrev:KickTheRasist skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet
Hur tänkte du nu ?
*asgarv*
Hehe! Jag instämmer! Det var ett roligt och klockrent svar!
En skylt om att strängeligen förbjudet att kasta blåfront/brunbajs i sjön på alla båtar/fartyg som trafikerar Östersjön.Regndrottning skrev:KickTheRasist skrev:RedCloud skrev:Rasistäcklet skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet
Hur tänkte du nu ?
*asgarv*
Hehe! Jag instämmer! Det var ett roligt och klockrent svar!
En skylt om att strängeligen förbjudet att kasta blåfront/brunbajs i sjön på alla båtar/fartyg som trafikerar Östersjön.
Kan det vara något?
RedCloud skrev:En skylt om att strängeligen förbjudet att kasta blåfront/brunbajs i sjön på alla båtar/fartyg som trafikerar Östersjön.
Kan det vara något?
Eller en där det står att det är tillåtet ?
Den får duga så länge.RedCloud skrev:Nja nån sån skylt hittar jag inte, men hittade den här:
Blåfronts alternativ till burkha....
Blåfront skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet är miljontals liter som sprids av båtägare
SiP skrev:Blåfront skrev:Rödingar som pissar och bajsar släpps ut i havet är miljontals liter som sprids av båtägare
I Stockholm skärgård så ligger det bara massa borgarbrackor, så helt logiskt tänkte vi att "allt skit på ett ställe"....