nu blev det 10.000 billigare per år att bo
+2
Blåfront
Sossar-e-lata
6 posters
Tack riksbanken
Blåfront- Antal inlägg : 5440
- Inlägg 2
Sv: Tack riksbanken
Sossar-e-lata skrev:nu blev det 10.000 billigare per år att bo
Rösta på rödingarna och detta kommer att ätas upp 2010
För det är ju så hemskt att ha pengar över i plånboken
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 3
Ta den om rödluvan ocksåSossar-e-lata skrev:nu blev det 10.000 billigare per år att bo
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 4
rödluvan hit rödluvan dit
0,25 % ner gav oss 10250:- mindre i kostnader per år och jag tackar.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 5
5.800.000:- i skulder på lyan alltså. Är det inte skoj att hyra av bankenSossar-e-lata skrev:0,25 % ner gav oss 10250:- mindre i kostnader per år och jag tackar.
- Inlägg 6
sorry fel av mig
glömde avdarget som man får göra så faktiska sänkningen blir väl då ca 7200:- per år, bra ändå! och lya för mig är lägenhet, men jag har villa, men man kanske kallar villa för lya också? vem vet.
- Inlägg 7
och nej jag hyr inte av banken
har inte så stora lån jämfört med värdet och med dagens ränta kostar det mindre än en etta i stan
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 8
Grattis S-e-L, fantastiskt 10.000/år mer för din del, ändå mer skumpa och skaldjur,
Jag och många med mig som efter tre år fortfarande inte fått ett enda öre, av din kära allians som får dig att gå omkring med ståfräs året runt, ändå är du inte nöjd,
Vi står kvar i diket med mössorna i handen, hoppande jämfota, hurrande och jublande av glädje för din skull?
Jag och många med mig som efter tre år fortfarande inte fått ett enda öre, av din kära allians som får dig att gå omkring med ståfräs året runt, ändå är du inte nöjd,
Vi står kvar i diket med mössorna i handen, hoppande jämfota, hurrande och jublande av glädje för din skull?
- Inlägg 9
men martin
vad jag vet får du bidrag varje månad!? utan att göra något, hur kan du då säga att du inte får? och vad är din lösning på krisen? höja räntan så inte de med stor fina villor får ett billigare boende? för det är väl inte bra för ekonomin, om folk får mer över så de kan handla
- Inlägg 10
Ja det är ju det jag säger, ni halare därute i dina trakter ska fan bara ha mer och mer,
Men ni störs fan av att en som jag har en så låg pension att jag har ca 2.500, och leva på som mest per månad! Efter hyra är pröjsad, du S-e-L, sitter där i din stora dyra villa, som kostar dig mindre än hyran för en etta i månaden,
Ändå har du mage att sitta och gnälla?
Det fattar ju dom flesta normala människor att sånt djävla folk ska inte få fortsätta att roffa åt sig som det är idag!
Sådana som dig och din skitallians gör vi oss av med, 2010!
Jag tycker du är det närmaste en skrävlare och översittare man kan komma!
Men samtidigt tycker jag fan synd om dig S-e-L, att vara ett sånt djävla fullblodsego som dig!
Men ni störs fan av att en som jag har en så låg pension att jag har ca 2.500, och leva på som mest per månad! Efter hyra är pröjsad, du S-e-L, sitter där i din stora dyra villa, som kostar dig mindre än hyran för en etta i månaden,
Ändå har du mage att sitta och gnälla?
Det fattar ju dom flesta normala människor att sånt djävla folk ska inte få fortsätta att roffa åt sig som det är idag!
Sådana som dig och din skitallians gör vi oss av med, 2010!
Jag tycker du är det närmaste en skrävlare och översittare man kan komma!
Men samtidigt tycker jag fan synd om dig S-e-L, att vara ett sånt djävla fullblodsego som dig!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 11
martin7lindgren skrev:Grattis S-e-L, fantastiskt 10.000/år mer för din del, ändå mer skumpa och skaldjur,
Hela din tillvaro betalas väl av alliansen?
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 12
Dumkopf skrev:Hela din tillvaro betalas väl av alliansen?
Skulle hela Sveriges skattebetalabde befolkning vara allianzare ?
Inte undra på att du är arbetslös ekonom Blue.
Kan inget, vet inget...
- Inlägg 13
Äsch, Mr.Blue betalar iallafall inte ett enda öre varken för min pension eller någon annan heller,
Låt pajasen vimsa runt bjäbba och gny som en liten ouppfostrad hundvalp?
Verkligheten hinner ikapp Mr.Blue också, en vacker dag säger både frugan och mamsen, nu är det nog,
Nu orkar vi inte längre, dags och börja snika och snylta på några andra!
Verkligheten hinner ikapp Mr.Blue också, en vacker dag säger både frugan och mamsen, nu är det nog,
- Inlägg 14
martin7lindgren skrev:Äsch, Mr.Blue betalar iallafall inte ett enda öre varken för min pension eller någon annan heller,
Ja och vem vet detta bättre än du?
- Inlägg 15
RedCloud skrev:Dumkopf skrev:Hela din tillvaro betalas väl av alliansen?
Skulle hela Sveriges skattebetalabde befolkning vara allianzare ?
Inte undra på att du är arbetslös ekonom Blue.
Kan inget, vet inget...
Som du och dina pajaskompisar brukar säga, det är alliansen som har makten nu!