Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Join the forum, it's quick and easy
Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
SiP skrev:Hörde att Michael jackson är den artist som skänkt mest med pengar till välgörenhet, han skänkte också stora summor till Obamas presidentkandidatur.
Samt att han utvecklade musiken under 1½ årtionde..
theward skrev:Dvs när jag var 10-12 år... lyssnade jag på Thrillerplattan och lite annan pop..
Några år tidigare spelade jag sönder mamma o pappas vinylsinglar. Där favoriten var Elvis, beatles, the spotnicks mm
Så visst har både jacksson och presley spelat en betydelse i mitt liv. Elvis mera efter som jag fortfarande gillar vissa av hans låtar.. Men när "Bad" kom så var jag redan förlorad till hårdrocken som tog ett stadigt tag om mig redan 1986 och sedan har den aldrig släpp taget , utan greppet blir bara hårdare o hårdare..........
Nåt jag kan tycka är synd är att många superkändisar verkar få ett ganska hemsk liv efter ett tag...
Det är som Blackie Lawless i WASP, sjunger på den smått självbiografiska plattan "Crimsom idol"... "be careful what you wish for, it might come true"
Ahh min Klassiker HM (Heavy Metal) - band WASP - "We are sexual problems"
Thats dudes i love !!
Enjoy !!
Själv föredrar jag denna :
Glömde att tilläga min favo HM in the heart is ......
Manowar är spegel av min personlighet faktisk!!!
Ha en trevlig helg!!
Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-07-11, 03:49, ändrad totalt 2 gånger