man börjar läsa att fler&fler ser ljuset i tunneln, rotavdraget ger massa byggare jobb, tyskarna är här och köper bilar, Ericsson landar troligtvis en stororder etc etc etc etc, lagom till 2010 så kommer allt igång & vi kommer se resultatet av alliansens ansvarspolitik! Sverige har redan fått beröm för hur man hanterar krisen, bland de bästa i Europa säger ledande ekonomer, men vi kanske ska lyssna mer på Red V, Red C och deras kommunistiska bihang, dem vet säkert bättre nej njut av livet, solen och ett glas vin i sommarvärmen och va inte så arga och bittra!!!! Martin tillhör inte det gänget längre! han är gladare för var dag som går och tar allt med en nypa salt! ........
5 posters
Ekonomin kommer snart igång
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Ekonomin kommer snart igång
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: Ekonomin kommer snart igång
Sossar-e-lata skrev:man börjar läsa att fler&fler ser ljuset i tunneln, rotavdraget ger massa byggare jobb, tyskarna är här och köper bilar, Ericsson landar troligtvis en stororder etc etc etc etc, lagom till 2010 så kommer allt igång & vi kommer se resultatet av alliansens ansvarspolitik! Sverige har redan fått beröm för hur man hanterar krisen, bland de bästa i Europa säger ledande ekonomer, men vi kanske ska lyssna mer på Red V, Red C och deras kommunistiska bihang, dem vet säkert bättre nej njut av livet, solen och ett glas vin i sommarvärmen och va inte så arga och bittra!!!! Martin tillhör inte det gänget längre! han är gladare för var dag som går och tar allt med en nypa salt! ........
Ja vi har sett det förr! ni försöker smyga in nån slags optimism men det går vi INTE på! det kommer bli värre den saken är klar och Alliansen har STOR del i att det blir så omfattande! lägg ner era pinsamma försök att få andra tro på en omedelbar ljusning! den kommer vi INTE uppleva under Alliansstyre!PAJAS!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 3
Sv: Ekonomin kommer snart igång
Snart vänder det.........
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 4
Så mkt kan jag säga
Att viss ljusning finns för de industrier vi har i kommunen.
Ordrarna har sakta men säkert börja trilla in...
Om det är en tillfällig ljusning eller början på en längre period med uppåtgående det har jag ingen aning om.
Det tror jag inget egentligen vet....
Ordrarna har sakta men säkert börja trilla in...
Om det är en tillfällig ljusning eller början på en längre period med uppåtgående det har jag ingen aning om.
Det tror jag inget egentligen vet....