Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+6
MartinLindgren
Susz X
Infra
mimra
Redvictory
KickTheRasist
10 posters

Är Detta Blånazzes S -E-L - s Gustav Adolfs och Woman horror Kusin ??

KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Är  Detta  Blånazzes   S -E-L - s   Gustav Adolfs och Woman horror   Kusin ?? - Sida 3 Empty Sv: Är Detta Blånazzes S -E-L - s Gustav Adolfs och Woman horror Kusin ??

Inlägg  KickTheRasist 2009-06-25, 23:24

citat:
    "Jag sänker nu din debattstil från 10 åring till 8 åring Smile

Det är ju dina tankar och fantasier som gör muslimer / skåningar till offer, när du får nåt i huvet behöver det inte
    ( sällan eller aldrig är väl mer korrekt ) betyda att det är sant."

Väldigt ledsen men jag måste påpeka att din stora Islamofob bajseri har
    jag inte påträffat och läst någonstans i hela mitt liv , du minsann har krossat
    alla barriärer gratis Gustav Adolf du knäcker ju !!

*asgarv*
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Är  Detta  Blånazzes   S -E-L - s   Gustav Adolfs och Woman horror   Kusin ?? - Sida 3 Empty Sv: Är Detta Blånazzes S -E-L - s Gustav Adolfs och Woman horror Kusin ??

Inlägg  RedCloud 2009-06-26, 08:47

Väldigt ledsen men jag måste påpeka att din stora Islamofob bajseri har
    jag inte påträffat och läst någonstans i hela mitt liv

Gustav "svartarbetaren, xenofoben och kvinnoförnedraren" Ander är en ung frustrerad arg "man", som inte riktigt är torr bakom öronen. Ha överseende med hans tillkortakommande.
    Han kanske mogna med åren, eller inte.
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-26, 09:09

Hundar behöver ju mogna några år innan dom kan ta till sig lärdom och kunskap,
    Därav tycks det som om Mr.Gustav Ander har ett tag kvar med sandskvättningen?

Dom flesta har väl hört talas om fågeln "pungskvätta", den kanske har någon kusin som heter "sandskvätta" som kan ge lillgustav lite vägledning ut i livet?
    GustavAnder
    GustavAnder

Antal inlägg : 2835

Är  Detta  Blånazzes   S -E-L - s   Gustav Adolfs och Woman horror   Kusin ?? - Sida 3 Empty idiot.

Inlägg  GustavAnder 2009-06-26, 15:24

formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Det är ju dina tankar och fantasier som gör muslimer / skåningar till offer.
    Det var bara ett exempel på att du inte vill bli utsatt för fördomar, trots att du kallar det för ett "ickeproblem" när muslimer blir det.

Din röde idiot, vem vill bli utsatt för fördomar ? Har jag påstått att någon vill det, du är dummare än tre lass hö.
    Poängen är att muslimer får inte mer kränkningar än andra, det är bara miffo vänster som tvunget vill göra dem till offer,
    varför det, är frågan.
    Man tycker synd om muslimerna om de får idiotvänster till vänner ,det är som att trampa hundbajs på gatan.
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2009-06-26, 19:15

GustavAnder skrev:Din röde idiot, vem vill bli utsatt för fördomar ? Har jag påstått att någon vill det, du är dummare än tre lass hö.
    Att du mäter förstånd i antal hölass, förvånar inte det minsta Very Happy
    mimra
    mimra

Antal inlägg : 495

Inlägg  mimra 2009-06-26, 21:49

GustavAnder skrev:[

Din röde idiot, vem vill bli utsatt för fördomar ? Har jag påstått att någon vill det, du är dummare än tre lass hö.
    Poängen är att muslimer får inte mer kränkningar än andra, det är bara miffo vänster som tvunget vill göra dem till offer,
    varför det, är frågan.
    Man tycker synd om muslimerna om de får idiotvänster till vänner ,det är som att trampa hundbajs på gatan.
    Som en vän från Iran skrev till mig, jag ska sitta och asgarva när de multikulturella blir offentligt piskade
    för att de har druckit ett glas vin offentligt.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2009-07-01, 20:44

GustavAnder skrev:
    formsvackan skrev:
    GustavAnder skrev:Det är ju dina tankar och fantasier som gör muslimer / skåningar till offer.
    Det var bara ett exempel på att du inte vill bli utsatt för fördomar, trots att du kallar det för ett "ickeproblem" när muslimer blir det.

varför det, är frågan.

Vem är det du kallar röd idiot?
    Infra
    Infra

Är  Detta  Blånazzes   S -E-L - s   Gustav Adolfs och Woman horror   Kusin ?? - Sida 3 Empty Så sant som det är sagt

Inlägg  Infra 2009-07-03, 18:56

KickTheRasist skrev:Härligt kille!! , påminer mig om några här på acbladet ...

Twisted Evil

Utdrag :

Utdrag från Hans-Ola Mårtenssons blogg

"Är det inte så att ISLAM är en PSYKOSOCIAL sjukdom. Jag tror det!"

”Det första obehagliga inslaget var att bussens övre däck var fullsatt av somalienegrer och araber och stanken var fruktansvärd.” (Angående en bussresa till Hamburg)

”Har BÖGARNA på förvaltningen ingenting annat att göra!” (Angående rökförbud på uteserveringar)

”Hade det inte varit bättre att visa Selmas litterära arbete istället för lesbiska inslag som täckte hela avsnittet? Det är tydligen en fortsättning på TV:s bög-lesbiska kulturtema. Fy fan va äckligt!” (Angående tv-serien om Selma Lagerlöf)

”Riv Rosengård, Hammarkullen och Tensta och skicka de boende till Norrland och Lappland. Där kan de integreras, lära sig svenska, avislamiseras och må bra.”

”Muslimer förökar sig som kaniner och vill ta över Europa.”

Han undrar ”varför hakkorset är förbjudet medan den muslimska huvudduken är tillåten”

Han varnar för den ”islamska flodvågen” över Europa

Han kallar SVT:s Halal-tv ”Pedofil-tv” (eftersom islam enligt Mårtensson är en religion som uppmuntrar pedofili).

Han kallar Nobelpristagaren i litteratur Doris Lessing för ”kommunistkärringen”. Men skriver att det är ”bättre än ett tidigare val av araber och negrer”.

Källa: Sydsvenska Dagbladet

Hela inlägg finns här :
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5423079.ab

Vad tycker ni ??

MVH

//KTR
    Ja KTR! Detta är blånazze S-E-L och Gustaf Adolfs kusin! Rätt gissat!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-03, 19:02

Infra skrev:
    KickTheRasist skrev:Härligt kille!! , påminer mig om några här på acbladet ...

Twisted Evil

Utdrag :

Utdrag från Hans-Ola Mårtenssons blogg

"Är det inte så att ISLAM är en PSYKOSOCIAL sjukdom. Jag tror det!"

”Det första obehagliga inslaget var att bussens övre däck var fullsatt av somalienegrer och araber och stanken var fruktansvärd.” (Angående en bussresa till Hamburg)

”Har BÖGARNA på förvaltningen ingenting annat att göra!” (Angående rökförbud på uteserveringar)

”Hade det inte varit bättre att visa Selmas litterära arbete istället för lesbiska inslag som täckte hela avsnittet? Det är tydligen en fortsättning på TV:s bög-lesbiska kulturtema. Fy fan va äckligt!” (Angående tv-serien om Selma Lagerlöf)

”Riv Rosengård, Hammarkullen och Tensta och skicka de boende till Norrland och Lappland. Där kan de integreras, lära sig svenska, avislamiseras och må bra.”

”Muslimer förökar sig som kaniner och vill ta över Europa.”

Han undrar ”varför hakkorset är förbjudet medan den muslimska huvudduken är tillåten”

Han varnar för den ”islamska flodvågen” över Europa

Han kallar SVT:s Halal-tv ”Pedofil-tv” (eftersom islam enligt Mårtensson är en religion som uppmuntrar pedofili).

Han kallar Nobelpristagaren i litteratur Doris Lessing för ”kommunistkärringen”. Men skriver att det är ”bättre än ett tidigare val av araber och negrer”.

Källa: Sydsvenska Dagbladet

Hela inlägg finns här :
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5423079.ab

Vad tycker ni ??

MVH

//KTR
    Ja KTR! Detta är blånazze S-E-L och Gustaf Adolfs kusin! Rätt gissat!

Precis men jag glömde "barn mördar och IDF älskare" fröken Lazy med ...

Twisted Evil

Ha en trevlig helg mannen ...

MVH
    //KTR
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-03, 21:40

The same to you.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-07-09, 19:01

Jag har sagt det förut och säger det igen.
    Ja KTR! Detta är Blånazzes S-E-L och Gustav Adolfs kusin!! Förvisso, mannen!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2009-07-10, 20:56

Infra skrev:Jag har sagt det förut och säger det igen.

Topic updatet mannen !!

Smile

MVH
    //KTR
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-07-11, 03:18

KickTheRasist skrev:
    Infra skrev:Jag har sagt det förut och säger det igen.

Topic updatet mannen !!

Smile

MVH
    //KTR

Kusin? Nja- snarare inavel- det är ju även det dessa kämpar för att bibehålla!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 06:01