Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+20
R.O.F.L
lazy
Redvictory
RedCloud
KickTheRasist
Kakmonstret
SiP
fredrik rahm70
womanlover
mimra
kanaljen
Thetaxpayer
formsvackan
Regndrottning
blueheaven
GustavAnder
smilet
MartinLindgren
Infra
Susz X
24 posters

Till Minne .

Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Till Minne . - Sida 10 Empty Sv: Till Minne .

Inlägg  Infra 2009-09-05, 21:16

@Sniper
    Din gamle tok. Alla vet vem Lazy är här inne. Vet vad hon står för och vems ärende hon springer. Att förssöka hävda något annat torde vara dödfött.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 21:18

lazy skrev:På vilket sätt utnyttjar jag Piratpartiet? Kanske bäst att vi flyttar
    över till marxistens nyöppnade tråd?

På det sätt du själv har beskrivit i inlägg nr 11.
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2009-09-05, 21:22

Infra skrev:@Sniper
    Din gamle tok. Alla vet vem Lazy är här inne. Vet vad hon står för och vems ärende hon springer. Att förssöka hävda något annat torde vara dödfött.

Vem är jag Infra, kan du ge en bra förklaring? Tror du inte att du
    är lite paranoid i ditt tänk el. har du suttit för mycket på Radio
    Islams hemsida? Sorry, glömde ju både Mohamed Omar, Lasse Wilhelmsson
    o Jinge "himself"
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 21:32

[quote="lazy"]

o Jinge "himself"
    [/quo

Ok. Jag bröt matchen som jag ser på TV8 på datorn, bara för att gå in och berätta vem du är. Och så stöter jag på just den frågan.

Jag tänkte skriva: Lazy är en propagandist för en orättfärdig sak.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 21:36

[quote="Infra"]
    lazy skrev:

o Jinge "himself"
    [/quo

Ok. Jag bröt matchen som jag ser på TV8 på datorn, bara för att gå in och berätta vem du är. Och så stöter jag på just den frågan.

Jag tänkte skriva: Lazy är en propagandist för en orättfärdig sak.

Vad är "orättfärdigt" med att hjälpa människor med att ha tillgång till
    nätet?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 21:39

Det är lustigt att du fråga om Jinge, Omar och de andra.
    Jag går aldrig in på deras sidor. Jag är så fast i min övertygelse sedan så länge att jag inte behöver hämta inspiration där. Jag vet inte vad de skriver. Berätta du. Jag vet redan vad de tycker. Speciellt mycket tycker jag om Omar som tagit bladet från munnen och sagt sanningen om etablisemanget som stryker skurkstaten medhårs. En rakryggad ung man som offrar karriär och framtid för att han inte längre orkar hålla god min i elakt spel.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 21:43

Infra skrev:Det är lustigt att du fråga om Jinge, Omar och de andra.
    Jag går aldrig in på deras sidor. Jag är så fast i min övertygelse sedan så länge att jag inte behöver hämta inspiration där. Jag vet inte vad de skriver. Berätta du. Jag vet redan vad de tycker. Speciellt mycket tycker jag om Omar som tagit bladet från munnen och sagt sanningen om etablisemanget som stryker skurkstaten medhårs. En rakryggad ung man som offrar karriär och framtid för att han inte längre orkar hålla god min i elakt spel.

Så då gillar du hans engagemang i ND också? Det gör däremot inte
    jag.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 21:50

lazy skrev:
    Infra skrev:Det är lustigt att du fråga om Jinge, Omar och de andra.

Så då gillar du hans engagemang i ND också? Det gör däremot inte
    jag.

Nej, det skulle jag inte gilla i sådana fall. kan du länka till det eller är du ute och sprider hatpropaganda igen?

http://sydsvenskan.se/lund/article251344/Israelvanner-prisade-sverigedemokrat.html
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 21:57

Självklart kan jag länka men jag är ju en "falsk jävel" eller hur?

http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=912
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-05, 22:00

lazy skrev:Självklart kan jag länka men jag är ju en "falsk jävel" eller hur?

Du kan även länka lite fakta om din kärra Sharon och Omelrt eller vad denna heter så packet blir fullständigt ...

Smile
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 22:12

Bortser från KTR:s "dumma" inlägg här o går direkt till "kärnan"

De flesta s.k. exiliranier som kritiserar Iran är bara ett slödder som ända åker hem på semester varje år. De ljuger för att få bidrag, låtsas vara bögar eller så för att få uppehållstillstånd i Sverige.

Mohamed Omar i intervjun i Nationaldemokraternas tidning, är det sådant
    du stödjer Infra?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2009-09-05, 22:18

lazy skrev:
    Bortser från KTR:s "dumma" inlägg här o går direkt till "kärnan"

De flesta s.k. exiliranier som kritiserar Iran är bara ett slödder som ända åker hem på semester varje år. De ljuger för att få bidrag, låtsas vara bögar eller så för att få uppehållstillstånd i Sverige.

Mohamed Omar i intervjun i Nationaldemokraternas tidning, är det sådant
    du stödjer Infra?

Vad är detta som är så dum Lazy ??
    Däremot ser jag på din tjocka jahud Sharon ännu värre en Muhamed som gillar att ordbajsa ...

Efter så många död på Palestinier så ligger han i komman på något av Israeliska sjukhus på lånade organ av dödade palestinska barn ..
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 22:27

lazy skrev:Självklart kan jag länka men jag är ju en "falsk jävel" eller hur?

Kommentar från M.O i ND:s tidning, fortfarande ett svar + en fråga
    till Infra, håll dej härifrån KTR. Wink
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 22:28

Tro inte att jag tänker offra fotbollen för att sitta och läsa denna långa intervju. Dert verkatr vara det du vill.Att meningsmotståndare skall slösa bprt tid på skit som du lägger fram för den.
    Om du vill ha sagtb att Omar är SD:are så får du bryta ut det citatet och lägga in det som citat här. Annars utgår jag från att du ljuger som vanligt.
    Att du inte skäms din medlöpare.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 22:40

Infra skrev:Tro inte att jag tänker offra fotbollen för att sitta och läsa denna långa intervju. Dert verkatr vara det du vill.Att meningsmotståndare skall slösa bprt tid på skit som du lägger fram för den.
    Om du vill ha sagtb att Omar är SD:are så får du bryta ut det citatet och lägga in det som citat här. Annars utgår jag från att du ljuger som vanligt.

Har inte påstått att Mohamed Omar är Sverigedemokrat, däremot verkar
    han med all sannolikhet vara Nationaldemokrat, vad säger det dej
    Infra?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 23:01

lazy skrev:
    Infra skrev:Tro inte att jag tänker offra fotbollen för att sitta och läsa denna långa intervju. Dert verkatr vara det du vill.Att meningsmotståndare skall slösa bprt tid på skit som du lägger fram för den.

Har inte påstått att Mohamed Omar är Sverigedemokrat, däremot verkar
    han med all sannolikhet vara Nationaldemokrat, vad säger det dej
    Infra?

Jag vill ha belägg för det påståendet. Att länka till en 15 minuter lång intervju som inte säger någonting är inget belägg. Det står dig fritt att bryta ut ett citat som visar att han vurmar för SD. I annat fall tror jag du ljuger som vanligt.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 23:03

Välkommen in i debatten KTR. Du är alltid lika välkommen.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-05, 23:12

Lika lång intervju här Infra o fortfarande så är det Nationaldemokraterna
    det gäller, slutet på intervjun är ju ändå bäst, stöder du det här Infra?

http://alazerius.wordpress.com/2009/07/09/yttrandefriheten-finns-bara-i-teorin-intervju-med-vavra-suk/
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-05, 23:51

lazy skrev:Lika lång intervju här Infra o fortfarande så är det Nationaldemokraterna
    det gäller, slutet på intervjun är ju ändå bäst, stöder du det här Infra?

http://alazerius.wordpress.com/2009/07/09/yttrandefriheten-finns-bara-i-teorin-intervju-med-vavra-suk/

vad är det för skitlänkar du lägger, Lazy? Slutet på intervjun? Där intervjuar ju Omar SD och inte tvärt om? Har du missat det? Om du har belägg för att Omar är SD:are så ryck loss det citattet och puplicera det här. Sedan kan du samtidigt länka till intervjun där han säger det. Men sitta och kasta bort sin tid att sitta och läsa alltt möjligt och omöjligt skit du länkar till
    tycker jag ä'r för jävligt. Du lägger ju bara in skitlänkar som inte säger ett dugg.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-06, 00:09

[quote]
    Måste jag göra allt själv, orkar du inte läsa?

Han var först engagerad i Sverigedemokraterna, men var sedan med om att bilda Nationaldemokraterna (ND). Idag är han partisekreterare.

Alltså ND, inte SD.

De flesta s.k. exiliranier som kritiserar Iran är bara ett slödder som ända åker hem på semester varje år. De ljuger för att få bidrag, låtsas vara bögar eller så för att få uppehållstillstånd i Sverige. Mohamed Omars kommentar i ND:s intervju.

Vávra Suk från Mohamed Omars intervju:VS: Nationaldemokraternas bestämda åsikt är att varje folk ska ha rätt till sin egen kultur, det är omänskligt att tvinga på dem något annat. Självklart blir inte muslimer svenskar bara för att man nekar dem att bära burka. Muslimer vill ha egna skolor, precis som svenskar vill ha egna skolor. Det är naturligt och det måste de få ha. Att tvinga ihop olika folkgrupper som har kulturer som går stick i stäv mot varandra leder bara till konflikter. Muslimer och andra kulturer och folk som vistas i Sverige ska få möjlighet att bevara sin kultur, så att det blir lätt för dem att återvända hem så snart det är möjligt.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-06, 00:21

Påstår du alltså att Mohammed Omar är partisekreterare i Nationaldemokratiska partiet?
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-06, 00:26

Det är lika bra jag säger det. jag tar avstånd från Nationaldemokraterna som sitter med i Södertälje kommunalfullmäktige sedan förra valet.

Många invandrare lånar detta parti sitt öra för att de lovar invandrade statslösa ett eget land. Så lovar de t ex syrianerna i Södertälje att de skall kämpa för att de får ett eget Assyrien.

Från ND-håll är motivet att de får någonstans att skicka folk då de kastar ut dom från Sverige. I invandrarnas öron låter det som manna från himlen. Smarta djävlar de där i ND.
    lazy
    lazy

Inlägg  lazy 2009-09-06, 00:29

Infra skrev:Påstår du alltså att Mohammed Omar är partisekreterare i Nationaldemokratiska partiet?

Nää, SÅ illa är det inte, jag fick bara inte med Vávra Suk från början, sorry.
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-06, 11:53

Ursäkta Lazy. Men vem fan är Vavra Suk? Det verkar som om jag är fö djävligt lättretad dessa dagar. Kanke har jag grejerna
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2009-09-06, 12:08

Är det du eller jag som är förvirrad, Lazy? Varför nämner du Vavra Suk? Det är ju Omar vi diskuterar nu? Och framför allt: vem är Vavra Suk? Du spritar väl inte?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 19:10