Susz X skrev:Tortyr och dödande kulor/ vit fosfor/ bomber etc.. slipper du oxå vara med om..borde du inte öra lite mer än enbart tänka på di själv bh?!
Är det någon som skulle behövas skrivas in igen?
Susz X skrev:Tortyr och dödande kulor/ vit fosfor/ bomber etc.. slipper du oxå vara med om..borde du inte öra lite mer än enbart tänka på di själv bh?!
blueheaven skrev:Susz X skrev:Tortyr och dödande kulor/ vit fosfor/ bomber etc.. slipper du oxå vara med om..borde du inte öra lite mer än enbart tänka på di själv bh?!
Är det någon som skulle behövas skrivas in igen?
GustavAnder skrev:Infra skrev:womanlover skrev:
Alla krig har två sidor.
Visa lite bilder på unga amerikanska soldater som araberna har massakrerat, please.
Ja, men WL: det var ju självförsvar. Då blir det en helt annan sak. Då kallas det inte massaker då kallas det fredande av sig själv och sitt folk.
Inbegriper du då wtc också ?
Och kan du utveckla hur terorrister " fredar sig själv och sitt folk..." när man bombar matköer, marknader, myndigheter, osv osv.
blueheaven skrev:RedCloud skrev:Godmorgon redcloud, vaknat på fel sida idag igen?
Godmorgon ?
Har varit igång sedan 05:30, alla kan ju inte vara arbetslösa och leva på bidrag du vet...
Men jag är varken arbetslös eller lever på bidrag vet du!
Var dessutom uppe klockan 04 och cyklade tre mil i morgonkvisten!
Susz X skrev:
Alltid ute och cyklar ser jag- nåväl du sticker inte under stol med det iaf..
men i vargtimmen? Det bådar inte gott- varför inte pröva Cipramil för balansens skull?
GustavAnder skrev:Susz X skrev:Ni som stöttat detta är inte värdiga inte värdiga att vara inte ens i Sverige. As.
Eller visste du inte? Nu vet du.
Så- dessa var det hot som uppstod 11september?!
Tvi faan rent ut sagt!Hört talas om vad den girige kan göra? Kukluxklan och andra går över lik..
FATTA!
Du är ju totalt störd, visar upp fabricerade propagande bilder från ena sidan i en konflikt och inbillar dig att du har sanningen, get help sis.
Infra skrev:GustavAnder skrev:Susz X skrev:Ni som stöttat detta är inte värdiga inte värdiga att vara inte ens i Sverige. As.
Eller visste du inte? Nu vet du.
Så- dessa var det hot som uppstod 11september?!
Tvi faan rent ut sagt!Hört talas om vad den girige kan göra? Kukluxklan och andra går över lik..
FATTA!
Du är ju totalt störd, visar upp fabricerade propagande bilder från ena sidan i en konflikt och inbillar dig att du har sanningen, get help sis.
"Fabricerade Bilder"? Fultruten har sagt sitt. Samma förnekelse som hos BH och Kanaljen. Verkligheten smärtar. Därför får verkligheten helst inte existera.
Susz X skrev:
Dessa- Infra min vän, är ondskan persionifierad- och det har jag egentligen vetat ända sedan AB.
glad att några bra människor finns iaf- som du tex..
Det kan vara bra att veta vad dessa onda går för- deras taktik- vet man inte det så vinner de bara.
En skam för mänskligheten och vårt Sverige!
Å andra sidan har dessa lärt ut en hel del om beteenden...det tackar jag för.
blueheaven skrev:Susz X skrev:
Dessa- Infra min vän, är ondskan persionifierad- och det har jag egentligen vetat ända sedan AB.
Det kan vara bra att veta vad dessa onda går för- deras taktik- vet man inte det så vinner de bara.
Ondskan?
Ja herregud mycket skall man höra innan öronen trillar av!
blueheaven skrev:Susz X skrev:
Ondskan?
Thetaxpayer skrev:blueheaven skrev:Susz X skrev:
Ondskan?
He he, Ja du kan vara stolt. Ondskan personifierad. Jo jag tackar jag. Själv är jag bara Gubbslem och lite andra småäckliga skällsord och värst av allt. jag arbetar tydligen för Aftonbladet på Snack.
Ljuset är tänt men det är ingen hemma.
Susz X skrev:Så du förnekar att du är bekant med Andreas the tax?
mimra skrev:sussen verkar tro att halva aftonbladets redaktion jobbar här heller är det så att det här forumet är skapat av aftombladet som nån slags kompensation för att dom slog igen sitt forum?Mystiken tätnar missa inte den spänande fortsättningen.....
SiP skrev:mimra skrev:sussen verkar tro att halva aftonbladets redaktion jobbar här heller är det så att det här forumet är skapat av aftombladet som nån slags kompensation för att dom slog igen sitt forum?Mystiken tätnar missa inte den spänande fortsättningen.....
Och tänk, alla är emot just henne, hon förstår inte varför hon inte får beskylla folk i snack på AB för att vara nazister...
Hon är ta mig fan chokladdrycken personifierad...
Susz X skrev:Så du förnekar att du är bekant med Andreas thetax?
Infra skrev:Grabbar! Skit i Freddan - han yrar.
Jo, Grabbar! Jag tror att Lazy har skaffat sig ett nytt nick. Kunde väl inte hålla sig fast hon är i Telaviv sedan i går.
Jo, hon var i tTelaviv i tre veckor och fick nya förhållningsorder.Under denna period dök Mimra upp. Numera har jag konverterat till Martins syn på Mimra och säger därför: Mimra aka Fredrik Rahm aka Micke Wrede! Vår störste flernickandeSusz X skrev:Infra skrev:Grabbar! Skit i Freddan - han yrar.
Jo, Grabbar! Jag tror att Lazy har skaffat sig ett nytt nick. Kunde väl inte hålla sig fast hon är i Telaviv sedan i går.
Tror du på det själv? Har väl nåt fuffens för si e klart..men knappast i Telaviv!
Infra skrev:Och du,, BH förresten: svin kan du vara själv!
http://www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1629983/afghanistans-enda-gris-en-succe
blueheaven skrev:Infra skrev:Och du,, BH förresten: svin kan du vara själv!
http://www.expressen.tv/nyheter/Utrikes/1.1629983/afghanistans-enda-gris-en-succe
QUE????