x-medborgare skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:x-medborgare skrev:fredrik rahm (namnnappad) skrev:
så klart du FÖRSVARAR redcloud..xmedborgare väntade mej inget annat.
lägg märke till att han ej motsäger mig..fast det är ju klart det är "kul" när andar blir namnappade ..speciellt "blå"
är det ej MYSTISKT att redcloud kommer online samtidigt som namnapparen VARJEGÅNG
(brukar se redcloud logga in på testaren och räkna bakåt...och vips namnapparen är online här, det slår aldrig fel än så länge)
och dessutom skriver namnapparen likadant och använder samma språkbruk och ord so redcloud??=)
ohh nej.inte alls.. att en VUXEN och tillika "lärare" kan bete sig så här på si "fritid" (och skoltid) är tamefan SKRÄMMADE och visar en stor del att vänsterns mentalitet.
men vänta var det inte redcloud som i ett par 1090 inlägg anklagade mej för saker HELT utan bevis??
jo då
Du har heller inga bevis för något så det är skit snacka hela skiten... INGEN vet vem.. SÅ JAG FÖRSVARAR ALLA PÅHOPP DET ÄR INTE FREDRIK DET ÄR INTE REDCLOUD OSV OSV FÖRSTÅTT: BARN RUMPOR::
dock har jag ju vissa bevis..
tidsaspekten.. då redcloud kommer online loggar trollet in.., sätt att skriva ordanvändning, sätt att uttrycka sig, och en evig mobbinglust speciellt av mig
och du har INGA bevis alls att det ej är så förutom att du gillar redcloud..(oväntat)
Redcloud som gjort allt för att spamma forumet i 2 månader nu som ledare för dom fyras gäng..antalet personliga påhopp som redcloud har på bla mig är skrämmande-..
han har även sakta börjat i nya forumet..kom med MOTBEVIS som håller tack?? inte fet text och skrik=)
Det är inga bevis vadå bevis veckan när ingen tjafsade då ?? RC på varje dag tidsaspekt... vilka jäkla bevis SUCK !!!!!!!!!!!!!!!!
öhh va.. skriv om ..jag förstog ej vad du skrev där.. varför så arg och upprörd??
är det inte jag som BORDE vara arg som blivit namn-nappad, nerspammad och påhoppad upprepat i månader av flera stucken ?