Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
x-medborgare
RedCloud
MartinLindgren
Mona Stalin.
fredrik rahm70
9 posters

redcloud och hans namnappningar

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

redcloud och hans namnappningar - Sida 2 Empty Sv: redcloud och hans namnappningar

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 17:03

x-medborgare skrev:
    fredrik rahm (namnnappad) skrev:
    x-medborgare skrev:
    fredrik rahm (namnnappad) skrev:
    så klart du FÖRSVARAR redcloud..xmedborgare väntade mej inget annat.

lägg märke till att han ej motsäger mig..fast det är ju klart det är "kul" när andar blir namnappade ..speciellt "blå"

är det ej MYSTISKT att redcloud kommer online samtidigt som namnapparen VARJEGÅNG

(brukar se redcloud logga in på testaren och räkna bakåt...och vips namnapparen är online här, det slår aldrig fel än så länge)

och dessutom skriver namnapparen likadant och använder samma språkbruk och ord so redcloud??=)

ohh nej.inte alls.. att en VUXEN och tillika "lärare" kan bete sig så här på si "fritid" (och skoltid) är tamefan SKRÄMMADE och visar en stor del att vänsterns mentalitet.

men vänta var det inte redcloud som i ett par 1090 inlägg anklagade mej för saker HELT utan bevis??

jo då

Du har heller inga bevis för något så det är skit snacka hela skiten... INGEN vet vem.. SÅ JAG FÖRSVARAR ALLA PÅHOPP DET ÄR INTE FREDRIK DET ÄR INTE REDCLOUD OSV OSV FÖRSTÅTT: BARN RUMPOR::

dock har jag ju vissa bevis..

tidsaspekten.. då redcloud kommer online loggar trollet in.., sätt att skriva ordanvändning, sätt att uttrycka sig, och en evig mobbinglust speciellt av mig

och du har INGA bevis alls att det ej är så förutom att du gillar redcloud..(oväntat)

Redcloud som gjort allt för att spamma forumet i 2 månader nu som ledare för dom fyras gäng..antalet personliga påhopp som redcloud har på bla mig är skrämmande-..

han har även sakta börjat i nya forumet..kom med MOTBEVIS som håller tack?? inte fet text och skrik=)
    lol!

Det är inga bevis vadå bevis veckan när ingen tjafsade då ?? RC på varje dag tidsaspekt... vilka jäkla bevis SUCK !!!!!!!!!!!!!!!!

öhh va.. skriv om ..jag förstog ej vad du skrev där.. varför så arg och upprörd??

är det inte jag som BORDE vara arg som blivit namn-nappad, nerspammad och påhoppad upprepat i månader av flera stucken ?
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

redcloud och hans namnappningar - Sida 2 Empty Sv: redcloud och hans namnappningar

Inlägg  SiP 2009-06-13, 17:07

Och jag hävdar fortfarande att det bara är ett nick som alltid avslutar sina inlägg med "MVH", samma som nicknapparen gjorde i början, tills jag påpekade detta, då försvann det från hans/hennes inlägg....
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 17:08

SiP skrev:Och jag hävdar fortfarande att det bara är ett nick som alltid avslutar sina inlägg med "MVH", samma som nicknapparen gjorde i början, tills jag påpekade detta, då försvann det från hans/hennes inlägg....

hm låt mej se.. berra och kth...med sina eviga "mvh" dårå..som kan vara dödaallaborgare.

båda stavar dock för illa och är för förvirrade och ofokuserade för att vara "min" kära namnappare som ALLTID dyker upp när redcloud logar in på tyckaren och som skriver EXAKT som redcloud gör..

MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 17:36

jag anklagar inte dig för någonting, jag vet, därför påstår jag att du kört många olika nick här på forumet,
    Du vet att jag vet, du är så lättläst pysen så om du bara visste,
    Bara på det här forumet, Mr. Rahm, Bing, M.Nordd och cetarded o.s.v!
    Flera igång samtidigt,

DU VET MR. RAHM, ATT JAG VET!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 17:45

men martin jag är ju minst 15-16 pers enligt dej.. du har anklagat mej att vara ca 15-16 pers nu

*skrattar*

tror nog att du skall hålla dig LÅNGT borta ifrån anklagelser som medlem i "dom fyras gäng" på forumet.

snälla kör samma stil på tyckaren som du gör här, så vi iallafall SLIPPER dej där?=)

Senast ändrad av fredrik rahm (namnnappad) den 2009-06-13, 17:46, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 17:46

Mr. Rahm på krigstigen som vanligt, det är kul att själv bete sig som en usling,
    Men när han får smaka på sin egen medicin, då går det lilla liver sönder,

Då forsar tårarna utmed kinderna på honom! No

DU ÄR INTE SÅ OSKYLDIG SOM DU VILL PÅVISA, MR. RAHM! Evil or Very Mad

Du som går i giftastankar borde väl vara glad Mr. Rahm, du riskerar ju att din tilltänkta drar öronen åt sig!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 17:47

men martin jag är ju minst 15-16 pers enligt dej.. du har anklagat mej att vara ca 15-16 pers nu

*skrattar*

tror nog att du skall hålla dig LÅNGT borta ifrån anklagelser som medlem i "dom fyras gäng" på forumet.

snälla kör EXAKT samma stil på tyckaren som du gör här, så vi iallafall SLIPPER dej där?=)

värst vad du hakat upp dej på att jag skall gifta mej, avis som vanligt??
    du har kommenterat detta ca 25 ggr nu.. allt värre.. (vanliga normala människor skulle gratta dock)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 17:51

Nu är inte jag med i något gäng, jag leder mig själv,
    Jag vet, du vet att jag vet, så ta och trampa på bromsen,

Sen är det ju så här i sverige, att känner du för att överbevisa någon, så gör det, om du har bevis,

Jag har kvar alla pm du skickat till mig i dina olika skepnader, råder inga som helst tvivel om vem som skickat dom! No

Men efter som jag skiter i vilket så behöver jag inte bevisa någonting, det jag vet, vet jag, thats it!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 17:53

skrattar bara..

snacka om paranoid och nån skum diagnos=)

ohh nej narkotika missbruk ger INTE hjärnskador och beteendestörningar (bla ren paranoia) efteråt.. ohhh nej
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 17:57

Har du verkligen inget annat och komma med? geek
    Hört talas om TJALLE TVÄRVIGG!

Alltid gapig, skrikig och helt fel ute, precis som du, Mr. Rahm! geek
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 18:01

skrattar bara..

ohh nej narkotika missbruk ger INTE hjärnskador och beteendestörningar (bla ren paranoia) efteråt.. ohhh nej

ps hade ej ab lagt ner hade du nog varit martin654lindgren idag
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-13, 18:19

fredrik rahm (namnnappad) skrev:skrattar bara..

Logga ut och stick till akutpsyk fort som attan för nu bryter du ihop närsomhelst psykofredrik!
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2009-06-13, 18:48

Redvictory skrev:
    fredrik rahm (namnnappad) skrev:skrattar bara..

Logga ut och stick till akutpsyk fort som attan för nu bryter du ihop närsomhelst psykofredrik!

Och du har fortfarande inte talat om varför du bytt till större hjälm....Är det för att egot blivit för stort???

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 18:52

dagens bravader:

13:57 redcloud loggar in på testaren

13:58 min namnappare börjar spamma..här

17:44 redcloud loggar in på testaren

17:49 min namnappare börjar spamma..här

och konstigt nog skriver ju BÅDA likadant och visar samma förstörelse lusta och hat och lust att häckla med andra
    Mona Stalin.
    Mona Stalin.

Antal inlägg : 143

Inlägg  Mona Stalin. 2009-06-13, 18:55

fredrik och jag låtsas att vi jobbar på FRA
    vår terpeut är stolt över oss
    fredrik och jag är folkpartister
    vi är stolta över FRA
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 18:57

varför vill du förstöra en debatt redcloud?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 19:48

Va! Vad har Red Cloud förstört för något Mr. Rahm?
    Menar du att han talar i egen sak på ännu en antitråd mot honom startad av dig?

Du måste vara bra korkad Mr. Rahm om du inbillar dig få stå oemotsagd, och bara få dom svar du kräver,

Du får bara vad du förtjänar av det du kallar namn napparen och Red Cloud?
    Ingen vet ju 100% vem det är, kan ju vara du själv som är ute och dubblar eller tripplar nu igen,

Sen är det ju du själv som stormar i ett vattenglas, då du envisas med och göra en höna av en fjäder!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 19:57

Jag tycker du ska tala tyst om avstängningar på AB, Mr. Rahm!
    Dels för alla dina egna,

Sen för att du låg bakom dom flesta av mina, genom ditt notoriska anmälande och mailande med moderatorerna där,

För som du vet så fick man meddelande om varför man blev avstängd innan modereringen lades ut på entrepenad,

Så att du med ditt stalkande och öppet erkända anmälande mot mig, var orsaken kan du inte snacka bort,

Du skröt ju själv om dina 100 tals anmälningar, polisanmälan och anmälan till min bredbandsleverantör!

Sen hur många andra du ställde till det för med ditt mentala urusla betende vet inte jag,
    Men jag är säker på att det inte bara var mig du jiddrade med på AB!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 19:58

martin.. du är ointressant..läser inte ens skiten du sprutar ur dig.. sorry..
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 20:04

Som vanligt står det som en kvast ur käften på dig din fåntratt!
    Hur kommer det sig att du svarar på det du påstår dig inte läsa?

Sen struntar jag i vilket, förhoppningsvis gör en och annan det, du ska inte inbilla dig att du kan bete dig hur fan du vill, oemotsagd, NO WAY!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 20:06

martin7lindgren skrev:Som vanligt står det som en kvast ur käften på dig din fåntratt!
    Hur kommer det sig att du svarar på det du påstår dig inte läsa?

Sen struntar jag i vilket, förhoppningsvis gör en och annan det, du ska inte inbilla dig att du kan bete dig hur fan du vill, oemotsagd, NO WAY!

hotar du igen??

så ovanligt...vad kan du göra mej mera än att skriva otaliga otrevliga ovettiga inlägg i varje djävla tråd som jag skiter i ändå??

berätta??=)
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-13, 20:15

Stäng av skitsprutan för tusan Mr. Rahm!
    Vadå hotar, vad fan har jag hotat dig med?

Utveckla gärna det påståendet, eller håll truten!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-13, 20:20

martin7lindgren skrev:Stäng av skitsprutan för tusan Mr. Rahm!
    Vadå hotar, vad fan har jag hotat dig med?

Utveckla gärna det påståendet, eller håll truten!

*gäsp*
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-14, 00:03

Som vanligt när det gäller Mr. Rahm?
    Det går bra för mentala Rahm att bete sig hur han vill, men på vilka små och korta frågor som helst, slingrar sig reptilen fram och tillbaka No

Men finns det någon som har den minsta förhoppningen att få se något rakt från honom,
    EN FUL & JIDDERGUBBE AV VÄRSTA SORTEN, FUL EFTER MAMMA OCH JIDDRIG EFTER PAPPA KANSKE?
    MEN VILKET SOM, MR. RAHMS TASKSPELANDE ÄR SÄKERT MEDFÖTT OCH GENETISKT? No

STACKARS FÖRÄLDRAR, man förstår ju varför pappa Rahm packade pappas kappsäck och lämnade landet!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-14, 15:21

igår 13 juni

idag 14 juni
    14:00 redcloud loggar in på testaren

14:13 min namnappare börjar spamma..här

dock är du blockerad på båda dessa alias redcloud..sorry

listan kommer att bli längre antagligen..så MANISK redcloud visat sig vara..(snart loggar han in)
    lol!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:23