Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+14
Sniperace
KickTheRasist
MammaGuevara
palmevara
DirtyDog
R.O.F.L
Thecharmed
Susz X
lazy
SiP
Regndrottning
Dao
fredrik rahm70
Kakmonstret
18 posters

    Idioter...

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-05, 22:40

    lazy skrev:Yes! Är du inte kristen så ber jag om ursäkt men frågan
    kvarstår.
    Wink

    Hej Mannen


    Ja jag är Kristen .. men inte enligt min eget önskemål .. tll och me ingen har frågat mig om jag vill kallas för Ivan till exempel ... jag var döpt utan min tillåtelse and thats it ..!!



    Back tp question om "buss bombare" eller vad kallar du dom för Islamister eller Terorister ...


    Svaret är : Nej jag vänder inte andra kinden till de ..!! men däremot har förståelse för detta , till exempel om du förtrycker mig och min familj i 60 år och dödar hälften av min familj med f-16 till exempel och jag har enbart en sten att kasta i min självförsvar vad tycker du om detta ??

    Ursäkta men vad är det som du förväntar dig ??
    Skall jag bjuda dig på Gudis kanske ??


    Jag vet att du är intelligent Kille / Tjej .. så jag vet att du innerst inne vet att detta stämmer eller hur??


    Du för gärna peka på saker som inte stämmer här i mitt inlägg

    Tack


    /MVH

    KickTheRasist
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-05, 22:59

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:52, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-05, 23:06

    lazy skrev:Hej kvinnan ska det vara när du skriver till mej! Apropå 60 år så kan
    vi gå långt tillbaka i tiden, efter förintelsen (som nu verkar väldigt
    poppis att förneka) så hade Europa väldigt dåligt samvete o bestämde
    att judarna skulle få en egen plats på jorden, tyvärr gillade inte
    araberna detta utan tyckte att judarna skulle kastas ut i havet o på
    den vägen är det, vem har rätt/fel?


    Hej Tjejen!!



    Sorry jag trodde att du var en kille från början ...

    Men ok nu vet jag Very Happy

    Back to the case!!


    De är bara en idiot som kan förneka Judarnas "exodus" (6.000.000 milioner av små barn och gamlingar) som de har upplevt vid 2 världskriget ..
    det minne skall alltid finnas för alla och detta skall vi "ALDRIG GLÖMMA""!!!

    Men detta lidande kan inte ge lidande som resultat till andra nationaliteter eller etniciteter på vårat lille jord - klot ... diverse du eller jag kan inte acceptera att i så fall Juden fick hälften av Sverige utan att någon frågat mig och dig eller ??


    MVH
    /KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Idioter... - Sida 2 Empty inte kristen

    Inlägg  Sniperace 2009-03-05, 23:19

    Ja jag är Kristen .. men inte enligt min eget önskemål .. tll och me ingen har frågat mig om jag vill kallas för Ivan till exempel ... jag var döpt utan min tillåtelse and thats it ..!!


    Detta låter underligt tycker jag.
    TROR DU PÅ JESUS SOM DIN PERSONLIGE FRÄLSARE att han dog på korset för dig, och att han återuppstod osv?


    Svarar du NEJ på den fråga, ja då ÄR du INTE kristen, att vara kristen eller att vara muslim, katolik osv är inget andra bestämmer åt någon, detta väjer ENBART man själv, att dina föräldrar döpte dig gör inte dg till kristen, och detsamma gäller muslimer osv, UTAN tro på den religionen så är man inte det vissa vill påstå

    tror du INTE att det finns någon Gud, då är du istället ATEIST....
    tänker du att det finns troligen inte någon att det KANSKE kan finnas så brukar man kallas agnostiker osv,en hel rad fack att passa in någon i *s*
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-05, 23:24

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:52, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  MartinLindgren 2009-03-05, 23:32

    Man väljer själv? Gör man, ni menar att många människor inte växer upp och fostras till det man blir som vuxna?
    Jag påstår att många inte väljer sin tro själva Arrow
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-05, 23:46

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:53, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-05, 23:47

    Sniperace skrev:
    Ja jag är Kristen .. men inte enligt min eget önskemål .. tll och me ingen har frågat mig om jag vill kallas för Ivan till exempel ... jag var döpt utan min tillåtelse and thats it ..!!


    Detta låter underligt tycker jag.
    TROR DU PÅ JESUS SOM DIN PERSONLIGE FRÄLSARE att han dog på korset för dig, och att han återuppstod osv?


    Svarar du NEJ på den fråga, ja då ÄR du INTE kristen, att vara kristen eller att vara muslim, katolik osv är inget andra bestämmer åt någon, detta väjer ENBART man själv, att dina föräldrar döpte dig gör inte dg till kristen, och detsamma gäller muslimer osv, UTAN tro på den religionen så är man inte det vissa vill påstå

    tror du INTE att det finns någon Gud, då är du istället ATEIST....
    tänker du att det finns troligen inte någon att det KANSKE kan finnas så brukar man kallas agnostiker osv,en hel rad fack att passa in någon i *s*


    Hej Sniper !

    Välkommen till diskussion ..


    Fråga:

    TROR DU PÅ JESUS SOM DIN PERSONLIGE FRÄLSARE


    Svar:
    Ja och nej ... jag tror på Jesus på min egen sätt ... jag tror att Jesus var guds sändebud och att han vill "allt väll till människor släktet " .. detta är min tolkning .!!

    Påstående:

    Att vara kristen eller att vara muslim, katolik osv är inget andra bestämmer åt någon.

    Svar:

    Tja är du helt säkert i detta ??

    När jag föddes då tog dom mig till närmsta kyrkan och döpte mig till ett kristet .. Jag vet inte hur mycket du vet om detta hur de går egentligen vid dopet!! ... Men man blir ju frälst i Jesus namn och accepterad som en kristen av alla närvarande i detta samlingen för tillfälle.. och vad skall jag säga om detta för guds skull jag var ju en babys ...

    Hos muslimer vet jag inte hur de går jag är inte insätt i detta och jag vill inte uttala mig där.


    Fråga:

    Tror du INTE att det finns någon Gud, då är du istället ATEIST....

    Svar:

    Ja jag tror på gud men på min eget sätt ... jag följer inte bibeln eller kurran på den exakta sättet som en kristen eller muslim önskar sig , för jag följer min eget uppfattning och även tar alla fina saker från båda böcker ändå ... absolut...


    MVH

    // KTR


    Senast ändrad av KickTheRasist den 2009-03-06, 00:02, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-05, 23:56

    lazy skrev:Nej, och det är därför det är en så komplex fråga, kan man ö.h.t
    se den ena sidan utan att se den andra? Därför ifrågasätter jag
    också "Stoppa matchen-nätverket" kan vi i lilla Sverige verkligen
    döma ut en sida utan att se den andra?

    Hej Lazy!


    Detta är en bra frågeställningen faktisk , men jag tycker inte att man dömer alla från s.k Israel för att kanske de finns en hel del s.k Israeler som har faktisk samma åsikt som jag har.

    Och detta ser vi varje dag till och med i USA ... många Israeler som höjer sitt röst med för att de inser att detta är något som inte luktar fint där !!


    Helt enkelt dom inser att man skall inte förtrycka palestinier ....


    Dom skall erkänna Palestinska staten och ge tillbaka denna landet som inte tillhör s.k Israeler ...
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-06, 00:04

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:54, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 00:09

    lazy skrev:Hos muslimer vet jag inte hur de går jag är inte insätt i detta och jag vill inte uttala mig där.

    Några dagar efter bebisen är född så har man en namncermoni som går
    ut på att man tar lite hår från bebisen o välsignar densamma, alla
    närmare släktingar är närvarande man har också utsett en "gudmor"
    som är den som ställer upp om ngt händer föräldrarna, känns det
    här igen från svenskarnas egna traditioner?


    Stop ett tag Lazy!!


    Skrev du gudmor? .. så mycket jag vet att gudmor eller gudfar-> "som jag är själv" finns inte enligt Islam och där finns ingen muslim som blir gudmor eller gudfar till en barn ...


    Vad fick du ifrån sådant påstående ... ??



    Så mycket jag vet detta finns hos oss kristna så länge ... fan vet jag om de är något nytt hos muslimer eller??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-06, 00:23

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:54, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 00:32

    lazy skrev:Det finns, tro på mej så är det!


    Ok Lazy!!


    Jag vet en sak som finns hos muslimer, och detta är att klippa håret till barnet detta vet jag och du har fullständigt rätt i där faktisk.


    Sen med gudmor och gudfar mellan muslimer är ja lite tveksamt ... men känner en tillfälle när en muslim ställde upp till en kristet Svensk här och förblev en gudfar ... jag tyckte de var faktisk väldigt fint och helt respektfullt , vad tycker du ....??


    Skickar en nice länk till dig med Ken ...


    Detta låtten knäcker faktisk i like it...

    Må väll tjejen !!

    https://www.youtube.com/watch?v=M4vHfBnyUm0&feature=related

    MVH
    //KTR
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-06, 01:01

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:55, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 01:11

    lazy skrev:Jag gillar Ken men du hade inte med min favvo, vilken är det
    tror du?


    Ok Lazy !


    Jag gillar Nordman som fan ... kan gissa mig där någonstans för att du är Svensk ... vet inte ärligt talat .. jag gissar Nordman som sagt är jag nära ??
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-06, 01:23

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:55, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 01:32

    lazy skrev:Nää. min favvolåt av Ken!Lite svårt el. hur, fast egentligen
    inte!
    Wink



    Sorry prinsessa ..!!



    Jag har lite svårt att förstå vad du menar ... är de något speciellt låt som du gillar hos Ken eller har jag förstått fel ??


    MVH
    / Big -> K
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-06, 01:42

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:56, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 01:51



    Ok checkar läget ... Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  KickTheRasist 2009-03-06, 01:57





    oh min gud ....



    Klassikern !! damnn tjejen ....!! Nu har du växt faktisk (10000 + points hos mig) ... fast vi kanske inte har samma åsikter om visa saker .. men (" vem fucking bryr sig"!)... som sagt jag märkte att du har IQ and i like it...

    Jag tror att jag och du kan diskutera utan dumma påstående om varandra ...


    som sagt må väll tjejen


    //KTR
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Idioter... - Sida 2 Empty jovisst

    Inlägg  Sniperace 2009-03-06, 11:30

    Ja och nej ... jag tror på Jesus på min egen sätt ... jag tror att Jesus var guds sändebud och att han vill "allt väll till människor släktet " .. detta är min tolkning .!!

    Påstående:

    Att vara kristen eller att vara muslim, katolik osv är inget andra bestämmer åt någon.

    Svar:

    Tja är du helt säkert i detta ??

    När jag föddes då tog dom mig till närmsta kyrkan och döpte mig till ett kristet .. Jag vet inte hur mycket du vet om detta hur de går egentligen vid dopet!! ... Men man blir ju frälst i Jesus namn och accepterad som en kristen av alla närvarande i detta samlingen för tillfälle.. och vad skall jag säga om detta för guds skull jag var ju en babys ...


    Då KAN du ju kalla dig kristen, eftersom du SJÄLV gjort ett VAL att du tror (delvis)


    Och ja, jag är SÄKER, man är INTE kristen om man inte tror på Jesus, även om man är döpt av sina föräldrar som barn, liksom att man är INTE muslim om man inte tror på Allah och att Mohammed är hans profet osv, att man har troende föräldrar förändrar inte detta i sak, det är en av de största lögnerna som används.


    att tillhöra en religion kräver TRO på denna, har man inte denna tro så är påståendet en lögn

    Smile

    Jag vet mycket väl hur BARNDOP och VUXENDOP går till osv, men det är INTE andras val som gör en till kristen eller muslim, det är vad man SJÄLV väljer att tro, skulle du till ex fortfarande vara kristen eftersom du döpts även om du anammade religionen hinduism, eller islam?

    Jag säger att då skulle du INTE vara kristen, utan Hindu eller Muslim.

    så vad jag säger, att någon föröker ge ett barn en religion är inget som GÖR detta till anhängare av denna om denne INTE TROR på denne, och det valet gör ENBART man själv INGEN annan kan göra detta åt någon

    jag respekterar ALLA för sin tro, så länge de inte är fanatiker och använder våld och tvång för att torgföra denna....
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  Susz X 2009-03-06, 14:02

    Sniperace skrev:
    Ja och nej ... jag tror på Jesus på min egen sätt ... jag tror att Jesus var guds sändebud och att han vill "allt väll till människor släktet " .. detta är min tolkning .!!

    Påstående:

    Att vara kristen eller att vara muslim, katolik osv är inget andra bestämmer åt någon.

    Svar:

    Tja är du helt säkert i detta ??

    När jag föddes då tog dom mig till närmsta kyrkan och döpte mig till ett kristet .. Jag vet inte hur mycket du vet om detta hur de går egentligen vid dopet!! ... Men man blir ju frälst i Jesus namn och accepterad som en kristen av alla närvarande i detta samlingen för tillfälle.. och vad skall jag säga om detta för guds skull jag var ju en babys ...


    Då KAN du ju kalla dig kristen, eftersom du SJÄLV gjort ett VAL att du tror (delvis)


    Och ja, jag är SÄKER, man är INTE kristen om man inte tror på Jesus, även om man är döpt av sina föräldrar som barn, liksom att man är INTE muslim om man inte tror på Allah och att Mohammed är hans profet osv, att man har troende föräldrar förändrar inte detta i sak, det är en av de största lögnerna som används.


    att tillhöra en religion kräver TRO på denna, har man inte denna tro så är påståendet en lögn

    Smile

    Jag vet mycket väl hur BARNDOP och VUXENDOP går till osv, men det är INTE andras val som gör en till kristen eller muslim, det är vad man SJÄLV väljer att tro, skulle du till ex fortfarande vara kristen eftersom du döpts även om du anammade religionen hinduism, eller islam?

    Jag säger att då skulle du INTE vara kristen, utan Hindu eller Muslim.

    så vad jag säger, att någon föröker ge ett barn en religion är inget som GÖR detta till anhängare av denna om denne INTE TROR på denne, och det valet gör ENBART man själv INGEN annan kan göra detta åt någon

    jag respekterar ALLA för sin tro, så länge de inte är fanatiker och använder våld och tvång för att torgföra denna....

    Hmm- vad säger du om att ingen ÄR en religion? Utan jag ÄR jag och du ÄR Snipe...
    Dock individer med olika livsåskådning och erfarenhet...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Idioter... - Sida 2 Empty naturligtvis

    Inlägg  Sniperace 2009-03-06, 19:55

    ÄR ingen en religion, och KRISTEN eller MUSLIM är inte någon religion, utan ett ord på vilken religion man har anammat, religionerna heter KRISTENDOM och ISLAM om du inte visste....

    Är man Kristen så är det religionen Kristendomen man anammat, är man Muslim har man anammat religionen Islam...
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Idioter... - Sida 2 Empty USCH

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-03-07, 18:04

    AFA och övriga vänsterextremister kör sitt fulla race helt oberörd att man på ett odemokratiskt sätt tar till våld för att få sin röst hörd.

    Denna match skulle spelas hursomhelst, finns INGEN anledning att stoppa den.
    Heja Israel, och sluta upp med dubbelpraktiken. Gå ut och demonstrera mot alla andra konflikter, så får ni åtminstone LITE respekt.

    Heja Israel!
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  lazy 2009-03-07, 18:23

    raderat


    Senast ändrad av lazy den 2010-01-15, 23:57, ändrad totalt 1 gång

    Sponsored content


    Idioter... - Sida 2 Empty Sv: Idioter...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 21:32