det flesta av er är vänstervridna, och skriker & gormar vad det gäller arbetare mot företagare, ni gapar er hesa gemensamt med facken att löner etc skall höjas & höjas, men när det gäller musiker och deras arbete som de utför så skall de inte få betalt alls enligt er, deras arbete skall enligt er vara gratis på internet, varför anser ni det då inte rätt att byggarbetare ska jobba gratis? jobba som jobba! men det är ju typiskt vänsterhyckleri, när det gäller det som gynnar er så är det det som gäller, små patetiska snyltare är vad ni är!!! RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta, GRATIS!!!!
3 posters
Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta"
Jag går snart på sommarlov, ledig juni, juli, aug, tänker inte göra ett jota.
Du får nog klippa din gräsmatta själv är jag rädd.
- Inlägg 3
Är du lärare så är det skrämmande
att du får propagera din våldsamma idiologi som förtrycker oliktänkande....tur att inte mina barn går i en klass där det finns sådana som dig, om skolan skulle veta vad du står så skulle du nog åka ut.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
"om skolan skulle veta vad du står så skulle du nog åka ut."
ehhh, 80-90% av kollegiet är vänsterpartister...
ehhh, 80-90% av kollegiet är vänsterpartister...
Susz X- Antal inlägg : 6327
RedCloud skrev:"RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta"
Oops- det där var en annorlunda invit...tydligen är Sels "gräsmatta" ingen racerbana precis...
Huuga för lata som delar ut detta slag av inviter oavsett det handlar om män eller kvinnor..URK!
- Inlägg 6
RC
du har nog rätt, och det är skrämmande!, kanske därför skolan är som den är i Sverige! helt förkastlig! tur att det finns privatskolor.