Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

3 posters

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc

Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Antal inlägg : 1357

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc Empty Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-09, 11:52

det flesta av er är vänstervridna, och skriker & gormar vad det gäller arbetare mot företagare, ni gapar er hesa gemensamt med facken att löner etc skall höjas & höjas, men när det gäller musiker och deras arbete som de utför så skall de inte få betalt alls enligt er, deras arbete skall enligt er vara gratis på internet, varför anser ni det då inte rätt att byggarbetare ska jobba gratis? jobba som jobba! men det är ju typiskt vänsterhyckleri, när det gäller det som gynnar er så är det det som gäller, små patetiska snyltare är vad ni är!!! RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta, GRATIS!!!!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc Empty Sv: Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc

Inlägg  RedCloud 2009-06-09, 11:58

"RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta"

Jag går snart på sommarlov, ledig juni, juli, aug, tänker inte göra ett jota.
    Du får nog klippa din gräsmatta själv är jag rädd.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc Empty Är du lärare så är det skrämmande

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-09, 12:25

att du får propagera din våldsamma idiologi som förtrycker oliktänkande....tur att inte mina barn går i en klass där det finns sådana som dig, om skolan skulle veta vad du står så skulle du nog åka ut.
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc Empty Sv: Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc

Inlägg  RedCloud 2009-06-09, 12:30

"om skolan skulle veta vad du står så skulle du nog åka ut."

ehhh, 80-90% av kollegiet är vänsterpartister...
    Susz X
    Susz X

Antal inlägg : 6327

Inlägg  Susz X 2009-06-09, 12:35

RedCloud skrev:"RC du kan om du är snäll få komma och klippa min fina gräsmatta"

Jag går snart på sommarlov, ledig juni, juli, aug, tänker inte göra ett jota.
    Du får nog klippa din gräsmatta själv är jag rädd.

Oops- det där var en annorlunda invit...tydligen är Sels "gräsmatta" ingen racerbana precis...
    Huuga för lata som delar ut detta slag av inviter oavsett det handlar om män eller kvinnor..URK!
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata

Alla som förespråkar fri fildening/gratis musik etc Empty RC

Inlägg  Sossar-e-lata 2009-06-09, 12:49

du har nog rätt, och det är skrämmande!, kanske därför skolan är som den är i Sverige! helt förkastlig! tur att det finns privatskolor.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 03:33