Idag ringde jag ungvänster i Stockholm och frågade vem som skulle ta bort dom hundratals EU-klistermärkena dom satt upp överhela mitt när område.
Sitter EU- klistermärken tapetserat i hela tunnelbanan..vi snackar ca 5-600 bara där + nån har skrivit kapitalistsvin på fp och m plakaten (vem kan det vara??) =)
även parkens gatlyktor bänkar husväggar elskåp fönster väggar.. vem skall betala detta??
övriga partier har faktiskt tagit bort dom flesta plakaten och planscherna redan..men just klistermärken är mera permanenta speciellt i papper som dessa är.
jag trodde jag skulle bli avsnäst men faktiskt var killen ganska trevlig.
Dom skulle skicka ut 2 st och skrapa bort dessa i veckan.
Om detta sköts är det helt okej..
Annars tänker jag personligen lämna in en polis anmälan emot dom.
jag passade på att uttrycka sympati för ett katastrofalt eu val till killen som tackade.
skönt att även vänstern kan vara trevlig vilket är ett unikum!!
Sitter EU- klistermärken tapetserat i hela tunnelbanan..vi snackar ca 5-600 bara där + nån har skrivit kapitalistsvin på fp och m plakaten (vem kan det vara??) =)
även parkens gatlyktor bänkar husväggar elskåp fönster väggar.. vem skall betala detta??
övriga partier har faktiskt tagit bort dom flesta plakaten och planscherna redan..men just klistermärken är mera permanenta speciellt i papper som dessa är.
jag trodde jag skulle bli avsnäst men faktiskt var killen ganska trevlig.
Dom skulle skicka ut 2 st och skrapa bort dessa i veckan.
Om detta sköts är det helt okej..
Annars tänker jag personligen lämna in en polis anmälan emot dom.
jag passade på att uttrycka sympati för ett katastrofalt eu val till killen som tackade.
skönt att även vänstern kan vara trevlig vilket är ett unikum!!