Sniperace 2009-06-08, 11:58
Redvictory skrev: Sniperace skrev: martin7lindgren skrev:Ja, ja opolitiske Sniper är ute på segertåg?
Nej, jag bara konstaterar vad som skett, är det svårt att vara ärlig?
ska det ingå i detta att vara politisk att man ska ljuga och inte erkänna verkligheten?
hade vänstersidan haft högre skulle jag inte förnekat detta av någon dunkel orsak
att vara opolitisk är ju att kunna stå för sanningen i valresultat, och att kunna ge credit till alla partiers åsikter som man kan hålla med om, och jag har många åsikter LÅNGT åt vänster, och en hel del även åt höger och mitten?
Men är det så att om man är politiskt färgad och fördenskull måste hyckla och ljuga är jag glad att jag INTE är sådan....
Jag har slutat bry mig om dig sniper! att du försöker låta som om du kan lyssna
på kritik mot det egna partiet (Högern) är bara patetiskt och lyser igenom! det är lika bra att du erkänner att du är född och uppvuxen i en extremhögerfamilj
så lägg ner med ditt skitsnack Tack!
Skrattar gott åt dina fantasier, jag är uppvuxen i en FATTIG familj, min far var vanlig fabriksarbetare som redan när jag var liten blev totalförlamad, för att klara oss var vi utlämnade till bybefolkningens hjälp, min mor åkte ut och in på psyket pga psykiska problem, och vi ungar fick dra ett tungt lass med dels att hjälpa far och mor i hemmet, klara skola och att bidra med ARBETE på fritiden för att vi skulle klara oss, tror du det är extremhöger, då är du VÄLDIGT naiv, vi har ALDRIG kunnat åka på utlandssemestrar osv så snacka INTE skit.... för skitsnacket DET står DU för!!
ännu så har jag ALDRIG röstat mer höger än folkpartiet, eller längre åt vänsterpartiet, fastän jag var med i KFML(R),s ungdomsgrupp i tonåren, dem lämnade jag pga deras våldsromantik med fantasier om maktövertagande med vapen och våld, och JA, de HADE vapen och de tränade med dem.....
Men en som INTE kan lyssna det är DU, det finns BARA dina åsikter som inte kan ruckas, och VE den som inte har samma *asg*