Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

eftersom jag är namnappad av ett troll

fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

eftersom jag är namnappad av ett troll Empty eftersom jag är namnappad av ett troll

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-07, 19:07

eftersom jag är namnnappad av ett troll (vet vem det är) såkolla antalet inlägg..

jag klagar ej eller gnäller utan tycker bara synd om denna människan som hyser ett sånt hat..uppenbarligen ej frisk sådan.

.
    dock är det IRONISKT att ingen protesterar av dom RÖDA , som tjuter som stuckna grisar när dom blir namnnappade.

därför kan man sluta sig till att dom tycker det är "kul" och okej??
    lol! clown
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

eftersom jag är namnappad av ett troll Empty Sv: eftersom jag är namnappad av ett troll

Inlägg  berralarzon 2009-06-07, 19:11

fredrik rahm (namnnappad) skrev:eftersom jag är namnnappad av ett troll (vet vem det är) såkolla antalet inlägg..

jag klagar ej eller gnäller utan tycker bara synd om denna människan som hyser ett sånt hat..uppenbarligen ej frisk sådan.

.
    dock är det IRONISKT att ingen protesterar av dom RÖDA , som tjuter som stuckna grisar när dom blir namnnappade.

lol! clown

Att trycka till en psykopat som dig fredrikrahm aka mickewrde som inte borde gå lös är helt okej.
    Ditt inlägg där du hoppa på Martin "med att skramla med stumparna" är det sämsta jag läst.
    Sluta gnäll och logga ur för gott något du lovat ett antal gånger men som en sann haverist likt blåfront/brunbajs är du här 24/7 fredrikrahm aka mickewrede
    //berra
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

eftersom jag är namnappad av ett troll Empty Sv: eftersom jag är namnappad av ett troll

Inlägg  MartinLindgren 2009-06-07, 20:56

Nu är det ju inte bara du som utsatts för namnkapning, "SOM DU VET" Mr. Rahm,
    Men du är den enda som tjatar om det dag efter dag, i inlägg efter inlägg?
    VARFÖR?

Som jag ser på det, så ligger du bakom tilltaget själv, om inte bakom ditt eget nick,
    Men du får bara smaka på din egen medicin, sluta yla och bete dig som en bebis!
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2009-06-07, 21:42

martin7lindgren skrev:Nu är det ju inte bara du som utsatts för namnkapning, "SOM DU VET" Mr. Rahm,
    Men du är den enda som tjatar om det dag efter dag, i inlägg efter inlägg?
    VARFÖR?

Som jag ser på det, så ligger du bakom tilltaget själv, om inte bakom ditt eget nick,
    Men du får bara smaka på din egen medicin, sluta yla och bete dig som en bebis!

Ja nicket rahm ynkar bara runt.
    Tror jag ska logga ur nu och beställa en pizza, nä jag är kvar efter ca två timmar pizzan kall, tror jag ska äta gammalpotatis på min balkong med en sur aborre och en kall funlight (jordgubb) istället nä tror jag är kvar här kan ju missa något, är ju inloggad här 24/7
    Sedan ska jag ge mig och plastdockan min blivande fru en nylagad cykelslang samt en god kopp kaffe från min nyinköpta ved spis eldad med hasselved från min grannes överhänghängda tomt.
    Avd: Ironi
    //berra
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-07, 21:45

fredrik rahm (namnnappad) skrev:eftersom jag är namnnappad av ett troll (vet vem det är) såkolla antalet inlägg..

.

lol! clown

Ett tips! logga ut och logga aldrig in igen så försvinner nog problemet ska du se! Very Happy

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-01, 03:31