Susz X skrev:Just det- och vad som menas när Schuman säger att hon rakruggat ska driva Mänskliga rättigheter är givetvis attSniperace skrev:
Du har inte förstått alls-eller så vill du inte begripa tydligen blundar du oxå för att uteliggare finns i Sverige och har ett helvete utan livskvalite ellr mänskliga rättigheter...
Men dessa finns ju just för att de slängdes ut från den vård de behövde och förnekades denna!
Inte fan blundar jag när jag KLART och tydligt säger att dessa blev SVIKNA och lämnade åt sitt öde.
Nä, vad säger du finns det inte ett vårdbehov av psykiskt sjuka som måste finnas, dessa blir INTE friska genom att rösta, men genom att rösta kanske det kan påverkas att de FÅR den vård som behövs, inte att de "slipper" vård!
vad tycker du själv SKA psykiskt sjuka få den vård de behöver, eller ska de genom ett trollslag förvägras detta?
alla människor skall behandlas utifrån dessa normer..utan det förhållningssättet existerar ingen äkta demokrati heller..
Osäker på vad mänskliga rättigheter är- du kan lära mer om det här:
http://www.fn.se/fn-info/verksamhetsomraden/manskliga-rattigheter-och-demokrati/
schuman??=)
"Gud vad jag avskyr män" Gudrun Schyman är en avdankad EX.politiker som saknar födokrok och är kåt på eu stålar..samt har gjort sig omöjlig i etablerade partier
Som ulvskog och nerladdnings haveristerna utan agenda..
vad hon SÄGER och LOVAR spelar mindre roll ...med detta i bakgrunden