Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
fredrik rahm70
Blåfront
6 posters

Mona Sahlin är desperat

Blåfront

Antal inlägg : 5440

Mona Sahlin är desperat Empty Mona Sahlin är desperat

Inlägg  Blåfront 2009-06-06, 13:48

Från chatten på aftonhoran

Arbetslös Elektrker säger: Hur ska vi ta tillbaka svenskheten och vad som är svenskt från nasister och rasister som tagit patent på begreppen?

Mona Sahlin säger: Att vara stolt svensk är att fira demokratin. Att bära den svenska flaggan är att vara mot rasism. Var svensk - och gör sverigedemokrater till det osvenska

Joakim säger: Vad vill du säga till alla de unga som inte röstat än? De är ju en del

Mona Sahlin säger: EU bestämmer mycket. Det spelar roll om det är höger eller vänster. Det är 5 år till nästa gång vi kan påverka. Rösta bort Sverige Demokraterna!

No
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

Mona Sahlin är desperat Empty Sv: Mona Sahlin är desperat

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 13:50

varför är dom ENDA som bryr sig om sd ..sd själva och sossarna och vänstern??=)
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-06-06, 13:51

fredrik rahm skrev:varför är dom ENDA som bryr sig om sd ..sd själva och sossarna och vänstern??=)

Idiotpucko... Varför rasar inte rödingarnas siffror ännu mer och sd stiger då?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 13:53

vad spelar dessa siffror för ROLL innan ett val??

är det inte VALET som är viktigt??=)

du och martin och redvictory och andra "politiska huliganer" är väldigt LIKA..

Ni tror att opinionssiffror är POLITIK när det BARA är populism...

Vem är mest poppis och har sagt bäst sak denna vecka (lova lova en miljon till alla)och framstår som fin i media??

Vilken skandal är det denna vecka??

POLITIKEN kommer dock i bakgrunden pga såna som du och dina "debattvänner" viftar med era solkiga flaggor och beter er som fotbollshuliganer... och NIVÅN på debatten här på forumet är därefter
    Blåfront

Inlägg  Blåfront 2009-06-06, 14:05

Mona lyckas med konstycket att i ena stunden säga sig vara stolt svensk är att fira demokratin för att i nästa rösta bort ett parti

No
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2009-06-06, 14:22

Två "höger"vridna själar som försöker komunicera!
    ni är FÖR patetiska pojkar! Fredrik och Sauro = kleti o pleti två psykpojkar som slagit ihop sina fantasigeneratorer... ha,ha,ha,ha afro afro afro jocolor jocolor jocolor
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 14:32

och vad tillförde du "debatten" förutom en doft av barnmat och förpubertilt mobbing beteende redvictoy JR
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2009-06-06, 14:36

Varför kör du igång så många debatter, Blåfront, när du sedan inte ens försöker debattera?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 14:48

Dao skrev:Varför kör du igång så många debatter, Blåfront, när du sedan inte ens försöker debattera?

fråga martin och redvictory samma sak??

även redcloud och formsvackan och berra??=)

nähää dom är ju "röda" och har ALLTID rätt liksom =)
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-06, 14:58

Jag frågar Blåfront detta för att det är han jag vill debattera mot, Fredrik! Det är han som har ståndpunkter jag vill försöka förstå!

På samma sätt reagerar du gentemot de DU vill debattera mot, och väljer att inte se de andras metoder.

Jag säger INGET om RC och Formsvacka, eftersom jag i stort delar deras åsikter, och därför inte söker debattera med dem!

På samma sätt som du inte bryr dig hur Blåfront och andra från höger beter sig, eftersom du i stort delar deras åsikteroch därför inte söker en debatt med dem!

Det är inget konstigt med det...

Däremot vet jag att det finns personer oavsett ideologisk bakgrund som beter sig illa på forumet - inte bara från ena sidan, vilket du tycks hävda...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:04

Dao skrev:Jag frågar Blåfront detta för att det är han jag vill debattera mot, Fredrik! Det är han som har ståndpunkter jag vill försöka förstå!

På samma sätt reagerar du gentemot de DU vill debattera mot, och väljer att inte se de andras metoder.

Jag säger INGET om RC och Formsvacka, eftersom jag i stort delar deras åsikter, och därför inte söker debattera med dem!

På samma sätt som du inte bryr dig hur Blåfront och andra från höger beter sig, eftersom du i stort delar deras åsikteroch därför inte söker en debatt med dem!

Det är inget konstigt med det...

Däremot vet jag att det finns personer oavsett ideologisk bakgrund som beter sig illa på forumet - inte bara från ena sidan, vilket du tycks hävda...

blåfront har inga åsikter ju.. han är en förvirrad gråsosse-sd are..

som pga sin långa sjukskrivning kommit fram till att ALLT i hans liv är invandrarnas fel.. likaså dina kamrater som kommit fram till att allt är alliansens eller bankernas fel ...

ENögt och extremistiskt.

Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-06, 15:06

Min strävan är alltid att försöka förstå andra människors resonemang, ända tills det är tydligt att de inte har några...

Hoppas fortfarande på Blåfront, liksom av Lazy och BH och andra som har en tendens att glida undan så snart debatten börjar bli intressant...
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:08

Dao skrev:Min strävan är alltid att försöka förstå andra människors resonemang, ända tills det är tydligt att de inte har några...

Hoppas fortfarande på Blåfront, liksom av Lazy och BH och andra som har en tendens att glida undan så snart debatten börjar bli intressant...

ohh du menar som dina åsikts kamrater som ägnar sig BARA åt mobbing och personangrepp och inget annat??=)
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-06, 15:26

Sådana finns från olika håll, Fredrik! Jag står för MINA inlägg, och jag mobbar INGEN!!!

Jag väljer själv vilka jag vill debattera med, och det inkluderar dig, Lazy, Kanalj, Sniper, BlueHeaven, Blåfront och andra som är beredda att debattera.

Vissa av de jag räknat upp vill inte ha en saklig debatt, bl.a. Lazy, BH och tydligen också Blåfront - och då tänkjer jag inte slösa speciellt mycket tid på dessa...

För om du anser att några förstör debatten, är det ju ganska lämpligt att låta bli att svara med samma mynt. På det sättet kan vi kanske rädda denna smått papetiska debattsite...
    råttan.

Antal inlägg : 4318

Inlägg  råttan. 2009-06-06, 15:37

Dao,

Anser du att rc och martin vill ha saklig debatt?

Jag är övertygad om att de flesta eg. vill ha saklig debatt men att de liksom jag gett upp detta. Skriver man ett sakligt debattinlägg får man bara personangrepp som svar.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:44

råttan skrev:Dao,

Anser du att rc och martin vill ha saklig debatt?

Jag är övertygad om att de flesta eg. vill ha saklig debatt men att de liksom jag gett upp detta. Skriver man ett sakligt debattinlägg får man bara personangrepp som svar.

en viss falang av vänstern ÄGER nu forumet..och se så BRA det går att debattera här??=)
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2009-06-06, 15:46

"en viss falang av vänstern ÄGER nu forumet.."

att öht uttrycka sig i sådana termer tyder antagligen på gravt mindervärdeskomplex

Att det är ingen som håller med dig fredrik betyder inte att någon äger forumet.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:47

RedCloud skrev:"en viss falang av vänstern ÄGER nu forumet.."

att öht uttrycka sig i sådana termer tyder antagligen på gravt mindervärdeskomplex

Att det är ingen som håller med dig fredrik betyder inte att någon äger forumet.

tycker enkom sybd om dig att en "vuxen" person kan bete sig som du redcloud..
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-06, 15:52

Fredrik

"en viss falang av vänstern ÄGER nu forumet..och se så BRA det går att debattera här??=)"

Det är din bedömning. De som förstört de debatter jag deltagit i är nästan alltid personer som hävdar att de är liberaler!

Ditt senaste inlägg gentemot RC är ganska talande:

"tycker enkom sybd om dig att en "vuxen" person kan bete sig som du redcloud.."

Hur anser du att ett sådant inlägg är konstruktivt i en debatt? Hur vill du att RC skall svara på det? Skall han erkänna att han inte är "vuxen"? Ska han hålla med dig att du är ledsen? Skall han säga att han är glad?

Vad vill du uppnå med ditt inlägg, du som anklagar ANDRA för att förstöra debatter???
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-06-06, 15:54

tycker enkom sybd om dig att en "vuxen" person kan bete sig som du redcloud..

Du behöver absolut inte tycka synd om RedCloud fredrik! RedCloud tillhör en av forumets skickligaste debattörer och han både roar och förgyller det! ge honom en komplimang istället vetja!
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:54

Redvictory skrev:tycker enkom sybd om dig att en "vuxen" person kan bete sig som du redcloud..

Du behöver absolut inte tycka synd om RedCloud fredrik! RedCloud tillhör en av forumets skickligaste debattörer och han både roar och förgyller det! ge honom en komplimang istället vetja!

skrattar
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-06-06, 15:57

fredrik rahm skrev:
    Redvictory skrev:tycker enkom sybd om dig att en "vuxen" person kan bete sig som du redcloud..

skrattar

Sedär! ett gott skratt förlänger livet som man säjer... Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-06-06, 15:58

Redvictory skrev:
    fredrik rahm skrev:

skrattar

vad sprider du förutom hat red-cluod junior??

ser du hur din "ledare" redcloud beter sig och kopierar??=)
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-06-06, 16:00

fredrik rahm skrev:
    Redvictory skrev:
    fredrik rahm skrev:

skrattar

vad sprider du förutom hat red-cluod junior??

ser du hur din "ledare" redcloud beter sig och kopierar??=)

Har du några somhelst belägg för dina grova anklagelser eller är det som vanligt?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2009-06-06, 16:01

Kan du svara på mitt inlägg, Fredrik, istället för att i praktiken visa att min kritik mot dig stämmer?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 15:49