Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Empty Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Inlägg  Susz X 2009-06-06, 09:27

    Förbaskat bra gjort ABBA -Benny
    1 miljon till vad som är nödvändigt i EU -
    bland maktgiriga ickedemokrater! Tumme UPP!

    <BLOCKQUOTE dir=ltr style="MARGIN-RIGHT: 0px">
    Du stödjer en person som jag vet kommer att jobba för mänskliga rättigheter, allas lika värde, makten åt folket, integritet - oxå på nätet, FRED- diskussioner i stället för krig, RÄTTVISA, mer makt åt anställda och småföretag, stoppa sexslavhandeln och vår miljö ...
    En mänskligare jord- det behöver vi! Hon rår på översittarna som annars bara kör över andra utan att blinka.. " Humanistisk helhetssyn" - det är få inom politiken som har det tänket- och den viljan att vara rakryggad- klar och tydlig. Gudrun låter sig inte tystas ned precis..

    Lite synd att man först i förrgår fick veta att Gudrun fanns i politiken i dag..det har inte media skrivit om precis.. Men kolla på youtube- "Gudrun Schyman"...kanonvärderingar! Precis vad världen behöver. Det gäller att ta reda på fakta- för M och sd slänger som alltid en massa skitsnack kring sig...värst är de på nätet.. Håller tummen- HÄJJA Schyman!
    Du slåss ju för både män o kvinnor o handikappade likaså..vackert!




    [size=12]Kolla dessa oxå- det är fakta- inget snack om saken! En rakryggad politiker som kommer att göra skillnad om hon får en plats i EU-parlamentet och då inte bara i frågor som gäller jämställdhet!
    Det håller jag med Benny om!!!
    Klicka på länkarna och kolla själv vettja rösta på söndag- varför inte?
    Sverige och Vi människor
    behöver det sannerligen mer nu än någonsin:[/size]





    källor media:


    [size=7]http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5321343.ab

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/euvalet/article5321165.ab
    http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_3019307.svd
    http://www.dn.se/fordjupning/europa2009/schyman-kommer-att-gora-skillnad-1.885759
    </BLOCKQUOTE>
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Empty Sv: Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Inlägg  Susz X 2009-06-06, 18:05

    Kuul! Fick et mail- sätter in det här!
    "Hej på er

    I morgon stundar EU val....har ni bestämt vad ni ska rösta på? Jag fick ett mail från en vän och nu tror jag att jag bestämt mig. Lyssna till vad Gudrun står för...låter det bra? Ja, då är ju Gudrun ett alternativ.

    Ha en skön nationaldag...heja på Sverige ikväll...och gå och rösta i morgon Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Smile_regular
    Häls. Eva-Lena"
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Empty Sv: Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Inlägg  Redvictory 2009-06-06, 18:13

    Susz X skrev:Kuul! Fick et mail- sätter in det här!
    "Hej på er

    I morgon stundar EU val....har ni bestämt vad ni ska rösta på? Jag fick ett mail från en vän och nu tror jag att jag bestämt mig. Lyssna till vad Gudrun står för...låter det bra? Ja, då är ju Gudrun ett alternativ.

    Ha en skön nationaldag...heja på Sverige ikväll...och gå och rösta i morgon Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Smile_regular
    Häls. Eva-Lena"

    Jag är helt övertygad om att du gör rätt val! själv lämnade jag in min röst igår och det stod mellan miljöpartiet och Piratpatiet det blev det senare! Very Happy
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Empty Sv: Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Inlägg  Susz X 2009-06-06, 19:04

    Det behövs friska vindar bland diktaturen i EU- vill att Sverige står för det..
    Vore verkligen kuul! Jisses- det är så man börjar känna sig stolt att vara svensk
    igen- efter att ha läst Gudruns värderingar!
    Hon kommer att göra skillnad- för där finns RYGGRAD !
    Hoppas verkligen hon kommer med- det är en förlust för Sverige och
    svenskarna om det faller å att inga pengar funnits i partiet- och att vallappar försvunnit.
    Håller tummen att PP och MP och V oxå kommer med och att de som Schyman är öppna för amarbete svenskar emellan
    mot samma mål...jäkla- hon har ju fått med ALLT i sin presentation ! Även ABBA Benny- DET smäller högt i Europa- abba är som gudar där...möjlighete finns verkligen att snäppa diktatorerna på näsan.
    Bara vi svenska förstår det i tid- inte på måndag alltså..

    Ha det bässt!


    ps..kolla värderingarna ...varför missa möjligheten? Är de något för dig? - Detta valet berör oss alla...

    http://sussstenssonsweden.spaces.live.com/blog/cns!86AD342C76A0133B!8746.entry#comment
    http://sussstenssonsweden.spaces.live.com/blog/cns!86AD342C76A0133B!8753.entry#comment

    Sponsored content


    Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet! Empty Sv: Tumme upp för ABBA ;s Benny Andersson! Skänker en mille för demokrati och jämnställdhet!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-02, 07:41