Och jag ber om ursäkt för att jag PÅSTÅTT att det är fredrik som ligger bakom detta.
För det kan jag inte veta,
Men jag ber inte om ursäkt för att jag TROR att det är fredrik.
Den rätten tar jag mig.
Du skall veta att jag aldrig misstänkte dig. Du har alltid varit en reko kille (nästan exakt lika reko som den där Tjänstemannabyråkraten) och aldrig sagt ett ont ord om mig. Hoppas att vi kan vara vänner. Du kanske vill vara med på en trekant med mig och S-E-L?fredrik rahm skrev:detta visar bara att ett omodererat forum inte fungerar
Men här finns ju inga moderatorer eller administratörer. Det är väl främst det som är orsaken till att det tillåts gruppmobbing, en plågsam mängd inlägg skrivna med versaler och folk som utger sig för att vara andra (även om det tydligt framgår av det som skrivs och just antalet inlägg att det inte är orginalet).theward skrev:Ibland undrade jag då och jag gör det fortfarande..
Om det hela inte sanktioneras av just moderatorer och administration...
om det skulle vara så, är nästa fråga varför???
DirtyDog skrev:Men här finns ju inga moderatorer eller administratörer. Det är väl främst det som är orsaken till att det tillåts gruppmobbing, en plågsam mängd inlägg skrivna med versaler och folk som utger sig för att vara andra (även om det tydligt framgår av det som skrivs och just antalet inlägg att det inte är orginalet).theward skrev:Ibland undrade jag då och jag gör det fortfarande..
Om det hela inte sanktioneras av just moderatorer och administration...
om det skulle vara så, är nästa fråga varför???
Ett nytt forum (med admin) skulle lösa detta.
När jag frågade Admin ifall han och palmevara var samma person (det fanns fog för frågan även om det kanske var lite långsökt) så valde han att inte svara. Både han och palmevara försvann istället från forumet.RedCloud skrev:nån startade upp det här forumet, och drog sedan....
DirtyDog skrev:
Ett nytt forum (med admin) skulle lösa detta.