Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
captaincodd
Blåfront
MartinLindgren
Redvictory
8 posters

DE RÖDGRÖNA ÖKAR FÖRSPRÅNGET IGEN!!!

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

DE RÖDGRÖNA ÖKAR FÖRSPRÅNGET IGEN!!! - Sida 2 Empty Sv: DE RÖDGRÖNA ÖKAR FÖRSPRÅNGET IGEN!!!

Inlägg  Redvictory 2009-05-17, 14:39

jaja lilla redvictory..hoppas du TRIVS ensam vid din dator.. för ensam kommer du förbli så länge du sitter där..

Jag är absolut inte ensam fredrik! min granne och jag har nyss varit och köpt nya cykeldäck till hans fru! nu ska jag snart åka med min son och hämta en ny säng till honom!

ensam bitter avundsjuk och full av hat..en sk. ur-vänster och tänka sig du har INGEN sympati, för den har du förbrukat för länge sedan

Som jag sa jag är inte ensam! Bitterheten överlåter jag till er på den högra sidan
    Det måste ju kännas jättebittert nu när Alliansen rasar! sympati har jag för dem som behöver den! och då fattar du! (hoppas jag) Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Antal inlägg : 3811

DE RÖDGRÖNA ÖKAR FÖRSPRÅNGET IGEN!!! - Sida 2 Empty Sv: DE RÖDGRÖNA ÖKAR FÖRSPRÅNGET IGEN!!!

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 14:41

sorry red..läser ej ens vad du skriver i din ensamma bitterhet
    ..seså gadda ihop dig med berra nu igen och fortsätt kalla min blivande fru för hora ,gummidocka lobiotomerad och ge dig på mej,
    och ge dig på allt och alla som igår??=)

hoppas du mår bättre av det i din ensamhet och hat=)
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-17, 14:50

sorry red..läser ej ens vad du skriver i din ensamma bitterhet
    ..seså gadda ihop dig med berra nu igen och fortsätt kalla min blivande fru för hora ,gummidocka lobiotomerad och ge dig på mej,
    och ge dig på allt och alla som igår??=)

Det förklarar ju varför du så totalt misslyckas med att debattera fredrik! man måste ju läsa för att kunna svara på frågorna eller hur?Jag har aldrig benämnt
    någon för hora! det enda jag nämnde är att jag tror att du har en gummidocka
    och att du lever i någon slags fantasivärld fredrik! vkna upp ifrån den!

hoppas du mår bättre av det i din ensamhet och hat=)

Som sagt! jag är absolut inte ensam och något hat känner jag inte heller
    inte ens emot er! hat tar bara onödig energi! visste du det?
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 14:51

att du ej fattar vad du sysslar med eller hur du framstår är inget nytt red..

du anser ju dig har RÄTT att bete dig och skriva vad du vill
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-17, 14:56

fredrik rahm skrev:att du ej fattar vad du sysslar med eller hur du framstår är inget nytt red..

du anser ju dig har RÄTT att bete dig och skriva vad du vill

Som jag sa! efter skratt kommer gråt! Very Happy
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70

Inlägg  fredrik rahm70 2009-05-17, 15:10

aww..redvictory är upprörd för att jag tar upp sanningen..

kalla min blivande fru för hora och skriva massor av skit om mej min familj och allt annat han är avundsjuk och hatar det kan han ...ge sig på och häckla med...men Politik detta är ljusår ifrån vad redvicvtory aka nonalliance och vad du mer kallat dig klarar
    lol!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2009-05-17, 15:56

Suck..., Mr. Raahhhmmmmm, låter ju inte direkt som den lycklige blivande äkta maken? No

Tycker mer att han är tjurigare och surare än vanligt, han verklar blanda ihop begreppen i den sedvanliga blåbärsoppan mer än vanligt, huller om buller! No

Det är kaffemaskin, blivande frugan, dom för honom osynliga oppositionen och hans gudomliga usla skräpallians, allt i samma kastrull?

Men, men det är väl bara önska blivande fru Raahhhmmmm, lycka till, det lär hon behöva, Wink

Antingen vet hon inte vad hon ger sig in i, eller också faller herrskapet under lika barn leka bäst,

Och då får vi väl vänta oss en dubbelrahm i fortsättningen,

Ja jisses, Herr & Fru Rahm ute på banan samtidigt, intressant!
    SAGOBRÖLLOPPET NÄRMAR SIG, KLOCKORNA KLÄMTAR!
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2009-05-17, 21:27

fredrik rahm skrev:aww..redvictory är upprörd för att jag tar upp sanningen..

kalla min blivande fru för hora och skriva massor av skit om mej min familj och allt annat han är avundsjuk och hatar det kan han ...ge sig på och häckla med...men Politik detta är ljusår ifrån vad redvicvtory aka nonalliance och vad du mer kallat dig klarar
    lol!

Jag har varit borta några tim och fiskat havsöring!
    Men jag ser att du varit flitig på att kasta smuts fredrik!

Jag har aldrig kallat din sk tjej för hora! bevisa det för du bör
    ju ha det sparat isf!däremot tror jag att du lever i en fantasivärld
    och att du har en gummidocka som du pysslar om

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 12:18