Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
ANNA2LINK
PE Dal
berralarzon
Redvictory
8 posters

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Problem

    Inlägg  Secrist 2010-08-01, 20:14

    Precis och så är det överallt vart du än jobbar. Men man kan ju sticka ner huvudet i sanden och inte låtsas om problemen som högern gör...

    Fast nu är det ju så att jag jobbar och det gör inte du, så jag borde nog vara lite mer insatt än dig.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Sv: Allt fler utförsäkrade överklagar beslut

    Inlägg  berralarzon 2010-08-01, 22:20

    Secrist skrev:Precis och så är det överallt vart du än jobbar. Men man kan ju sticka ner huvudet i sanden och inte låtsas om problemen som högern gör...

    Fast nu är det ju så att jag jobbar och det gör inte du, så jag borde nog vara lite mer insatt än dig.

    Ännu ett förminskar inlägg från obermänschen Secrist, allas lika värde, fnys din tönt.
    //berra
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Sv: Allt fler utförsäkrade överklagar beslut

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-08-01, 22:58

    Secrist skrev:Precis och så är det överallt vart du än jobbar. Men man kan ju sticka ner huvudet i sanden och inte låtsas om problemen som högern gör...

    Fast nu är det ju så att jag jobbar och det gör inte du, så jag borde nog vara lite mer insatt än dig.


    O vad menar du med det? Jag vet hur arbeten i dag fungerar många gånger ändå. Sen ska jag upplysa dig att jag ska till AF om en vecka, ska få hjälp med att komma ut i arbete nu så...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Sv: Allt fler utförsäkrade överklagar beslut

    Inlägg  marxisten 2010-08-01, 23:08

    Redvictory skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7526057.ab

    De nya sjukförsäkringsreglerna har på allvar börjat märkas bland de utförsäkrade.

    Nu väller överklagandena in.

    Bara i Stockholm har förvaltningsrätten avgjort 2 137 fall hittills i år.

    Av dem fick 55 rätt mot Försäkringskassan.

    Men anhängarna och deras guru blåfront svamlar vidare att det är jättebra regler

    som hjälper sjuka till paradiset! Hur kan ni tro detta anhängare?

    Känner på mig det finns ett ganska omfattande mörkertal av fall som bör överklagas men som aldrig blir överklagade. Många sjuka som blir avslagna av FK tror jag inte har ork att genomföra ett överklagande och struntar därför tyvärr i att göra det.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Jobb

    Inlägg  Secrist 2010-08-01, 23:45

    O vad menar du med det? Jag vet hur arbeten i dag fungerar många gånger ändå. Sen ska jag upplysa dig att jag ska till AF om en vecka, ska få hjälp med att komma ut i arbete nu så...

    Ja menar att du har väldigt många och väldigt bestämda åsikter om hur svensk arbetsmarknad ser ut med tanke på att du inte jobbar. Utöver det så önskar jag dig lycka till och hoppas att det går bra för dig.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Nja

    Inlägg  Secrist 2010-08-01, 23:46

    Ännu ett förminskar inlägg från obermänschen Secrist, allas lika värde, fnys din tönt.

    Den dagen jag är intresserad av vad du tycker om någonting så lovar jag att säga till. Rolling Eyes

    Sponsored content


    Allt fler utförsäkrade överklagar beslut - Sida 2 Empty Sv: Allt fler utförsäkrade överklagar beslut

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-14, 10:36