Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Redvictory
Dao
RedMentalCase
Secrist
MartinLindgren
RedCloud
F.I.S.T
Sossar ee lata
12 posters

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-31, 22:01

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Marie W utklassad i debatten. Ännu en gång. Allt fler undrar hur denna rödgröna röra sku kunna leda ett land.

    Fakta/länk ?? (oseriösa knappundersökningar kan inte räknas som tillförlitliga)


    Det är en fingervisning.

    Långfinger till Alliansen


    Är det denna typ av debatt du efterlyser?

    ha ha ..... den behövs inte efterlysas, den typen finns till 80 % på forumhögern, ska jag leta rätt på dom igen ???.... detta var dessutom en ordvits på din löjliga antydan om att undersökningar på aftonbladet har någon som helst betydelse för politik och val
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  ericTheDog 2010-05-31, 22:09

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Marie W utklassad i debatten. Ännu en gång. Allt fler undrar hur denna rödgröna röra sku kunna leda ett land.

    Fakta/länk ?? (oseriösa knappundersökningar kan inte räknas som tillförlitliga)


    Det är en fingervisning.

    Långfinger till Alliansen


    Är det denna typ av debatt du efterlyser?

    ha ha ..... den behövs inte efterlysas, den typen finns till 80 % på forumhögern, ska jag leta rätt på dom igen ???.... detta var dessutom en ordvits på din löjliga antydan om att undersökningar på aftonbladet har någon som helst betydelse för politik och val


    Jaså det är forumhögerns fel att du inte kan debattera?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-31, 22:20

    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:
    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Marie W utklassad i debatten. Ännu en gång. Allt fler undrar hur denna rödgröna röra sku kunna leda ett land.

    Fakta/länk ?? (oseriösa knappundersökningar kan inte räknas som tillförlitliga)


    Det är en fingervisning.

    Långfinger till Alliansen


    Är det denna typ av debatt du efterlyser?

    ha ha ..... den behövs inte efterlysas, den typen finns till 80 % på forumhögern, ska jag leta rätt på dom igen ???.... detta var dessutom en ordvits på din löjliga antydan om att undersökningar på aftonbladet har någon som helst betydelse för politik och val


    Jaså det är forumhögerns fel att du inte kan debattera?

    Om du med "inte kan debattera" menar att jag skrev "långfinger till Alliansen", så delvis JA !!... jag höll ut i ett halvår utan att ens vara i närheten av sådana grejer.... men inser att det är rätt omöjligt att bara vända andra kinden till i alla lägen på ett forum, där forumtroll, periodvis härskar med söndrande taktik... och är ute för att provocera och svära, personangrepp mm....

    Men jag står för mitt "långfinger till Alliansen" ändå.... Du har rätt lite för att ge dig på just mig i de sammanhangen, för hur du än resonerar, vad du än tycker om mina åsikter, så tillhör jag en av de mera städade debattörerna på detta forum....
    Sen kanske vissa tycker att jag är en dålig debattör, och det står dem fritt att göra.... men jag tillhör INTE de som medvetet förstör och bara provocerar...
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  redalert 2010-05-31, 22:29

    Jösses forumpajasen nummer ett är tillbaka, här som just började föras "normala" diskussioner! tongue
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-05-31, 22:36

    redalert skrev:Jösses forumpajasen nummer ett är tillbaka, här som just började föras "normala" diskussioner! tongue

    Va bra att du erkänner !!.., det är ett första steg !!
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Växande psykologi

    Inlägg  PE Dal 2010-05-31, 22:53

    """Fördomarna mot skolan från Björklunds och RMC:s sida är skrämmande!"""

    Krav och förväntningar har ingen dött av, tvärtom, krav och förväntningar får en människa att växa.
    Den kravlöst levande individen riskerar att för alltid förbli kravlös, även i betraktelsen av sitt själv.

    Sponsored content


    Björklund använde Weterstrand som golvmopp!! - Sida 2 Empty Sv: Björklund använde Weterstrand som golvmopp!!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-15, 21:00