Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
R.O.F.L
Sossar-e-lata
Blåfront
MartinLindgren
Redvictory
Regndrottning
Kakmonstret
11 posters

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-24, 18:53

    Självklart finns flera faktorer

    * Det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och vår blivande Prins Daniel. Samtliga hotellrum i Stockholm är redan slutbokade för den 19:e juni. Affärsidkare kommer naturligtvis satsa på bröllopet, affärer och restauranger kommer ha speciella "bröllopserbjudanden" och "bröllopspriser", ett gyllene tillfälle att tjäna pengar. Turistnäringen får sig ett rejält uppsving. Detta kan vara den skjuts ekonomin behöver för att definitivt vända uppåt. Positiva nyheter om kungahuset närapå ett val brukar gynna borgerliga partier. De borgerliga vann 1976.

    * EU-ordförandeskapet, ett lyckat EU-ordförandeskap betyder mycket, och innebär ökad popularitet för Alliansen. Senast gav det Göran Persson luft under vingarna. Då Sverige tar över EU-ordförandeskapet den 1 juli kommer hela EU-kommissionen samt Frankrikes och Tjeckiens regeringschefer till Stockholm. Reinfeldt hamnar i internationell mediafokus. Samtidigt står Mona Sahlin och pratar på Almedalveckan på Gotland, helt i skuggan av det massmediala rampljuset.

    * Resultatet i EU-valet. Jag bedömer att Piratpartiet blir en stor outsider som kommer in i EU-parlamentet. Och att de borgerliga partierna gör ett bättre val än de rödgröna. Undersökningar visar att alliansanhängare är mer insatta i EU-valet, endast 59% av Vänsterpartiets anhängare kände till att det är val den 7:e juni. Mona Sahlin är beroende av en politisk framgång, ett dåligt EU-val undergräver hennes förtroende ännu mer.

    * MP:s framtida politiska inriktning, både Maria Wetterstrand och Peter Eriksson måste lämna sina poster på MP:s kongress 2011. Detta skapar en osäkrhet av vad för politik en eventuell rödgrön regering ska föra. Ingen vet vilken inriktning de nya språkrören vill föra MP, ett fortsatt närmande till S och mer EU-vänlig politik eller att hitta tillbaka till sin egen mer miljöinriktade och EU-kritiska nisch nisch? Detta är ingen stor fråga idag, men kommer säkert dras upp i valrörelsen.

    * Wanja Lundby-Wedin, folk i allmänhet brukar ofta glömma bort politiska skandaler väldigt fort. Sitter Wanja kvar så kommer folk bli påminda om skandalen under valrörelsen. Hon är inget dragplåster för S, snarare kommer ilskna sossar välja sofflocket framför Wanja.

    * Margot Wallström, idag säger hon att hon inte vill komma tillbaka till svensk inrikespolitik, utan att hon vill hålla sig i bakgrunden eller "på bänken" som hon själv uttryckte det. När Mona valdes till partiledare sade hon "välkommen tillbaka Margot" i sitt tal. Detta måste ses som en prestigeförlust för Mona, Margot hade eventuellt kunnat öka Monas och sossarnas förtroende.

    * Reinfeldt vs Mona. Reinfeldt leder stort i alla förtroendemätningar, han och Anders Borg har visat lugn, stabilitet och kyla i den globala finansiella krisen. Sveriges regering har fått internationell beröm för sitt sätt att hantera krisen. något som säkert avspeglas i opinionen.

    * Det rödgröna samarbetet. Kan de komma överens? EU-politik (V kan tvingas släppa sitt krav på utträde), säkerhetspolitik? försvarspolitik (V vill ha hem alla soldater från Afghanistan), energipolitik (Alliansen gjorde ett smart drag med energipolitiken), skolpolitik som de tvingades lyfta ut ur "Välfärdsgruppen" till en undergrupp, detta tyder på att skolpolitiken är ett område de har extremt svårt att komma överens om. Egentligen har de inget val, de måste komma överens, spricker samarbetet innan valet är det definitivt kört.

    Har jag glömt något viktigt?


    Den största faran för alliansen är:
    * KD riskerar att åka ut, därför är det viktigt att rösta på dem. jag tror och hoppas att de klarar sig.
    * Urban Ahlin tycker jag är en är en farlig utmanare för Reinfeldt och Bildt. Han är en sosse som gör ett bra jobb och intryck för sossarna. Om någon lyckas dra upp sossarna ur det träsk de nu har gått ner sig i så är det han.
    * Någon eventuell praktskandal liknande s-märkta skandaler.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Regndrottning 2009-04-24, 19:21

    Har jag glömt något viktigt?

    Ja, det har du... POLITIKEN!

    queen
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-24, 20:09

    Allt är politik i dagens samhälle Smile
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 20:11

    Cetarded Rommie skrev:Allt är politik i dagens samhälle Smile

    Ok säger du det! tala om det för din allianskollega fredrik rahm då!
    jag skickar en rolig länk sålänge Very Happy

    http://www.expressen.se/Nyheter/1.1544667/m-dominerar-da-blir-det-brak-i-alliansen
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-24, 20:11

    Varför kommer de rödgröna vinna valet 2010! bounce
    Jo därför att en majoritet av väljarna kommer ge borgaralliansen tummen ner! bounce
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Blåfront 2009-04-24, 20:14

    Det enda rödingarna kommer vinna på är nåt sattyg som valstugorna 2002 och "dataintrånget" 2006 som var med fd ssuare!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Blåfront 2009-04-24, 20:15

    martin7lindgren skrev:Varför kommer de rödgröna vinna valet 2010! bounce
    Jo därför att en majoritet av väljarna kommer ge borgaralliansen tummen ner! bounce

    Det är ju knappast vad opinionsmätningarna visat?
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-24, 20:16

    Jag är övertygad om att Fredrik Rahm kan läsa denna tråd själv och dra sina egna slutsatser om han vill.

    Bråk är en överdrift som rubriksättning, för att lura folk (mest White trash) att köpa pappersbilagan.

    Självklart så kommer de små partierna att försöka profilera sig mer ju närmare valet vi kommer, och media kommer beskriva detta som bråk, men i de viktiga frågorna fungerar samarbetet alldeles utmärkt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-24, 20:29

    Allt vi säger till Mr. Rahm! geek Hör också Mr. Cetarded! geek
    Dubbelnick och inget annat! geek


    Ja jag förstår att du tror, att Mr. Rahm kan läsa inlägget själv, Hur skulle något annat vara möjligt? Wink

    Du tror säger du, du vet påstår jag, pajas! geek
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Martin

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-04-24, 21:36

    har du sett nyheterna senaste 4 månaderna?? det är inte juni 2008 längre.....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 21:39

    jag såg ett inslag om Reinfeldt!



    Mycket intressant program!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Redvictory 2009-04-24, 21:48

    Sossar-e-lata skrev:har du sett nyheterna senaste 4 månaderna?? det är inte juni 2008 längre.....

    Nyheter i 4:an

    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-24, 21:59

    Redvictory skrev:
    Sossar-e-lata skrev:har du sett nyheterna senaste 4 månaderna?? det är inte juni 2008 längre.....

    Nyheter i 4:an


    Har antennen blåst av taket eller?

    Eller har du inte betalat tv avgiften till radiotjänst i tid?
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  lazy 2009-04-24, 22:17

    Regndrottning skrev:
    Har jag glömt något viktigt?

    Ja, det har du... POLITIKEN!

    queen

    Sorry RD, vi är kompisar men du har också glömt politiken? Wink
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Vänstern och evolutionen

    Inlägg  R.O.F.L 2009-04-24, 22:43

    Ett parti som säger en sak till sina partner, men driver en annan partilinje är svårt att samarbeta med(V).Miljöpartiet, däremot, har landat i analysen att regeringspolitik och partipolitik måste hänga ihop.
    Det kom Sossarna fram till på 30-talet. Miljöpartiet började den processen på 1990-talet. Vänsterpartiet har ännu inte inlett den,,,

    Med andra ord: Socialdemokraterna har redan uppfunnit hjulet, miljöpartiet har rest sig upp och börjat gå på två ben, medan vänsterpartiet fortfarande klättrar i träden.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-24, 22:44

    Cetarded Rommie skrev:Självklart finns flera faktorer

    * Det sagolika bröllopet mellan HKH Kronprinsessan Victoria och vår blivande Prins Daniel. Samtliga hotellrum i Stockholm är redan slutbokade för den 19:e juni. Affärsidkare kommer naturligtvis satsa på bröllopet, affärer och restauranger kommer ha speciella "bröllopserbjudanden" och "bröllopspriser", ett gyllene tillfälle att tjäna pengar. Turistnäringen får sig ett rejält uppsving. Detta kan vara den skjuts ekonomin behöver för att definitivt vända uppåt. Positiva nyheter om kungahuset närapå ett val brukar gynna borgerliga partier. De borgerliga vann 1976.

    * EU-ordförandeskapet, ett lyckat EU-ordförandeskap betyder mycket, och innebär ökad popularitet för Alliansen. Senast gav det Göran Persson luft under vingarna. Då Sverige tar över EU-ordförandeskapet den 1 juli kommer hela EU-kommissionen samt Frankrikes och Tjeckiens regeringschefer till Stockholm. Reinfeldt hamnar i internationell mediafokus. Samtidigt står Mona Sahlin och pratar på Almedalveckan på Gotland, helt i skuggan av det massmediala rampljuset.

    * Resultatet i EU-valet. Jag bedömer att Piratpartiet blir en stor outsider som kommer in i EU-parlamentet. Och att de borgerliga partierna gör ett bättre val än de rödgröna. Undersökningar visar att alliansanhängare är mer insatta i EU-valet, endast 59% av Vänsterpartiets anhängare kände till att det är val den 7:e juni. Mona Sahlin är beroende av en politisk framgång, ett dåligt EU-val undergräver hennes förtroende ännu mer.

    * MP:s framtida politiska inriktning, både Maria Wetterstrand och Peter Eriksson måste lämna sina poster på MP:s kongress 2011. Detta skapar en osäkrhet av vad för politik en eventuell rödgrön regering ska föra. Ingen vet vilken inriktning de nya språkrören vill föra MP, ett fortsatt närmande till S och mer EU-vänlig politik eller att hitta tillbaka till sin egen mer miljöinriktade och EU-kritiska nisch nisch? Detta är ingen stor fråga idag, men kommer säkert dras upp i valrörelsen.

    * Wanja Lundby-Wedin, folk i allmänhet brukar ofta glömma bort politiska skandaler väldigt fort. Sitter Wanja kvar så kommer folk bli påminda om skandalen under valrörelsen. Hon är inget dragplåster för S, snarare kommer ilskna sossar välja sofflocket framför Wanja.

    * Margot Wallström, idag säger hon att hon inte vill komma tillbaka till svensk inrikespolitik, utan att hon vill hålla sig i bakgrunden eller "på bänken" som hon själv uttryckte det. När Mona valdes till partiledare sade hon "välkommen tillbaka Margot" i sitt tal. Detta måste ses som en prestigeförlust för Mona, Margot hade eventuellt kunnat öka Monas och sossarnas förtroende.

    * Reinfeldt vs Mona. Reinfeldt leder stort i alla förtroendemätningar, han och Anders Borg har visat lugn, stabilitet och kyla i den globala finansiella krisen. Sveriges regering har fått internationell beröm för sitt sätt att hantera krisen. något som säkert avspeglas i opinionen.

    * Det rödgröna samarbetet. Kan de komma överens? EU-politik (V kan tvingas släppa sitt krav på utträde), säkerhetspolitik? försvarspolitik (V vill ha hem alla soldater från Afghanistan), energipolitik (Alliansen gjorde ett smart drag med energipolitiken), skolpolitik som de tvingades lyfta ut ur "Välfärdsgruppen" till en undergrupp, detta tyder på att skolpolitiken är ett område de har extremt svårt att komma överens om. Egentligen har de inget val, de måste komma överens, spricker samarbetet innan valet är det definitivt kört.

    Har jag glömt något viktigt?


    Den största faran för alliansen är:
    * KD riskerar att åka ut, därför är det viktigt att rösta på dem. jag tror och hoppas att de klarar sig.
    * Urban Ahlin tycker jag är en är en farlig utmanare för Reinfeldt och Bildt. Han är en sosse som gör ett bra jobb och intryck för sossarna. Om någon lyckas dra upp sossarna ur det träsk de nu har gått ner sig i så är det han.
    * Någon eventuell praktskandal liknande s-märkta skandaler.


    Mycket bra POLITISK tråd/analys.

    Tyvärr är röda debattörer här på forumet på sin höjd , totalt opolitiska fotbollshuliganer som tycker att ge sig på "motståndaren" skrikandes och kastandes avföring och tillhyggen är riktig politik.

    När det gäller KD , skulle jag ej gråta om dom floppade eftersom min åsikt är att politik och religion ej funkar ihop.

    Gillade monas könskvoterade "nya" sossar hon presenterade idag...exakt görans regering , som dessutom vänstern ku anmälde idag.


    Vad har rödgröna gemensamt förutom den totala hungern efter maktens köttgrytor?=)
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-24, 22:52

    Ja, kanske borde lagt till att Monas "förnyelse" mest består av gammal skåpmat, men jag tror inte det påverkar mer än marginellt. Vart tog förnyel(S)en vägen?

    Jag gillar KD för deras familjevärderingar, dock håller jag inte med om allt partiet står för. Har alltid röstat på moderaterna i alla tidigare val jag har röstat i. Tycker att KD klarar att särskilja på religion och politik.
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-24, 22:54

    Cetarded Rommie skrev:Ja, kanske borde lagt till att Monas "förnyelse" mest består av gammal skåpmat, men jag tror inte det påverkar mer än marginellt. Vart tog förnyel(S)en vägen?

    Jag gillar KD för deras familjevärderingar, dock håller jag inte med om allt partiet står för. Har alltid röstat på moderaterna i alla tidigare val jag har röstat i. Tycker att KD klarar att särskilja på religion och politik.

    Nej..kd´s Grundvärderingar..tex i homofrågan tycker jag är rent skrämmande.

    Kd är det partiet som lagt fram mest opopulära förslag vad jag vet.

    (martin tror fortfarande att vi är samma person)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  MartinLindgren 2009-04-24, 22:54

    Usch...! Den pantande fjanten Mr. Raahhhmmmm! No
    Är ute på banan, fjantigare, fånigare och punchigare än någonsin! geek
    Vilken lirare! geek
    En fjant och fåntratt, värsta sorten! geek

    Grabben som slickar sin egen rump! geek
    För att efteråt dra tungan runt munnen! geek

    Mannen som slickar och käkar sin egen skit! geek
    FY FAN! geek
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-24, 22:55

    Cetarded Rommie skrev:Ja, kanske borde lagt till att Monas "förnyelse" mest består av gammal skåpmat, men jag tror inte det påverkar mer än marginellt. Vart tog förnyel(S)en vägen?

    Jag gillar KD för deras familjevärderingar, dock håller jag inte med om allt partiet står för. Har alltid röstat på moderaterna i alla tidigare val jag har röstat i. Tycker att KD klarar att särskilja på religion och politik.


    Ja som Talibanerna fast lite mera på civiliserad sätt


    Wink
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-24, 23:01

    Man får väl ha överseende med en idiot som gått på amfetamin i 30 år, tyvärr verkar det inte gå så bra för honom att försöka anpassa sig till ett normalt liv. Vi blir väl av med honom på forumet när de sociala myndigheterna slutar betala hans internetabbonemang eller nåt Smile

    Homofrågan är en känslig fråga, det är sant. Samtidigt tycker jag det är det enda parti som värnar om kärnfamiljens betydelse. Inte som Gulag-Gudrun sade en gång i tiden: "död åt kärnfamiljen", typiskt kommunister att säga så.
    lazy
    lazy


    Antal inlägg : 12772
    Join date : 09-02-16

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  lazy 2009-04-24, 23:02

    martin7lindgren skrev:Usch...! Den pantande fjanten Mr. Raahhhmmmm! No
    Är ute på banan, fjantigare, fånigare och punchigare än någonsin! geek
    Vilken lirare! geek
    En fjant och fåntratt, värsta sorten! geek

    Grabben som slickar sin egen rump! geek
    För att efteråt dra tungan runt munnen! geek

    Mannen som slickar och käkar sin egen skit! geek
    FY FAN! geek

    Mannan som tillför så mycket, du är verkligen sorglig martin
    och de flesta orkar inte med dej längre, ha ett bra fortsatt
    liv!
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-24, 23:04

    Cetarded Rommie skrev:Man får väl ha överseende med en idiot som gått på amfetamin i 30 år, tyvärr verkar det inte gå så bra för honom att försöka anpassa sig till ett normalt liv. Vi blir väl av med honom på forumet när de sociala myndigheterna slutar betala hans internetabbonemang eller nåt Smile

    Homofrågan är en känslig fråga, det är sant. Samtidigt tycker jag det är det enda parti som värnar om kärnfamiljens betydelse. Inte som Gulag-Gudrun sade en gång i tiden: "död åt kärnfamiljen", typiskt kommunister att säga så.



    Nu för vi väll inte vara så elaka mot varandra ... alla har rätt att uttala sitt
    Sant Nordic Light??
    fredrik rahm70
    fredrik rahm70


    Antal inlägg : 3811
    Join date : 09-02-16
    Age : 53
    Ort : Stockholm

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  fredrik rahm70 2009-04-24, 23:04

    Cetarded Rommie skrev:Man får väl ha överseende med en idiot som gått på amfetamin i 30 år, tyvärr verkar det inte gå så bra för honom att försöka anpassa sig till ett normalt liv. Vi blir väl av med honom på forumet när de sociala myndigheterna slutar betala hans internetabbonemang eller nåt Smile

    Homofrågan är en känslig fråga, det är sant. Samtidigt tycker jag det är det enda parti som värnar om kärnfamiljens betydelse. Inte som Gulag-Gudrun sade en gång i tiden: "död åt kärnfamiljen", typiskt kommunister att säga så.

    kärnfamilj låter såååå sd.

    finns ingen kärnfamilj denna försvann för en 30-40år sedan (tyvärr i många fall)

    Nej faktiskt är min personliga åsikt att religion och politik skall hållas ifrån varandra.


    Ps martin tror fortfarande i sitt delerium att vi är samma person=) )


    Senast ändrad av fredrik rahm den 2009-04-24, 23:06, ändrad totalt 1 gång
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-24, 23:05

    lazy skrev:
    martin7lindgren skrev:Usch...! Den pantande fjanten Mr. Raahhhmmmm! No
    Är ute på banan, fjantigare, fånigare och punchigare än någonsin! geek
    Vilken lirare! geek
    En fjant och fåntratt, värsta sorten! geek

    Grabben som slickar sin egen rump! geek
    För att efteråt dra tungan runt munnen! geek

    Mannen som slickar och käkar sin egen skit! geek
    FY FAN! geek

    Mannan som tillför så mycket, du är verkligen sorglig martin
    och de flesta orkar inte med dej längre, ha ett bra fortsatt
    liv!


    Vad är med dig då ??

    Har du inte frågat dig själv om det är någon annan som orkar med dig??

    Skärpning !!

    Sponsored content


    Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010. Empty Sv: Därför kommer de rödgröna inte vinna valet 2010.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 20:27