Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


2 posters

    Hockey 2010

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-31, 18:36

    Ja spänningen tätnar Hv Djurgården Lindköping Saik.
    Jag sattsar på final mellan Djurgården Saik.

    Vi får se.
    Älskade gnaget hänger på en livlina 7 poäng tredje plats.
    Håller ju tummarna så klart.
    Södertälje verkar ha fixat sin elitserie plats..

    Självklar hoppas lilla jag att rögle snubblar på blå.. Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  SiP 2010-03-31, 18:53

    Ne jag tror på en final mellan DIF och HV, Båda lagen har sett ruggit starka ut, SAIK har tyvär inte en tillräckligt bred trupp för att lyckas ända fram och skall dessutom möta HV som har ett tokbra grundspel som de toppar med ett powerplay som antagligen är seriens bästa.
    Linköping är alldeles för ojämna, deras höga toppar följs alltför ofta av djupa dalar där ingenting tycks stämma i deras spel, därutöver så betyder Norrena alldeles för mycket för dom, en skada där eller som senast avstängning då är det bränt för dom, DIF har däremot sett starka och jämna ut, deras fysiska hockey firar triumfer över de mer tekniska lagen..

    Så DIF-HV i final där DIF vinner med 4-2 i matcher..
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-31, 19:15

    SiP skrev:Ne jag tror på en final mellan DIF och HV, Båda lagen har sett ruggit starka ut, SAIK har tyvär inte en tillräckligt bred trupp för att lyckas ända fram och skall dessutom möta HV som har ett tokbra grundspel som de toppar med ett powerplay som antagligen är seriens bästa.
    Linköping är alldeles för ojämna, deras höga toppar följs alltför ofta av djupa dalar där ingenting tycks stämma i deras spel, därutöver så betyder Norrena alldeles för mycket för dom, en skada där eller som senast avstängning då är det bränt för dom, DIF har däremot sett starka och jämna ut, deras fysiska hockey firar triumfer över de mer tekniska lagen..

    Så DIF-HV i final där DIF vinner med 4-2 i matcher..

    Du har troligen rätt om man ser till form men håller vid mitt tips
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  SiP 2010-03-31, 20:13

    Och tyvärr tror jag att Södertälje och Rögle behåller sina ES platser, men visst om allt klaffar och resultaten är med dom så är AIK en aspirant till ES, bara Leksand missar så är jag nöjd Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-31, 20:26

    SiP skrev:Och tyvärr tror jag att Södertälje och Rögle behåller sina ES platser, men visst om allt klaffar och resultaten är med dom så är AIK en aspirant till ES, bara Leksand missar så är jag nöjd Very Happy

    Ja leksand så vill ju jag oxå ha det.. Very Happy
    Men är man gnagare kan man väl få vara liiiite fartblind och drömma Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  SiP 2010-03-31, 20:35

    x-medborgare skrev:Men är man gnagare kan man väl få vara liiiite fartblind och drömma Very Happy [/color][/size]

    Japp, det är en gnagares enda möjlighet att få framgång Very Happy Pssst, du vet att SM guldet i fotboll bara var en dröm va??? Cool
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-31, 20:49

    SiP skrev:
    x-medborgare skrev:Men är man gnagare kan man väl få vara liiiite fartblind och drömma Very Happy [/color][/size]

    Japp, det är en gnagares enda möjlighet att få framgång Very Happy Pssst, du vet att SM guldet i fotboll bara var en dröm va??? Cool

    Visst så upplevde min son det också när han satt och skålade i champis med ex UEFA presidenten Lennart Johanson.. Å tänk dom drömde samma dröm igen i svenska cupen. Very Happy
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  SiP 2010-03-31, 21:01

    x-medborgare skrev:
    SiP skrev:
    x-medborgare skrev:Men är man gnagare kan man väl få vara liiiite fartblind och drömma Very Happy [/color][/size]

    Japp, det är en gnagares enda möjlighet att få framgång Very Happy Pssst, du vet att SM guldet i fotboll bara var en dröm va??? Cool

    Visst så upplevde min son det också när han satt och skålade i champis med ex UEFA presidenten Lennart Johanson.. Å tänk dom drömde samma dröm igen i svenska cupen. Very Happy

    Och det bästa var att de piskade ICA Göteborg båda ggr Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-03-31, 21:11

    SiP skrev:
    x-medborgare skrev:
    SiP skrev:
    x-medborgare skrev:Men är man gnagare kan man väl få vara liiiite fartblind och drömma Very Happy [/color][/size]

    Japp, det är en gnagares enda möjlighet att få framgång Very Happy Pssst, du vet att SM guldet i fotboll bara var en dröm va??? Cool

    Visst så upplevde min son det också när han satt och skålade i champis med ex UEFA presidenten Lennart Johanson.. Å tänk dom drömde samma dröm igen i svenska cupen. Very Happy

    Och det bästa var att de piskade ICA Göteborg båda ggr Very Happy

    Japp väldigt trevligt faktiskt.. Undra hur goa de gubbarna var efter matcherna Very Happy
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-03, 20:15

    Grattis då F.I.S.T har suttit hela matchen och mummlat svart gula svart gula tröjor....

    2-0 i matcher mot lindköping.. Very Happy

    Sponsored content


    Hockey  2010 Empty Sv: Hockey 2010

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-06, 17:17