Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 22:51

    jag smuttar på en nu efter maten, smakar mkt gott och påminner om söder!!! Wiskey & kisar är vad söder står för.
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-12, 22:53

    Ensam i sunkiga ettan i Sumpan ?
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  MartinLindgren 2010-03-12, 22:56

    Låter inte alls fel, "tack ska du ha" som nu tvingar mig ta fram min snikwhisky och ta ett par läppar jag med!

    Helt klart att några Whisky då och då är ju aldrig fel!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Kanon Marty boy

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 23:33

    Red jag är inte själv.

    Innerst inne gillar jag trasiga jeans och rugh style!! så söder funkar allt som oftast!! ta du din wirre Martin, det är du värd!!! du har glimten i ögat och fattar vad livet har att ge!!! Nu blir det en lagavulin wirre!!!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  RedCloud 2010-03-12, 23:36

    Red jag är inte själv.

    Du och rösterna inne i huvudet ?

    Innerst inne gillar jag trasiga jeans och rugh style!!

    Intresseklubben antecknar....
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  theward 2010-03-12, 23:43

    RedCloud skrev:
    Red jag är inte själv.

    Du och rösterna inne i huvudet ?

    Innerst inne gillar jag trasiga jeans och rugh style!!

    Intresseklubben antecknar....
    Det heter rough style
    Trasiga jeans.... ja det är väl modern igen och dyrt om man köper märkeskläder Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_rolleyes
    Whiskey smakar väldigt illa om den inte är extremt len
    Fast den har ju trevligt effekt Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_wink
    ärligt talat förstår jag inte mig riktig på folks drickande.... Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_rolleyes
    Måste man dricka för att må bra (bättre) eller vad???
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Okej The W, jag kanske stava fel

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-12, 23:56

    men vad det gäller Wiskey så är det från Islay som gäller, rökigt värre typ Ardbeg, Lagavulin etc!!! grymt gott!! det gillar Martin också!!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  theward 2010-03-13, 00:09

    Sossar ee lata skrev:men vad det gäller Wiskey så är det från Islay som gäller, rökigt värre typ Ardbeg, Lagavulin etc!!! grymt gott!! det gillar Martin också!!
    Att skriva fel är ganska lätt på datorn, stavar man fel kan man inte skylla på datorn iaf Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_wink
    Men gör man fel, utvecklas man...iaf om man tar lärdom av felet man begick Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_biggrin
    Nä du, nu ska jag lägga mig och sova, behöver sömn...
    Speciellt efter denna vecka.
    Sen ska jag gå upp kl 5 och dra ut i storskogan alldeles själv Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_smile
    Heeela dagen (nästan iaf) Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Icon_tongue

    Sponsored content


    Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!?? Empty Sv: Martin!! vad sägs om en rökig Ardbeg!!!??

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-10, 14:03