Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Sniperace
Infra
6 posters

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Infra 2017-02-11, 19:14

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    http://www.expressen.se/sport/skidskytte/otacka-bilder---norska-stjarnan-kollapsade/
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-11, 20:33

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Akvei9

    [Islamistpedofilen Joakims morfar och far

    Ber om ursäkt, han var jude på sin mammas sida, hon våldtogs av en palestinier.
    Han gjorde sedan sin mor med barn vilket blev en dotter som han när hon var tolv år gjorde med barn, detta barn var DU Islamistpedofilen Joakim aka Infra.

    Nåväl Infra växte upp och skaffade fru de fick två barn vilka Infras far/morfar var far till och frun och barn lämnade Infra med denne jude.

    Här har vi förklaringen till Infras judehat och hans kärlek till palestinier som terroriserar judar.

    Här har vi också förklaringen till denna inavlade tragiska varelse.

    Det är synd om dig Joakim
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Secrist 2017-02-13, 11:15

    Infra skrev:Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    http://www.expressen.se/sport/skidskytte/otacka-bilder---norska-stjarnan-kollapsade/

    fast nu är han inte död och det finns inget som tyder på dopning. Då lär det vara värre med ryssarna. De är ju så dopade att de får ledas bort från målfållan.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Infra 2017-02-13, 13:20

    [quote="Secrist"]fast nu är han inte död
    Secrist skrev:

    Det var skönt att höra.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-02-13, 14:55

    Men va f-n, ditt sinnesslöa vänstertroll infra, har du inte fixat tänderna ännu?Smile
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  formsvackan 2017-02-13, 17:06

    RedMentalCase skrev:Men va f-n, ditt sinnesslöa vänstertroll infra, har du inte fixat tänderna ännu?Smile
    Skönt att se att åtminstone du lever och sparkar. Tack för alla trevliga trätor och halsbrytande fantasier som du bjudit på genom åren. Det är naturligtvis med sorg i hjärtat jag tvingas se hur Snipern sänker forumet för gott, men inget är ju för evigt.

    Lev väl RMC, din sort behövs för att vår Herres hage ska vara komplett.

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-13, 17:15

    Det är Infra som sänker det, jag har klart deklarerat att lägger han av med att okväda mig lägger jag av att svara i samma stil, jag lät bli att svara på samma sätt några dagar men han fortsatte, tycker debatt han har någon rätt att göra så och att jag inte får göra samma sak mor honom?

    Ska han utses till en som styr forumet och gör som han vill


    Vill du rädda forumet är det HONOM duvska be lägga av, men av någon konstig anledning verkar du tycka att han ska få kränka hur han vill.

    Kan det vara för att han är vänster?

    Du måste ha sett mina erbjudanden om fred vilka han sagt att även om jag inte gör en enda kränkning Mot honom kommer han aldrig sluta med sitt mot mig!

    Och ändå ställer du dig på hans sida
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-02-13, 22:53

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Men va f-n, ditt sinnesslöa vänstertroll infra, har du inte fixat tänderna ännu?Smile
    Skönt att se att åtminstone du lever och sparkar. Tack för alla trevliga trätor och halsbrytande fantasier som du bjudit på genom åren. Det är naturligtvis med sorg i hjärtat jag tvingas se hur Snipern sänker forumet för gott, men inget är ju för evigt.

    Lev väl RMC, din sort behövs för att vår Herres hage ska vara komplett.


    Fantasier? som det faktum att flyktingar får gratis tandvård? som du fick ett psykbryt av och ljög 25 ggr om vad jag sagt skrivit och tycker.
      Ditt sätt att bemöta verklighet och sanning påminner om en idiots, och det är du ju.

    Du är lika dum i huvet som infra, eller dummare.0

    Och det är inte sniper som "förstör" forum, det är infra, med sina 100 tals hattrådar som är djupt rasistiska, och du sitter sidan om och stödjer passivt.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-14, 07:06

    RedMentalCase skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:Men va f-n, ditt sinnesslöa vänstertroll infra, har du inte fixat tänderna ännu?Smile
    Skönt att se att åtminstone du lever och sparkar. Tack för alla trevliga trätor och halsbrytande fantasier som du bjudit på genom åren. Det är naturligtvis med sorg i hjärtat jag tvingas se hur Snipern sänker forumet för gott, men inget är ju för evigt.

    Lev väl RMC, din sort behövs för att vår Herres hage ska vara komplett.


    Fantasier? som det faktum att flyktingar får gratis tandvård? som du fick ett psykbryt av och ljög 25 ggr om vad jag sagt skrivit och tycker.
      Ditt sätt att bemöta verklighet och sanning påminner om en idiots, och det är du ju.

    Du är lika dum i huvet som infra, eller dummare.0

    Och det är inte sniper som "förstör" forum, det är infra, med sina 100 tals hattrådar som är djupt rasistiska, och du sitter sidan om och stödjer passivt.
    Tack.
    Tyvärr verkar någon vara väldigt enögd, jag är väldigt fundersam om varför Infra skyddas på det viset av formsvackan, men kan inte se något annat skäl än just att Infra ju är vänster och då är helt ansvarsbefriad och att det då är det goda våldet och att ändamålet där helgar medlen.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  formsvackan 2017-02-14, 16:44

    Sniperace skrev:Tyvärr verkar någon vara väldigt enögd.
    Nix, det är bara så att äcklighetsnivån i ditt senaste, ideligen repeterade inlägg passerat gränsen för vad som är acceptabelt. Om du åtminstone hade en gnutta humor men inte ....  Crying or Very sad

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-14, 16:55

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Tyvärr verkar någon vara väldigt enögd.
    Nix, det är bara så att äcklighetsnivån i ditt senaste, ideligen repeterade inlägg passerat gränsen för vad som är acceptabelt. Om du åtminstone hade en gnutta humor men inte ....  Crying or Very sad


    Men hans äckliga har du inte brytt dig om, det jag gör är att kopiera hans egen stil mot mig.

    Hade du ex försökt tysta honom i hans kränkningar och lyckats så hade jag ju inte behövt bemöta honom på samma sätt.

    Men du koncentrerade dig istället på att jag skulle vara tyst.

    Jag försökte men han fortsatte i samma stil och skrev rakt ut att han ändå aldrig skulle sluta, men det bryr du dig inte om och lägger all skuld på mig.

    Tyvärr kan jag inte se annan orsak än missriktad kollegialitet, hanr ju trots allt vänster.... eller?

    Men som sagt du kan inte ha missat att jag otaliga gånger erbjudit fred.

    Och var medveten om att bilden är något HAN lagt ut och riktat mot mig liksom anklagelserna osv som jag vänt mot honom istället.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  R.O.F.L 2017-02-14, 21:55

    Infra må vara en pajas men tycker du överdriver. Kränkningar är tillåtet på detta forum då det inte finns någon diktator som tycker åt oss. Känns lite "butthurt" att posta samma bild på en tandlös man av judisk börd i varje tråd. Kränk tillbaka och debattera utifrån vad du tycker känns rätt.
    Just saying
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sniperace 2017-02-14, 22:02

    R.O.F.L skrev:Infra må vara en pajas men tycker du överdriver.  Kränkningar är tillåtet på detta forum då det inte finns någon diktator som tycker åt oss. Känns lite "butthurt" att posta samma bild på en tandlös man av judisk börd i varje tråd.  Kränk tillbaka och debattera utifrån vad du tycker känns rätt.  
    Just saying

    Det var han som började med den bilden, det tog tid innan jag började med den mot honom.

    Och egentligen är det bara hans ord om att denne skulle vara jude och det vänder jag mot honom.

    Och det är något som verkar ta honom hårt.

    Det jag vill åstadkomma är att han lägger av och försöker hålla en viss hyfs.

    Och jag vill inte på något vis att han ska ha jagat iväg mig..

    Han har som sagt fått otaliga chanser att sluta men vägrar.
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  RedMentalCase 2017-02-15, 12:17

    Jag tycker både infra och foliekorken är stor humor, ibland.
    Oftast är de dock bara 2 råkorkade vänstermuppar som är både tragiska och oändligt tråkiga.

    Jag hyllar inte snipers destruktivitet men , det var väl infra som drog igång den här bilden, och jag såg inga protester då från nån inkrökt enögd foliekork,
    när infra postade den skulle det tydligen handla om humor? Nä, foliekorken är lika opartisk som den troende vänstertomte han är.

    Sponsored content


    Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer. Empty Sv: Det verkar som om norsk skiddopning har krävt sitt första dödsoffer.

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 18:33