Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


4 posters

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  Secrist 2017-01-04, 14:08

    2018 kommer det att bli extremt spännande. Infras påstående om SD:s kris är minst sagt överdriven.

    En ny undersökning har skrämt slag på Lena Mellin.

    Sverigedemokraterna skär som en rakkniv genom opinionen.
    Enligt Aftonbladet/Inizio äger partiet tre av åtta sakfrågor. Det är fler än något annat parti.

    Det här är den mest skrämmande opinionsmätning jag har läst i hela mitt liv. Den visar med vilken styrka, bredd och omfattning som Sverigedemokraterna tar plats i den svenska opinionen.
    De föser med obönhörlig kraft de andra partierna mot politikens utmarker. De blir rädda för att de förstår att de gör någonting fel, men inte vad. Det leder till förlamning.

    Det kan leda till en ganska farlig situation och det är därför jag tycker att den här undersökningen är så läskig. Det kan göra att de andra partierna viker ner sig, låter ett parti dominera och det är aldrig bra.

    SD är inte längre ett enfrågeparti om någon trodde det. Allt fler tycker att SD har den bästa politiken även inom andra politikområden.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/p2oL1/aftonbladet-inizio-sd-vinner-fraga-efter-fraga
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  redalert 2017-01-04, 16:17

    Secrist skrev:2018 kommer det att bli extremt spännande. Infras påstående om SD:s kris är minst sagt överdriven.

    En ny undersökning har skrämt slag på Lena Mellin.

    Sverigedemokraterna skär som en rakkniv genom opinionen.
    Enligt Aftonbladet/Inizio äger partiet tre av åtta sakfrågor. Det är fler än något annat parti.

    Det här är den mest skrämmande opinionsmätning jag har läst i hela mitt liv. Den visar med vilken styrka, bredd och omfattning som Sverigedemokraterna tar plats i den svenska opinionen.
    De föser med obönhörlig kraft de andra partierna mot politikens utmarker. De blir rädda för att de förstår att de gör någonting fel, men inte vad. Det leder till förlamning.

    Det kan leda till en ganska farlig situation och det är därför jag tycker att den här undersökningen är så läskig. Det kan göra att de andra partierna viker ner sig, låter ett parti dominera och det är aldrig bra.

    SD är inte längre ett enfrågeparti om någon trodde det. Allt fler tycker att SD har den bästa politiken även inom andra politikområden.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/p2oL1/aftonbladet-inizio-sd-vinner-fraga-efter-fraga

    "låter ett parti dominera och det är aldrig bra." Tänk det gjorde sossarna i över 40 år hörde inte Lena Mellin eller hennes föregångare klaga då?
    Visserligen blev man inte kallad fascist eller rasist på den tiden (när man klagade) men nästintill. Rolling Eyes
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  RedMentalCase 2017-01-04, 19:47

    Sverige framstår mer och mer som ett udda och konstigt land, i statlig licensfinansierad tv och på vissa agendasryrda tidningar prisas och propageras för ännu mer invandring från Afrika och mellanöstern
    samtidigt som opinionen är kraftigt emot.
    Har Sveriges tyckarmaffia anammat ett gammalt arv från DDR???

    Jag tycker att demokratin i Sverige har nått ett alltime-low, på riktigt.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  Secrist 2017-01-04, 22:09

    redalert skrev:
    Secrist skrev:2018 kommer det att bli extremt spännande. Infras påstående om SD:s kris är minst sagt överdriven.

    En ny undersökning har skrämt slag på Lena Mellin.

    Sverigedemokraterna skär som en rakkniv genom opinionen.
    Enligt Aftonbladet/Inizio äger partiet tre av åtta sakfrågor. Det är fler än något annat parti.

    Det här är den mest skrämmande opinionsmätning jag har läst i hela mitt liv. Den visar med vilken styrka, bredd och omfattning som Sverigedemokraterna tar plats i den svenska opinionen.
    De föser med obönhörlig kraft de andra partierna mot politikens utmarker. De blir rädda för att de förstår att de gör någonting fel, men inte vad. Det leder till förlamning.

    Det kan leda till en ganska farlig situation och det är därför jag tycker att den här undersökningen är så läskig. Det kan göra att de andra partierna viker ner sig, låter ett parti dominera och det är aldrig bra.

    SD är inte längre ett enfrågeparti om någon trodde det. Allt fler tycker att SD har den bästa politiken även inom andra politikområden.


    http://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/p2oL1/aftonbladet-inizio-sd-vinner-fraga-efter-fraga

    "låter ett parti dominera och det är aldrig bra." Tänk det gjorde sossarna i över 40 år hörde inte Lena Mellin eller hennes föregångare klaga då?
    Visserligen blev man inte kallad fascist eller rasist på den tiden (när man klagade) men nästintill. Rolling Eyes

    Sossarna bedrev SD-politik på den tiden. Så då var det såklart inte rasistiskt utan rätt och riktigt.
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  redalert 2017-01-04, 22:30

    RedMentalCase skrev:Sverige framstår mer och mer som ett udda och konstigt land, i statlig licensfinansierad  tv och på vissa agendasryrda tidningar prisas och propageras för ännu mer invandring från Afrika och mellanöstern
    samtidigt som opinionen är kraftigt emot.
    Har Sveriges tyckarmaffia anammat ett gammalt arv från DDR???

    Jag tycker att demokratin i Sverige har nått ett alltime-low, på riktigt.

    DDR light skojade man om förr i tiden........ affraid
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2017-01-11, 20:01

    Nya röster till SD när Gällivare Kommun vägrar hyra ut lokaler till SD. Någon borde kanske informera Gällivares politiker att SD sitter i riksdagen.

    http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24232467.ab
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  Infra 2017-01-12, 00:13

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Knas

    Inlägg  Secrist 2017-01-12, 11:08

    Infra är svarslös som vanligt. Laughing

    Sponsored content


    Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga Empty Sv: Aftonbladet/Inizio: SD vinner fråga efter fråga

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-27, 23:45