Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-02, 16:12

    http://helahalsingland.se/asiktstorget/debatt/1.1668621-socialdemokraterna-lamnade-sjuka-at-sitt-ode

    Och sen finns det idiotmuppar här med Red C & Red V i spetsen som anser att Alliansen gör ett dåligt jobb, sitt kvar uppe i skogsnorrland och lyft bidrag, jag bjuder på det Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sv: Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 16:16

    Ha ha ha, är det dagens opinionssiffror som gör dig extra bitter idag mytomanen o nyfascisten ?

    Men jag tycker att du får bestämma dig snart, du ger annars ett lite splittrat intryck.

    Antingen är jag arbetslös och använder mig av mina sociala försäkringar ELLER så arbetar jag, som lärare.
    I dina inlähgg hoppar du mellan dessa. Bestäm dig.

    Hint: för att hjälpa dig på traven: jag har sportlov....trallala, betald ledighet utan arbetsplikt, nästan som på högermanér.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sv: Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-02, 16:17

    Sossar ee lata skrev:http://helahalsingland.se/asiktstorget/debatt/1.1668621-socialdemokraterna-lamnade-sjuka-at-sitt-ode

    Och sen finns det idiotmuppar här med Red C & Red V i spetsen som anser att Alliansen gör ett dåligt jobb, sitt kvar uppe i skogsnorrland och lyft bidrag, jag bjuder på det Very Happy

    Är det skillnad på att få sjukförsäkring utbetald (översättning till borgare: "lyfta bidrag") ... uppe i Norrland, mot södra Sverige ???

    Jaen gör ett dåligt jobb... dom hjälper inte sjuka ALLS, bara "prövar dem mot arbetsmarknaden" nästan oavsett sjukdomstillstånd el hur allvarlig den är
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Du är alltid ledig, bidragssnyltare där

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-03-02, 16:18

    jag har länge sagt att du ljuger så näsan blir lång angående ditt jobb, vi vet att du snyltar på oss arbetande, men jag bjuder på det lilla vän. Jag är en hyvens kille du vet cheers
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sv: Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  RedCloud 2010-03-02, 16:21

    jag har länge sagt att du ljuger så näsan blir lång angående ditt jobb

    som ditt påstådda egenföretagande då ?

    vi vet att du snyltar på oss arbetande

    "Vi", menar du rösterna inne i ditt huvud ?

    men jag bjuder på det lilla vän.

    för femtioelfte gången du är inte, har aldrig varit, kommer aldrig att bli min vän. Jag har mycket större krav än så.

    Jag är en hyvens kille du vet

    Har svårt att tro att nyfascister kan vara "hyvens"
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sv: Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  F.I.S.T 2010-03-02, 16:21

    Sossar ee lata skrev: Jag är en hyvens kille du vet cheers

    Ha ha ha ... ho ho ho Laughing

    Sponsored content


    Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt! Empty Sv: Sossarnas lösning på sjuka människor! vidrigt!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-21, 01:02